forum.bomber.fi • Alastarolla tapahtuu 5.5-2012 LISÄ INFOA LAITETTU - Sivu 4
Sivu 4/5

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 6:55 am
Kirjoittaja bikedrifter
Nyt HALOO!!! Tämä ei ole radalle.comin tapahtuma!!! lukekaa tarkemmin viestejä. Juurikin näin kun huutelette täällä että tämä on radalle.comin tapahtuma niin me saadaan kakkaa niskaan siitä.
RADALLE.COM ON MEUDÄN YHTEISTYÖ KUMPPANI EI SIIS JÄRJESTÄJÄ!!!


- Joni

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 9:42 am
Kirjoittaja Los_Bastardos
Kummasti sattuu radalle.comin kauden avaus 5.5 alastaroon.. Ehä mää näistä mitään tiiä mut..

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 10:09 am
Kirjoittaja bikedrifter
Ymmärrä nyt että toimimme radalle.comin tapahtumissa mutta muuta tekemistä radalle.comilla ei ole tämän asian kanssa!! :D

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 10:13 am
Kirjoittaja frst
bikedrifter kirjoitti:ei ole radalle.comin tapahtuma
bikedrifter kirjoitti:toimimme radalle.comin tapahtumissa
http://www.youtube.com/watch?v=R5Gnk9hW7xg

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 11:43 am
Kirjoittaja Los_Bastardos
:lol: ei vittu kuuntele nyt itteäs.. Kyllä on taas helpolla miestä viety

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 1:43 pm
Kirjoittaja bikedrifter
Tuo on sun mielipiteesi. olet tervetullut katsomaan tapahtumaan katsomaan ketä on järjestäjänä, maksamme sinun sisäänpääsy maksusi koska sinulla ei ole ylimääräistä rahaa itselläsi.


- bikedrifters team

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 1:54 pm
Kirjoittaja Los_Bastardos
bikedrifter kirjoitti:koska sinulla ei ole ylimääräistä rahaa itselläsi
Tästä ollaan kyllä täysin samaamieltä :lol: Jeesus mitä touhua

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 2:00 pm
Kirjoittaja bikedrifter
No niin joko sitten lopetetaan tää paskanjauhanta ja jatketaan omia hommia molemmat? :P

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 4:25 pm
Kirjoittaja Los_Bastardos
bikedrifter kirjoitti:jatketaan omia hommia molemmat? :P
Sopii erittäin mainiosti!

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 5:54 pm
Kirjoittaja A3ttu
riku ja tony puhuu asiaa. silti OMA mielipide että ei tämä laji mene pilalle jos kesässä on yhdet ns amatööri kisat jossa ei jaetakkaan satasittain rahaa voittajille. Kisat pystyyn ehottomasti sano porukka mitä sano!

Ja meikältä isot rispektit sillä jannulle kuka on järkkäämässä sitä stuntdaytä!!! :firing:

Lähetetty: Su Huhti 22, 2012 8:04 pm
Kirjoittaja bikedrifter
Nyt ois säännöt kasassa:
- Kilpailijat ottavat osaa kilpailuun omalla vastuulla ja kirjoittavat
vastuuvapautuslomakkeen osallistuakseen kilpailuun. Kilpailija vastaa kaikista mahdollisista vahingoista jotka aiheutuvat hänen suorituksestaan.

- Kuljettajilla tulee olla peittävät vaatteet, ajohanskat ja kypärä
koko kilpailusuorituksen ajan.

- Kaikkien kilpailupyörien tulee olla tarkastettu turvallisiksi.
Järjestäjät tarkastavat kilpailussa käytettävät pyörät vuotojen osalta. Kuljettajien vastuulla on kuitenkin varmistaa että kaikki pyörät ovat turvallisessa kunnossa ja asian mukaiset kilpailua varten.
- Minkäänlaisia nesteitä jotka voivat vahingoittaa radan pintaa, ei saa käyttää suorituksen aikana.

Ajetaan 4min Freestyle osio " ei pakollisia temppuja"
Tuomaristo arvostelee kuljettajan suorituksesta seuraavat asiat!
-temppujen määrä
-tekninen taso "vaikeus"
-temppujen rytmitys "sulava jatkuvuus"
-vauhdikkuus
Tuomariston arvostelu asteikko on 1-15

Nämä säännöt ovat voimassa koko kisapäivän ajan.
Kuitenkin näistä säännöistä poiketen muistetaan pitää HAUSKAA!!

Eikä tämän kisan tarkoitus ole ajaa hampaat irveessä ja suu mutrussa
:D
Kuskien ilmoittautuminen alkaa kello 11.00 josta sitten kun kuskit on paikalla niin aloitetaan rennolla treenillä.
Kuskeja on paikalle ilmoittautunut tällä hetkellä n. 20.
Maksut: elikkä radalle.com perii sisäänpääsy maksun joka on portilta 20e ennakkoon 12e josta lisäinfoa radalle.com sivustolla.
Ratamaksu on 10e/kuski eli jos on kaksi pyörää niin maksu on silti 10e. Katsastus tullaan hoitamaan paikanpäällä,tarkistetaan vuodot ja jarrut.Tapahtuma päättyy kello 18.00. Jonka jälkeen hengailua ja muuta sekoilua :a: Jos jäi jotain mainitsematta niin yställisesti ottakaa yhteyttä bikedrifters@wippies.fi

Lähetetty: Su Huhti 22, 2012 11:34 pm
Kirjoittaja sudittelija
ai oikeen saa maksaa et pääsee ajamaan :nono: ja mihin tarkotukseen tämä ratamaksu menee teille vai radalle comille?

Lähetetty: Ma Huhti 23, 2012 7:04 am
Kirjoittaja bikedrifter
Meille menee ratamaksu ja muut radalle.comille.
Elikkä rata maksusta saadut tulot tulemme käyttämään teidän hyväksi
syksyllä on tarkoitus pitää kauden päättäjäiset ja palkintojen jako johon menee kaikki kaudelta kerätyt ratamaksut.

-Joni

Lähetetty: Ma Huhti 23, 2012 11:37 am
Kirjoittaja sudittelija
mul vaan semmonen periaate et mun rahat ei kyllä mene minkään akinaattorin taskuun :mad:
sun pitäs kyl neuvotella noi jutut uusiksi.
kylhän se nyt pitäs olla sanomattakin selvää että kuskit pääsee ilmaiseksi sisään

Lähetetty: Ti Huhti 24, 2012 6:55 pm
Kirjoittaja Hätävara
Siis kisaan pitää ilmottautua ilman ei pääse ajamaan vai? Mitä tuolla ekalla sivulla lukee että driftingiä varten järkätty joku rata? Aattelin vaan että mikä on homman nimi kisaamaan en ole tulossa, Huvikseen räppäileen joko stunttipyörällä tai jos tosiaan on hyvät mestat vetää kunnon luisuja? niin katetulla :)