Veikkaisin sellaista helvetin hienoa icon kypärää...Label kirjoitti:Haluutko J-beam arvata minkä kypärän ostin tänää?
Ja tohon Kossun kyselyyn, että hyvältä kuulostaa!
NFT Road Trip IV "tour de baltica" 30.6 - 9.7-12
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- serious-sam
-
Voi kyllä, ja ihanan homon värisenä vielänoze1975 kirjoitti:Veikkaisin sellaista helvetin hienoa icon kypärää...Label kirjoitti:Haluutko J-beam arvata minkä kypärän ostin tänää? ...
Ja muuten oisin Vakava tollasen TIETENKIN ostanu, mutta aattelin sen olevan vähän turhaa matkintaa sua kohtaan, eikä mulla oikeen oo mopossa tota kromia.. Muuten tollanen tottakai!!
-
- j-beam
- Viesti:
SIIS VITTU OIKEESTI!?Label kirjoitti:Haluutko J-beam arvata minkä kypärän ostin tänää?
Jos joku perkeleen stunttijumala ajaa jossain kazakstanissa kuusmetrinen sadevesiputki päässä ja joku kuvaajajumala tallentaa sen, jonka jälkeen editoijajumala tekee siitä johonkin vitun tubeen hienon pätkän, niin annas olla, kyllä myytäis täällä härmässä Uponorin keskuvarasto tyhjäksi sadevesiputkesta!
Vaikka tunnustettavahan se on, että onhan siinä markkinointiosasto tehnyt jotain oikein, jos crossipottien myynnin laskiessa joku keksii, että jumalauta, mehän laitetaan crossikypärään visiiri, lätkästään se vetomiehelle päähän johonkin videoon, niin mehän voidaan myydä näitä puolet kalliimmalla...
Oikeesti hei, onhan tuo nyt ihan karmee laitos!!
Eikä se jumalauta tee TÄSTÄKÄÄN kypärästä hienoa, vaikka joku koko maailman tuntema stunttiukko painaa luisussa sillee mageesti, just niin kuin itekkin haluais, just tuollanen kypärä päässä...
EI vaikka sitä saiskin sillä iridium-visiirillä! SAATANA!
- JooJooMies
Haiskahtaa etäisesti mielipiteeltäj-beam kirjoitti:SIIS VITTU OIKEESTI!?Label kirjoitti:Haluutko J-beam arvata minkä kypärän ostin tänää?
Jos joku perkeleen stunttijumala ajaa jossain kazakstanissa kuusmetrinen sadevesiputki päässä ja joku kuvaajajumala tallentaa sen, jonka jälkeen editoijajumala tekee siitä johonkin vitun tubeen hienon pätkän, niin annas olla, kyllä myytäis täällä härmässä Uponorin keskuvarasto tyhjäksi sadevesiputkesta!
Vaikka tunnustettavahan se on, että onhan siinä markkinointiosasto tehnyt jotain oikein, jos crossipottien myynnin laskiessa joku keksii, että jumalauta, mehän laitetaan crossikypärään visiiri, lätkästään se vetomiehelle päähän johonkin videoon, niin mehän voidaan myydä näitä puolet kalliimmalla...
Oikeesti hei, eihän tuon rumempaa ilmestystä ole!
Eikä se jumalauta tee TÄSTÄKÄÄN kypärästä hienoa, vaikka joku koko maailman tuntema stunttiukko painaa luisussa sillee mageesti, just niin kuin itekkin haluais, just tuollanen kypärä päässä...
EI vaikka sitä saiskin sillä iridium-visiirillä! SAATANA!
Kaikki mitä sanon tai lupaan toteutuu SÄÄVARAUKSELLA!!!!
- serious-sam
- H00K
- j-beam
- Viesti:
Kyllä mä olen nyt Sami oikeesti huolissaan...serious-sam kirjoitti:AI SAATANA JANNE, JÄÄTÄVÄÄ HUUTONAURUA
Ihanaa, oot sä niin ylimielinen kusipää ettei mitään rajaa
Jos tämä meno jatkuu, niin joudutaan miettimään nuo ylimielinen kusipää-paidat uusiksi.
Itseasiassa mä tuosta kypäräkeskustelusta suivaantuneena aloitin jo...
Etupuolen painatus olis sama kun tähänkin asti, mutta selkään vois lisätä tämän?
- Fella
j-beam kirjoitti:Kyllä mä olen nyt Sami oikeesti huolissaan...serious-sam kirjoitti:AI SAATANA JANNE, JÄÄTÄVÄÄ HUUTONAURUA
Jos tämä meno jatkuu, niin joudutaan miettimään nuo ylimielinen kusipää-paidat uusiksi.
Itseasiassa mä tuosta kypäräkeskustelusta suivaantuneena aloitin jo...
Etupuolen painatus olis sama kun tähänkin asti, mutta selkään vois lisätä tämän?
-
Tähän +1serious-sam kirjoitti:AI SAATANA JANNE, JÄÄTÄVÄÄ HUUTONAURUA
Sen videon mä mainitsin vaa sen takia, ku siellä mä ton ensimmäistä kertaa näin
Ja niinku Kapteeni Hook sano, saatanan hieno se on vaikka honda-mies muuta yrittää väittää
Jeffelle vielä, että mc-sport myy noita täällä Suomessa. Taitaapi olla aikalailla ainut Suomessa ja harvoja koko Euroopassa, mutta hinnat on silti melko alhasia. Tästä kaikesta infosta voi kiittää iki-ihanaa Hookia
-
- Paikkakunta: musta kuriton,vanha laiska jarruton,pieni nopee kilvetön
yhdyn ylimieliseen mielipiteeseen toteamalla että omaa silmää moinen potta ei juuri viehätä ja mitään funktiota en myöstään tohon pottaaan nää.. Siis täth..? crossipotta visiirillä..?? vai normipotta lipalla..????Label kirjoitti:Voi kyllä, ja ihanan homon värisenä vielänoze1975 kirjoitti:Veikkaisin sellaista helvetin hienoa icon kypärää...Label kirjoitti:Haluutko J-beam arvata minkä kypärän ostin tänää? ...
Ja muuten oisin Vakava tollasen TIETENKIN ostanu, mutta aattelin sen olevan vähän turhaa matkintaa sua kohtaan, eikä mulla oikeen oo mopossa tota kromia.. Muuten tollanen tottakai!!
itellä on just 2 kypärää kunnollinen crossipotta ja normi umpikypärä..
varmaan tosi hyvä tollanen lipallinen potta kun vetäsee yli 140 tauluun... ja sitten ku on 200km/h ja yli niin meinaa revetä pää irti
ja toi valkonen väri on niin homo että alkaa vittu oikeen hävettämään..
olis etes valko-oranssi niin olis jo parempi...
mutta saahan sitä ajaa vaikka viemäriputki päässä jos se on niin COOL
joo saatana meikäläinen on tässä ollu paripäivää lentsussa.. liekö käyny smashissä joku virolainen paarma tai joku muu saatanan verenimijä laskemassa jonku viiruksen nahkaan.
tämä sängyssä makaaminen on aiheuttanu tolkuttoman aikuisviihteen ylikuluttamisen lisäksi myös helvetillistä mopo kuumetta.. ajatukset laukkaa rajotinta vasten seuraaviin.. RC8R <3 1198 <3 ei mitään vitun riisikeittimiä...!!!
mutta juu ei mulla muuta..
ps.
ilmeisesti ens vuonna huoltokalusto onkin pykälää järeempää kun huhu kertoo J-beamin olevan hankkimassa puoliperävaunun vetämiseen soveltuvaa ajoneuvoa !!!???
B- henkinen häiriö käyttäytyjä.
- serious-sam
-
Iteppä mokasit siirron vaikka aikaakin oli yllinkyllinserious-sam kirjoitti:Vakava kaipailisi niitä reissu kuvia edelleen
On vähän toi stoorin kirjoitus tylsän oloista jos pitää mennä omien kuvien varassa, kun edes niitäkään ei ole mulla vielä kaikkia
Tulkaapas vaikka iltakaffeelle, nii saat kopsailtua uudelleen...