Lue tosta grilliloimun alta, tosin juoppojen aikataulu voi olla eripasi69 kirjoitti:Nii miten se oli sinne tallille saapuminen. Mul on mopo rikki ja klo. 12:00 oisin siel tallilla juomassa bisseä.Onko siel ees ketään siihen aikaan?
B-ajokauden päätös bileiden etkot!
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- tenu
Re: B-ajokauden päätös bileiden etkot!
- pasi69
Ime sykkivää ja osta Honda.tenu kirjoitti:Lue tosta grilliloimun alta, tosin juoppojen aikataulu voi olla eripasi69 kirjoitti:Nii miten se oli sinne tallille saapuminen. Mul on mopo rikki ja klo. 12:00 oisin siel tallilla juomassa bisseä.Onko siel ees ketään siihen aikaan?![]()
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
- konzales
Huomiseen!
Ajamaan tuleville tiedoksi, mä olen viimeistään klo 11:00 tallilla.[/quote]
onko Kessa viel voimas..?? vai tallilla kokoontuminen ja onko sama talli mikä nesteen vieres
Ajamaan tuleville tiedoksi, mä olen viimeistään klo 11:00 tallilla.[/quote]
onko Kessa viel voimas..?? vai tallilla kokoontuminen ja onko sama talli mikä nesteen vieres
- -Ape-
Tänään tanhutaan!
Tervetuloa ystävät, niin vanhat kuin uudetkin.
Mä itse tulen tallille siinä 13.00 - 14.00.
Tervetuloa ystävät, niin vanhat kuin uudetkin.
Mä itse tulen tallille siinä 13.00 - 14.00.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."
- pommikone
pasi69 kirjoitti:Ime sykkivää ja osta Honda.tenu kirjoitti:Lue tosta grilliloimun alta, tosin juoppojen aikataulu voi olla eripasi69 kirjoitti:Nii miten se oli sinne tallille saapuminen. Mul on mopo rikki ja klo. 12:00 oisin siel tallilla juomassa bisseä.Onko siel ees ketään siihen aikaan?![]()
![]()
Hondamiehet huutelee, ISOMUNAISETSUZUKIMIEHET ajaa
Laitetaan viellä tähän tälläinen yksinkertainen aikataulu mallia lukujärjestys niin että hondamiehetkin ymmärtää.
klo 11:00 Pommikone on tallilla ja ajamaan tulevat voivat tulla myös sinne. Siinä voi vaikka tehdä viime hetken säätötyöt. Pidemmältä tulevat voivat jättää kuljetuskaluston siihen meidän tallille.
klo 12:00 Siirrymme tallilta kohti kessaa, juomaan kahvit.
klo 12:00-13:00 välisenä aikana lähdemme kessalta ajamaan ei niin rauhallisessa jono muodostelmassa. Letkassa ohittaminen ja muukin törttöily on ehdottomasti sallittua, ellei jopa suotavaa. Tarkoitus oli ajaa fiiliksen mukaan, tosin muutamat todella hyvät suddailu mutkat on suunniteltu matkan varrelle. Liikumme käytännössä kahden tallin väliä eli renkaan vaihtomahdollisuuksia tulee päivän mittaan.
n. klo 16:00 alkaen rupeamme suunnittelemaan siirtymistä meidän tallille. Kaljasiepot voivat ruveta valumaan sinne apen ilmoittaman aikataulun mukaan.Juopot voivat laittaa the ýýbergrillin kuumaksi ja janoisimmat vetää slotsia tauluun.
Sitten meille ketkä ovat menossa sinne pääkallo paikalle ajamaan. Siirymmekö ajamalla vai kuljetuskaluston voimin sinne? Toivehan oli että oltais jo joskus klo 17:30 siellä. Toisaalta ohjelma ei ala ennenkuin artistit on saapunut.
Arbeit macht frei
- mika_u
-
- pommikone
mika_u kirjoitti:http://mikauo.kuvat.fi/kuvat/Linnaan+jo ... t_0001.wmv![]()
Hyi Hyi videolla näkyviä huligaaneja
Helvetin hauskaa oli ainakin allekirjoittaneella, toivottavasti myös muut nauttivat. Ajomatkat oli suht lyhyitä mutta ei se sääkään enää mikään lämpimin ollut. Kumeja tais mennä ainakin yksi ehkä jopa kaksi.
Pistäkää järjettömät kuvat jakoon!
Arbeit macht frei
-
Oli kyllä hieno meininnki kaikinpuolin
Kyllä se jotenkin niin menee että täl pual tai toiselpual ihan sama kunhan hauskaa on
Hazard Street Fighters
- tenu
+1 Ja kirkkonummen paroni kyllä näytti, miten jurrissakin kiinnostaa käännellä rajottimellepommikone kirjoitti:lappis ihan oikesti jurrissa
Pistäkää järjettömät kuvat jakoon!
Viimeksi muokannut tenu, Su Loka 14, 2012 12:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Cajamar
Kiitokset myös täältä helvetin mukavista etkoista. Allekirjoittaneen jurrin taso oli myös sen verran korkea että päätapahtumasta ei muista kun alkuosan ja sitten täydellinen bläkäri. Lipat olen jossakin heittänyt koska ostassa on skraadu.
- JooJooMies
No nyt kävi näin
Kaikki mitä sanon tai lupaan toteutuu SÄÄVARAUKSELLA!!!!
- paye
Missä kuvat viipyy?
-
ja videotpaye kirjoitti:Missä kuvat viipyy?![]()
- pommikone
Tosta muutama räpsy, ei sisällä vetokuvia.
Pari pyörää La aamulla söpönä tallissa.

Pari pyörää Su aamuna ei niin söpönä

Suht ehjänä pysy kalusto.
Kylän kovin bubi

Lappista varten duunattu "siskonpeti", lapussa luki tyyliin "Huomenta lappis, olet xxxxxx tallilla. Tässä sinulle muutama lasi vettä.

Rupee olee hyvässä värissä toi tallin suora! Kuva arvoitus. Mikä jälki on toisiksi laitimmainen raita.
Pari pyörää La aamulla söpönä tallissa.

Pari pyörää Su aamuna ei niin söpönä

Suht ehjänä pysy kalusto.
Kylän kovin bubi

Lappista varten duunattu "siskonpeti", lapussa luki tyyliin "Huomenta lappis, olet xxxxxx tallilla. Tässä sinulle muutama lasi vettä.

Rupee olee hyvässä värissä toi tallin suora! Kuva arvoitus. Mikä jälki on toisiksi laitimmainen raita.

Arbeit macht frei