high chair wheeliest

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Street-terrorist
Viestit: 246
Liittynyt: Su Joulu 30, 2001 1:00 am

high chair wheeliestä?

Viesti Kirjoittaja Street-terrorist » Ma Huhti 26, 2004 11:36 pm

Kuva
Tätä temppua oon jo pohtinut pitkään et miten tossa tangonpäältä voi tota prätkää ohjata ja hallita :-?
Mä kokeilin tota ihan vain perinteisesti ajamalla ja pikku lipat siitä luonnollisesti syntyi :( Ohjaustanko kun ei paljon käänny kun on jalat siinä päällä :freak:
Pelimiehet vois heittää pientä tipsiä kädettömälle :freak2:

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Ma Huhti 26, 2004 11:38 pm

Hmm... En ole koskaan (tehon puutteen takia) päässyt kokeilemaan, mutta luulisin että tossa asennossa se stongan vääntely ei paljoo auta...
anteeks. :freak:

Avatar
Kumi-Jusse
Viestit: 215
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 1:00 am
Paikkakunta: TST-Seppo

Viesti Kirjoittaja Kumi-Jusse » Ti Huhti 27, 2004 12:02 am

Ite tuli kokeiltua piikillä tuota, eikä tuo nyt mitenkään ihmeellisen vaikeelta tuntunu toi ajaminen, voihan se olla kyllä isommalla pyörällä vaikeeta kääntää mutta tasapainollahan tuo menee. :wavey:

Millä pyörällä muuten ajat?

Avatar
yahamaha
Viestit: 474
Liittynyt: To Joulu 19, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha WR400F Suppamotartti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yahamaha » Ti Huhti 27, 2004 10:38 am

Joo kyllä mulla ainaki toi ajaminen ja burnailu tossa asennossa onnistu piikillä ihan helposti koska pyörä oli katettu ja jalat nostin katteiden yli. Tosiaan jos tuolla ylhäällä alat tankoa kääntelemään nii en usko että se enää kovinkaan paljoa vaikuttaa, tommosessa asennossa ku joutuu ihan perkeleesti pitämään jaloillaki jo kiinni stongasta nii luulen että se kääntely on miltei mahdotonta..

Bomber90

Viesti Kirjoittaja Bomber90 » Ke Huhti 28, 2004 2:35 pm

http://www.uponone.com/videos.php?id=542


Zekakkaas toi .. Vetää siististi .. :upto:

Avatar
HBC7
Viestit: 638
Liittynyt: To Maalis 07, 2002 1:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HBC7 » Ke Huhti 28, 2004 2:48 pm

Bomber90 kirjoitti:http://www.uponone.com/videos.php?id=542


Zekakkaas toi .. Vetää siististi .. :upto:
Aika kohtuullisen kokonen takaratas näyttäis kaverilla olevan!!! :lol:

Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Re: high chair wheeliestä?

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Ke Huhti 28, 2004 11:11 pm

kawaman kirjoitti:Kuva
Tätä temppua oon jo pohtinut pitkään et miten tossa tangonpäältä voi tota prätkää ohjata ja hallita :-?
Mä kokeilin tota ihan vain perinteisesti ajamalla ja pikku lipat siitä luonnollisesti syntyi :( Ohjaustanko kun ei paljon käänny kun on jalat siinä päällä :freak:
Pelimiehet vois heittää pientä tipsiä kädettömälle :freak2:
Mä hain aluksi tuntumaa tohon HC wheelieen, ajelemalla ensiksi ristiin rastiin niin ettei se tuntunut kovin oudolta. Sen jälkeen mä rupesin vain kiihdyttelemään jalat tangon yli heitettynä ja taas kun rupes tuntuu "turvalliselta", rupesin pikku hiljaa sneppailemaan kytkimellä keulaa ilmaan.
Siit se lähtee :deal:

Street-terrorist
Viestit: 246
Liittynyt: Su Joulu 30, 2001 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Street-terrorist » Su Touko 02, 2004 8:47 pm

Kiitti tipseistä, täytyykin varmaan ajaa ens kerralla mutteriin kahville, jalat tangon yli heitettynä..... :lol: :blah:

Street-terrorist
Viestit: 246
Liittynyt: Su Joulu 30, 2001 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Street-terrorist » Su Touko 02, 2004 8:49 pm

Jumbe kirjoitti:Ite tuli kokeiltua piikillä tuota, eikä tuo nyt mitenkään ihmeellisen vaikeelta tuntunu toi ajaminen, voihan se olla kyllä isommalla pyörällä vaikeeta kääntää mutta tasapainollahan tuo menee. :wavey:

Millä pyörällä muuten ajat?
Juuh, kyllähän noilla enskoilla on tullut aikoinaan räpättyä ja se on kyllä ihan eri puuhaa ku yrittää samoja juttuja nykyisella gixxerilläni, saatika tuolla kawan vanhuksella :firing:

Vastaa Viestiin