WRC LAHTI "In memory of Keikki" SU 16.9-12
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- serious-sam
Komppaan tota bastardosta ja olen kyllä samaa mieltä, että oli ehkä hyvä että suurin osa meistä ehti poistua. Veikkaan että aika monen muun lisäksi, jopa allekirjoittaneella olisi voinut olla aika vaikeus pidättäytyä herran nähdessään.
Sillä Ilpo, kun ne paskat on housussa on se pyyhkiminen jo vähän turhaa
Sillä Ilpo, kun ne paskat on housussa on se pyyhkiminen jo vähän turhaa
- serious-sam
Mitä tulee itse muistoajeluun, niin SUPER SUURI KIITOS IHAN JOKA IKISELLE MUKANA OLLEELLE!!!!!!! Niinkuin tossa jo aiemmin laskettiin, niin mukana 98prätkää ja pari mönkkäriä, vähän niinkuin mäkkärin mainoksessa tasan sata! Oli kyllä mukava taas huomata, että vaikka ei nyt ollutkaan varsinainen vetotapahtuma, niin kyllä tämä porukka vaan kunnioittaa tiettyjä asioita. Juttelin ennen tuonne lenkille lähtöä Miron vanhempien ja sisarusten kanssa ja he pyysivät välittämään kaikille mukana olleille ISON kiitoksen sekä olivat oikeasti todella otettuja että ajettiin keikin muistolle tälläinen ajo ja arvostivat sitä eleenä vilpittömästi suurella sydämmellä. Välitin heille koko porukan osanoton heidän suunnattomaan suruun. Niinkuin bastardos tuossa aiemmin sanoi, niin se Miro istui aivan varmasti siellä pilven reunalla nortti suu pielessä hymyillen ja ajatellen että hyvä jätkät&Tytöt!
Tää kuva kuvastaa kyllä mulle tämän päivän tunnetta, melkein herkistää tipan silmäkulmaan katsella
Tää kuva kuvastaa kyllä mulle tämän päivän tunnetta, melkein herkistää tipan silmäkulmaan katsella

- Pikkurosvo
-
- JooJooMies
- -Ape-
Pienen tulomatkan "eksymisen" vuoksi multa meni itse ajelut ohi ja päätin letkan etsimisen sijasta ajaa odottamaan porukan saapumista suoralle. Silti reissu oli tämän vuoden yksi vaikuttavimmista. Kerkesin odotella suoralla yli puolitoista tuntia, ja kun letka sitten lopulta saapui tyylikkäästi parijonossa tiukan usvan saattelemana niin oli siinä kyllä melko komea näky!
Ja vaikka en Keikkiä ole tavannut kuin muutaman kerran naamalta, niin ei siinä voinut välttyä silmäkulman kostumiselta kun sadan pyörän voimin saapuneet ihmiset seisovat ringissä TÄYDELLISEN hiljaa. Tilanteessa oli tietynlaista kauneutta ja kunniotusta niin paljon että itsellä meni loppuilta tuota hetkeä päässä pyörittäen. Jaksamisia Keikin kavereille, läheisille ja perheelle. Elämä jatkuu taas pian.
Ensi kertaa odotellessa! Toivottavasti päästään sitten ajamaan hilpeämmissä tunnelmissa ja vaihtamaan enemmän kuulumisia tuttujen kesken.
Kiitos järjestäjille.
Ja vaikka en Keikkiä ole tavannut kuin muutaman kerran naamalta, niin ei siinä voinut välttyä silmäkulman kostumiselta kun sadan pyörän voimin saapuneet ihmiset seisovat ringissä TÄYDELLISEN hiljaa. Tilanteessa oli tietynlaista kauneutta ja kunniotusta niin paljon että itsellä meni loppuilta tuota hetkeä päässä pyörittäen. Jaksamisia Keikin kavereille, läheisille ja perheelle. Elämä jatkuu taas pian.
Ensi kertaa odotellessa! Toivottavasti päästään sitten ajamaan hilpeämmissä tunnelmissa ja vaihtamaan enemmän kuulumisia tuttujen kesken.
Kiitos järjestäjille.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."
- pommikone
Cajamar kirjoitti: Käivihän se superpyörämies siellä Absilla sitten anteeks pyytelemässä ja sanoi että muija pelästy "loppuhuipennusta".
Yllättävän rohkea veto! Toivottavasti oppi jotain tapahtuneesta?
Mitä itse ajoihin tulee niin hyvät setit vaikka surumieliset ajot kyseessä. Vaikka itse en Miroa tuntenut niin olihan se osallistuttava, suruvalittelut omaisille ja jaksamisia.
Toivottavasti tälläisiä ajoja ei tarvitse kauhean usein kurvailla
Arbeit macht frei