Seinäjoen B-ilta 3.8 *Luvallinen suljettu alue käytössämme*

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Mazaa

Re: Seinäjoen B-ilta 3.8 *Luvallinen suljettu alue käytössäm

Viesti Kirjoittaja Mazaa » Su Elo 04, 2013 11:33 am

Huippu kekkerit!!! :firing: :firing:
Botnia Streetfighters

SJK

Viesti Kirjoittaja SJK » Su Elo 04, 2013 12:25 pm

Oli aivan loistava vetomesta! :firing: Olis vaan pitänyt hiukan paremmin eväin varautua niin olisi jaksanut pitempään. Ehdottomasti jatkossakin samanlaista!

BadAss

Viesti Kirjoittaja BadAss » Su Elo 04, 2013 1:06 pm

Jöö, vissyä ja makkaraa + grilli olis ollu kova juttu. Itte ainaki oli jo illasta niin puhki ettei enää jaksanu vetää..
"Huono tie, parempi mieli"

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Elo 04, 2013 2:46 pm

Moukki katto aamulla että onpas paska keli ja vedin kaalini täyteen pontikkaa. Vähän vitutti kyllä myöhemmin enkä sitte päässyt edes kyytiläisenä paikalle.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Mozze

Viesti Kirjoittaja Mozze » Su Elo 04, 2013 10:58 pm

Kova meininki ja kumi paloi!! Ristus! :firing: :firing:

Njoo.. Tunnelma oli kyllä lähellä b-iltaa mutta ei aivan.. Ihan kiva tempuilu iltama kylläkin ja stunttijätkät varmasti tykkäsi ja minäkin tykkäsin katsella mutta en jaksanut 2h katsella. Anteeksi nyt vain mutta vauhti puuttui koko touhusta ja niin makea kuin tuo asfaltoitu alue olikin niin ei se meille kädettömille kuskeille kyllä sopinut laisinkaan tai sitten ensi vuonna renkaanvaihtojen yhteydessä olisi kätevä myös jonkinlainen pizzeria sillä ilman takalautasta omaavaa pyörää jäi vetosuora kovin lyhyeksi ja kyllä MINUN mielestä vetosuoralle kuuluu päästä ihan iholle niin että pelottaa, rajottimen paukutus nostaa karvat pystyyn, kivet hakkaa jalkoja ja kuminpalasia löytyy nenästä vielä seuraavana päivänäkin.. Se luo sitä oikeanlaista tunnelmaa ainakin MINULLE. Kuumana päivänä olisin mieluusti myös huristellut kunnollisen lenkin sillä suora siirtymä ABC:ltä asfaltoidulle pihalle ei saanut minun sydäntä tykyttämään..

Oli hauska ilta kuitenkin. Tämä nyt oli palautetta siitä mitä mieltä minä olin illasta. Kiitos siitä ja kiitos vetomiehillä ketkä komiasti veteli siellä :cheers:

Tsuissi

Viesti Kirjoittaja Tsuissi » Ma Elo 05, 2013 5:27 am

Tulipahan keitettyä kawan nesteet pari kertaa, hajotettua katteita ja takakumeja.. Syylärinki onnistuin saamaan paskaks. :D itsehän en ole koskaan päässyt lähtemään mihinkään b-iltaan kun kiiruita on aina ollut, joten sen takia päätettiin värkätä omat partyt pystyy.

Täällä päin lakeuksia on hankala järjestää tuollaista "kunnon" b-iltaa, sillä vetopaikkoja ei yksinkertaisesti vaan ole. Jos jostakin teollisuusalueelta kylmänviileesti vaan pistetään joku katu poikki ja aletaan vetää settiä niin poliisit on 10min päästä katkaisemassa koko touhun ja jakamassa pikavoittoja. Mun mielestä sekään ei ole mukavaa että vartin välein joutuu vaihtas mestaa..

Sekin että mitenkä tuo "b-ilta" luokitellaan, on vähän ööh.. Mun mielestä iltamat ku iltamat, kunhan kumi palaa niin perkeleesti ja hytti on pystyssä vähän väliä, porukalla on hauskaa ja poliisit pysyy erossa touhuista. Te pommittajathan teette näistä illoista sen, minkälaiset ne kuuluukin olla.

Mutta oppia ikä kaikki, seuraavalla kerralla vedetään asiat hieman paremmin ja katotaan minkämoiset kekkerit näistä saadaan tehtyä tänne päin suomea, ettei aina tartte lähtiä 300km päähän kun haluaa porukalla pitää hauskaa! :firing:

Snobre

Viesti Kirjoittaja Snobre » Ma Elo 05, 2013 6:23 pm

Ja täältä löytyy kuvia, ilmeisesti lisääkin tulossa kuhan niitä saa ihmisten kameroista talteen.. Pitäis näkyä myös niille jotka ei ole facebookiin kirjautunu.

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 401&type=3

edit: videotakin näyttäs löytyvän

http://www.youtube.com/watch?v=s3TQ19waq4Y

:firing:

Mazaa

Viesti Kirjoittaja Mazaa » Pe Syys 06, 2013 9:33 pm

Botnia Streetfighters

Vastaa Viestiin