SMASH 2013; 12-14.07

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

mika_u

Re: SMASH 2013; 12-14.07

Viesti Kirjoittaja mika_u » La Heinä 20, 2013 9:13 pm

Orccu kirjoitti:
Temo kirjoitti:Olipas maukas viiden päivän darra. Hyi vittu. :firing:
Nami :D

Heinojo, mä ymmärsin sen niin että se tukee sitä akselia vääntymästä/vääntämästä.
Sieltä nimittäin kuluu paskaks yks laakeri laatikosta joka alkaa sitten tehdä taikojaan siellä rattaistossa :/
Yksi mikä kanssa saattaisi olla ihan hyvä olisi jos joku pystyisi koneistamaan kunnon työkaluteräksesta sen akselin niinkuin myöskin siirtäjien akselin. Tai näin minulle ainakin suositeltiin. Jos joku noita meinaa tehdä itsekin voisin yhden ostaa. Oisiko kenelläkään mitään aavistusta mistä kannattaisi kysellä tekijää noille akseleille?

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Su Heinä 21, 2013 1:04 pm

thelittleone kirjoitti:Vittu mitä amatöörejä! :lol:
Kyllä, ja amatöörinä aion pysyäkkin. Keksin omalle ajalleni huomattavasti parempaa käyttöä kuin dokaamisen treenaaminen.
mika_u kirjoitti:...hyvä olisi jos joku pystyisi koneistamaan kunnon työkaluteräksesta sen akselin niinkuin myöskin siirtäjien akselin. Oisiko kenelläkään mitään aavistusta mistä kannattaisi kysellä tekijää noille akseleille?
Mä noita pystyisin tekemään, mutta en kehtaa tähän väliin mennä lupaamaan kun muuten huomaan taas 6kk päästä että loppuu vuorokaudesta tunnit kesken. :D
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

frst

Viesti Kirjoittaja frst » Su Heinä 21, 2013 4:17 pm

Huhhuh, huomiselle olis iltalaiva varattu kotia kohti...

Onhan ollut ikimuistoinen reissu, Apelle erityiskiitokset pyörän nakittamisesta takaisin suomeen...!!! Jos himottaa niin ruuvaa ne rutjassa pudonneet osat takaisin kiinni ja ajele sillä vaikka töihin tai kessalle kahville :lol:

Ensivuonna ehdottomasti mukana myös!!!

Kuva
M.A.D KUUSAA

mika_u

Viesti Kirjoittaja mika_u » Su Heinä 21, 2013 5:02 pm

-Ape- kirjoitti: Mä noita pystyisin tekemään, mutta en kehtaa tähän väliin mennä lupaamaan kun muuten huomaan taas 6kk päästä että loppuu vuorokaudesta tunnit kesken. :D
Oisko mitään paikkaa mitä voisit suositella mistä voisi käydä kyselemässä????? Ton oman 954 moottori on vielä palasina ja pitäisi varmaan ruveta kohtapuoliin kasaamaan sitä kunhan saan laatikon takaisin. Ton tuennan voin vaikka tilata louisilta Saksasta, vaikka 70€ tosta käikäleestä kuulostaakin vähän kalliilta.

JooJooMies

Viesti Kirjoittaja JooJooMies » Su Heinä 21, 2013 5:34 pm

mika_u kirjoitti:
-Ape- kirjoitti: Mä noita pystyisin tekemään, mutta en kehtaa tähän väliin mennä lupaamaan kun muuten huomaan taas 6kk päästä että loppuu vuorokaudesta tunnit kesken. :D
Oisko mitään paikkaa mitä voisit suositella mistä voisi käydä kyselemässä????? Ton oman 954 moottori on vielä palasina ja pitäisi varmaan ruveta kohtapuoliin kasaamaan sitä kunhan saan laatikon takaisin. Ton tuennan voin vaikka tilata louisilta Saksasta, vaikka 70€ tosta käikäleestä kuulostaakin vähän kalliilta.
Onko oikeesti kallis? Laske nopsaan mitä sulla kiinni siinä padassa vs. 70€ et se pysyykin kasassa? Älä ny ala pihtailee ja säästelee hölmöissä paikoissa. Jos tuo kerran on arka paikka ja saa helposti rikottua lootansa, ni varmasti on joka euron arvonen jos tuolla käikäleellä poistuu ongelma tai edes riski pienenee olennaisesti :deal:
Kaikki mitä sanon tai lupaan toteutuu SÄÄVARAUKSELLA!!!!

mika_u

Viesti Kirjoittaja mika_u » Su Heinä 21, 2013 11:02 pm

JooJooMies kirjoitti: Onko oikeesti kallis? Laske nopsaan mitä sulla kiinni siinä padassa vs. 70€ et se pysyykin kasassa? Älä ny ala pihtailee ja säästelee hölmöissä paikoissa. Jos tuo kerran on arka paikka ja saa helposti rikottua lootansa, ni varmasti on joka euron arvonen jos tuolla käikäleellä poistuu ongelma tai edes riski pienenee olennaisesti :deal:
Juu en meinannutkaan säästellä. Toikaan ei kyllä kokonaan tota ongelmaa poista. Tarkoitin vaan, että on toi 70 eskoa mun mielestä vähän paljon tollasesta simppelistä tuennasta. Jos ei sitä muualta halvemmalla saa ni pakkohan se on jostain vähän kalliimmalla tilata.

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ma Heinä 22, 2013 6:44 am

mika_u kirjoitti:Oisko mitään paikkaa mitä voisit suositella mistä voisi käydä kyselemässä?????
...70€ tosta käikäleestä kuulostaakin vähän kalliilta.
Ainoat mitä keksin on Takmill ja Tommis Billet jotka voisi tuonlaisen työn ottaa vastaan.
Jos alat teettämään niitä akseleita, niin materiaalista riippuen ne pitää lämpökäsitellä jotta niistä saa sen haetun hyödyn irti.

http://www.takmill.com/
http://www.tommisbillet.com/

Tekijän silmin katsottuna 70€ on tosi kohtuullinen hinta tuosta tuesta, mikäli se vain on laadukas.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

zxr900

Viesti Kirjoittaja zxr900 » Ma Heinä 22, 2013 11:23 am

-Ape- kirjoitti:
mika_u kirjoitti:Oisko mitään paikkaa mitä voisit suositella mistä voisi käydä kyselemässä?????
Ainoat mitä keksin on Takmill ja Tommis Billet jotka voisi tuonlaisen työn ottaa vastaan.
Jos alat teettämään niitä akseleita, niin materiaalista riippuen ne pitää lämpökäsitellä jotta niistä saa sen haetun hyödyn irti.

Tekijän silmin katsottuna 70€ on tosi kohtuullinen hinta tuosta tuesta, mikäli se vain on laadukas.
Tähän vielä, että jos jostain saa valmiin osan niin se on varmasti halvempi kuin teettää yksittäis kappale.
The SivuLuisu
Tig-hitsaukset RST, Alumiini ja musta ja Maalailuja http://www.facebook.com/luisupaint
Hitsauksia
KöythätRytärit

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ma Heinä 22, 2013 11:51 am

frst kirjoitti:Onhan ollut ikimuistoinen reissu, Apelle erityiskiitokset pyörän nakittamisesta takaisin suomeen...!!! Jos himottaa niin ruuvaa ne rutjassa pudonneet osat takaisin kiinni ja ajele sillä vaikka töihin tai kessalle kahville...
Ei mua tarvitse kiitellä. :) Joku sen Smashissa oli pakannut autoon sillä välin kun mä olin kahvilla ja kotipuolessa Orccu kävi tyhjentämässä auton, niin en mä lopulta koskenut koko pyörään ollenkaan. Toivotaan että kaikki osat on vielä tallella. Vaimennin ja muovikassillinen jotain kilkkeitä näytti olevan pyörän vieressä.
zxr900 kirjoitti:Tähän vielä, että jos jostain saa valmiin osan niin se on varmasti halvempi kuin teettää yksittäis kappale.
Ihan totta. Jos teettää yhden kappaleen jossain niin hinta on heittämällä kolminkertainen noihin listahintoihin verrattuna. Sitten siihen vielä pintakäsittelyt sekä laakerin ostaminen ja prässääminen.

mika_u

Viesti Kirjoittaja mika_u » Ma Heinä 22, 2013 10:16 pm

-Ape- kirjoitti:

Mulle suositeltiin teettämään ne akselit jostain kunnon työkaluteräksesta ja lämpökäsittelystä oli kyllä puhutta. Ammattilaisen mielestä noi Hondan omat akselit oli nätisti sanottuna hiukan heikohkot, eikä materiaaliltaan ehkä kaikkein parhaat. Eiköhän noi Gillesin palikoiden pitäisi olla kohtuu laadukkaita. Pitää varmaan tilailla kun kerkeää!
Kiitoksia! :D

rajuhä

Viesti Kirjoittaja rajuhä » Ke Heinä 24, 2013 12:22 pm

laittakaa kuvia. :burnout: :burnout:retkestä.

Odi

Viesti Kirjoittaja Odi » To Heinä 25, 2013 9:25 pm

Normi olot sunnuntaina :drin:

vastahan sielt päästiin tiistaina himaan :lol:
-Burn rubber not your soul-
HOOLIGAN FIGHTERS

Cxx-Asennus oy/MP-huolto ja korjaus
www.cxxasennus.fi

Chad

Viesti Kirjoittaja Chad » Ma Heinä 29, 2013 7:28 pm

Hej! Hyvä reissu oli, :firing: kiitokset kaikille mukana olioille. :alien: Myös niille, joidenka kiveksen kuvia löytyi kamerasta... :pukeface:
Laitan kuvia jakoon kun jaksan kesäloma kiireiltäni :cigar:

Oliskohan näkynyt jossakin reissun jäljiltä mun bomber spine hupparia?? en löydä perkele mistään. :cry:
Voi olla hyvinkin että hukkasin sen jonnekin smashin alueelle.

Vähintäänkin annan baarikaapista huonoa wiskiä löytäjälle vaivan näöstä :hearton:

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ma Heinä 29, 2013 7:39 pm

Chad kirjoitti:Myös niille, joidenka kiveksen kuvia löytyi kamerasta... :pukeface:
Oliskohan näkynyt jossakin reissun jäljiltä mun bomber spine hupparia?? en löydä perkele mistään...
:lol: Vai kivesten kuvia. Tosi lapsellista.
Transitista löytyi joku huppari, mä kurkkaan tossa kohta että olisiko se sellainen spine.

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ti Heinä 30, 2013 3:44 pm

Se olikin sellainen tavallinen b-huppari kohokuviolla. Kenenköhän se on?

Vastaa Viestiin