Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Laiskiainen
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Laiskiainen » Ma Syys 24, 2012 9:11 am
Orccu kirjoitti:Vittuilu on välillä kivaa, mutta älä väitä etteikö tässä olis aika vahva pointti liittyen rakkaan harrastuksen ehkä vakavimpaan esteeseen...
Mikä vittuilu?
Asioihin kun voi vaikuttaa aika monella tavalla.
Itse täytin kyselyn ja taisin saada palautteenkin siihen.
Jos siinä vaiheessa jo tarpeeksi moni olisi vaivautunut vastaamaan, nyt ei tarvitsisi käydä mieltään osoittamassa.
Koko EU:n alueelta mun muistaakseni vastasi ~5000 motoristiksi tunnustautuvaa.
Kanada
-
Orccu
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Orccu » Ma Syys 24, 2012 9:18 am
Laiskiainen kirjoitti:
Orccu kirjoitti:Vittuilu on välillä kivaa, mutta älä väitä etteikö tässä olis aika vahva pointti liittyen rakkaan harrastuksen ehkä vakavimpaan esteeseen...
Mikä vittuilu?
Asioihin kun voi vaikuttaa aika monella tavalla.
Itse täytin kyselyn ja taisin saada palautteenkin siihen.
Jos siinä vaiheessa jo tarpeeksi moni olisi vaivautunut vastaamaan, nyt ei tarvitsisi käydä mieltään osoittamassa.
Koko EU:n alueelta mun muistaakseni vastasi ~5000 motoristiksi tunnustautuvaa.
Jaa että se tosiaan liittyi tähän katsastushommaan, mä kun olin varma että toi oli vaan vittuilua MIFfille siitä että ottaa nyt sitten kaikkeen kantaa

Eli unohda se viimenen.

Liittymällä jäseneksi autat mahdollistamaan prätkien rakentelun tulevaisuudessakin
-
Vam0s
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Vam0s » Ma Syys 24, 2012 10:56 am
Veikkaan että yksi mahdollinen syy voisi olla siinä että monenkaan pyörä ei ole katsastus kelpoinen..
-
Orccu
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Orccu » Ma Syys 24, 2012 1:28 pm
Vam0s kirjoitti:Veikkaan että yksi mahdollinen syy voisi olla siinä että monenkaan pyörä ei ole katsastus kelpoinen..
Perus katsastuksen kestää melkeimpä kaikki pyörät jossa jarrut ja alusta toimii edes kohtalaisesti. (+valot jne.)
Prätkässä kun ei ole montaa paikkaa jotka vaikuttaa ratkaisevasti liikenneturvallisuuteen.
Jos nyt on niin mökäisä vehje että siitä lähtis kilvet jo kuuloaistin perusteella mittaamatta, niin nämä tietysti erikseen, mutta niistä lähteekin jo ne kilvet ihan LP:n avustavalla kädellä ilman mitään vuosittaista katsastusta.
Jos vehje on ruma, katteeton, stonga on muutettu tms. niin ei noista on ihan turha jännittää...
Perus pirkkataistelijalla (joita foorumeilla on 95% rakennetuista) olis kyllä ollut ihan turvallista siellä ajella.

Liittymällä jäseneksi autat mahdollistamaan prätkien rakentelun tulevaisuudessakin
-
MadeInFinland
-
-
-
Paikkakunta: Honda CBR RR, Suzuki GS500E -83, Kawasaki KX250F + 688c Suzuki DR
Viesti
Kirjoittaja MadeInFinland » Ma Syys 24, 2012 2:52 pm
Laiskiainen kirjoitti:Muistitko jo viime kesänä ottaa kantaa EU komission kyselyyn? Oli ihan koko kansalle avoin kysely, mihin sai vielä vapaasti kertoa ajatuksiaan?
En varmaan "muistanut" kun nyt ei palaudu mieleen että olisin edes tuollaista nähnyt. Voi perse.
Loistavaa kerran kun itse osallistuit! Tuollaisista jutuista pitää mun mielestä just huudella eri paikkoihin että tälläiset puusilmätkin huomaavat osallistua.
-
thelittleone
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja thelittleone » Ma Syys 24, 2012 11:45 pm
MadeInFinland kirjoitti:
Laiskiainen kirjoitti:Muistitko jo viime kesänä ottaa kantaa EU komission kyselyyn? Oli ihan koko kansalle avoin kysely, mihin sai vielä vapaasti kertoa ajatuksiaan?
En varmaan "muistanut" kun nyt ei palaudu mieleen että olisin edes tuollaista nähnyt. Voi perse.
Loistavaa kerran kun itse osallistuit! Tuollaisista jutuista pitää mun mielestä just huudella eri paikkoihin että tälläiset puusilmätkin huomaavat osallistua.
Niin jotkut osallistuu ja jotkut ei? Itsehän käytin 3 päivää tuohon kyselyyn vastaamiseen! Mutta ei se mitään pääasia että porukka voi katsella videoita Youtuubista ja fiilistellä mahdollista osallistumista...
-
MadeInFinland
-
-
-
Paikkakunta: Honda CBR RR, Suzuki GS500E -83, Kawasaki KX250F + 688c Suzuki DR
Viesti
Kirjoittaja MadeInFinland » Ti Syys 25, 2012 10:59 am
thelittleone kirjoitti:
MadeInFinland kirjoitti:
Niin jotkut osallistuu ja jotkut ei? Itsehän käytin 3 päivää tuohon kyselyyn vastaamiseen! Mutta ei se mitään pääasia että porukka voi katsella videoita Youtuubista ja fiilistellä mahdollista osallistumista...
Mistä tuo kysely löytyi? Ja jos kerran meiliä(?) tuli palautetta siitä niin mistä osoitteesta lähetetty? Helppo tarkastaa onko omaan meililootaan tullut sellaista... Oliko se palaute nimenomaan omista vastauksista vai yleisesti sen tuloksista? Jos jälkimmäisestä niin näkisin sen mielellään.
Ps. Mun mielestä kaikki vaikuttaminen on tärkeetä, tapahtui se sitten mitä kautta tahansa. Toiset sitten arvostaa toisia asioita enemmän kuin toiset?