Smash 2012

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

tenu

Viesti Kirjoittaja tenu » Ma Heinä 09, 2012 12:29 pm

-Ape- kirjoitti:Varmasti eniten kaikki jäi kaipaamaan sitä vapaata vetohuoraa
Korjasin :wavey:

Orccu

Viesti Kirjoittaja Orccu » Ma Heinä 09, 2012 12:48 pm

tenu kirjoitti:
-Ape- kirjoitti:Varmasti eniten kaikki jäi kaipaamaan sitä vapaata vetohuoraa
Korjasin :wavey:
Kyllä nää mun tutut Virolaiset osoitti ihan sormella että kyseisen mallinen henkilö löytyy festareilta :lol:
Kuva
Liittymällä jäseneksi autat mahdollistamaan prätkien rakentelun tulevaisuudessakin

Motohörhö

Viesti Kirjoittaja Motohörhö » Ma Heinä 09, 2012 12:58 pm

-Ape- kirjoitti:Kiitti kaikille! Paljon taas tuli uusia tuttavuuksia. :)
Tavaroita jäi jonkun verran tuonne meidän tallille, niitä saa hakea sieltä kun joutaa.

Smashissä oli lauantaina edellisiin vuosiin verrattuna melko hiljaista. Varmasti eniten kaikki jäi kaipaamaan sitä vapaata vetosuoraa. Kiihdytyksetkään ei kaiketi oikein sujuneet? Toivottavasti ensi vuonna saadaan sitä samaa meininkiä kuin kahtena edellisenä vuotena. :) Näistä huolimatta kivaa oli. Terveisiä kaikille Viron tutuille!

Parhaiten mieleen jäi ehdottomasti Motohörhön niksipirkkafighter jossa oli sitä luvattua kiukkua ja puhinaa riittämiin. :D
Kuva
Toinen muistamisen arvoinen suoritus oli ehdottomasti Hooliganien "rouhein burnis". Siinä oli sitä meininkiä, perkele! :firing: Se mun lupaama pokaali tulee sitten jälkeenpäin.
Jep ajoaika jäi luvattoman lyhyeksi. Olis ollut kiva saada vähän kerättyä kokemusta miten pelit toimii. Ja samalla vähän hieroa soppakarttoja. Samoin nyt ei juuri kerennyt seuraamaan muiden menoa jos edes meinas itse jotain pöristä.. NFT poikien piirtely on aina viihdyttävää seurattavaa..

Paskapuhetta että kiukkua olisi ollut riittämiin :firing: Kyl siellä vielä puolet saa olla lisää. Nythän se kesti vaan vähän rauhallisia rullakaasuja päästellä..
Ja kyllähän sitä tulee olemaankin :upto:

Itsellä osallistuminen uudestaan on todella epätodennäköistä... Tuolla ohjelmalla ei tule lähdettyä. Sitä on tullut vuosien varrella istuttu ratojen varrella ihan riittävästi odottelemassa, että jotaibn tapahtuu, että kiitos ei enään..
Ei vaan kiinnosta katsella kun paras aika päivästä vaan mietitään, että josko muutaman tunnin päästä joku tekee jotain jossain.

Tarviiko stunttikisailioiden harjoitella tunti yhteisesti endoja selostuksen kanssa ENNEN karsintaa ?? Harvaa kiinnostaa katsoa kun 10 jätkää ajaa ympyrää jonossa, ja sit samaa paskaa yksitellen karsinnan merkeissä ??
Eikö sen nyt voisi hoitaa vapaan harjoittelun aikana pois.. Keskityttäis sit viihdyttävään kisaan. Itse en katsonut yhtään finaalisuoritusta kun kyrpiinnyin jo niihin endo/donitsireeneihin..

Jos muuten jollekkin tuli palo tai kuulovammoja, niin valituksia otetaan vastaan klo 16.08- 16.11 välisenä aikana..
Viimeksi muokannut Motohörhö, Ma Heinä 09, 2012 4:56 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

night.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja night. » Ma Heinä 09, 2012 1:10 pm

Motohörhö kirjoitti:Paskapuhetta että kiukkua riittämiin :firing: Kyl siellä vielä puolet saa olla lisää.
Ja kyllähän sitä tulee olemaankin :upto:
Sille kokoonpanolle ei löydy kyl enää ilmiötä kuvaavaa sanaa/ilmaisua. Mut sitä odotellessa :blah:

Palkintojenjaossa tuntu, et hengitysilma loppuu ja olis joutunu johki polttouuniin ku herra antoi pyörälle happea :hearton: Mieletöntä!

Mozze

Viesti Kirjoittaja Mozze » Ma Heinä 09, 2012 1:27 pm

Olipahan meininkiä ihan siitä asti kun moottoritie tallinnasta avautui! Kumi pöllysi ja rajottimet paukkui. Olutta riitti ympäri vuorokauden ja ruoka oli hyvää! Eniten jäi kyllä mieleen NFT porukan sisääntulon tuoma hurmos ja Hooligaanien renkaan(?) poltto (+ne maukkaat katuvedot) :D

Mutta... Saa kai tänne kirjoittaa joskus muutakin kuin konekiväärihymiöitä eli antaa pikkaisen palautetta.

Meinaan olihan tuo lauantai iltapäivä ihan perkeleen tylsä. Ohjelma oli koko päivän osalta ihan liian hajallaan. Teki mieli lähteä ajelemaan muualle ja niin tehtiinkin. Olisin kyllä mielellään katsonut enemmän osaavien kavereiden vetoja ja stunttia. Mutta taas kerran kytättiin koko viikonloppu saadaanko ajanotto toimimaan vai ei ja siitä pidettiin kiinni kuin kissaa hännästä jolla on sinappia perseessä. Eikö ne vitun kamat ois voinu roudaa sieltä heti pois ja todeta et sori, ei onnistu tai vetää edes munakkaat katumiehen kisat kädellä lähettäen. Lopulta ajettiin ilman kanssakisaajan tuomaa painetta vähän väkinäisen oloisesti ja yleisö haukotteli. Oishan se ollut ihan kiva nähdä edes niitä aikoja mitä siellä vedettiin reaaliaikaisesti??

Mä tuun ihan mielellään tän foorumin porukan kanssa ihan mihin vaan koska aina on oikeasti tosi hyvä henki ja perkeleesti meininkiä! Nytkin tuntui ettei itse tapahtuma ollut se juttu minkä takia minä viihdyin vaan se porukka kuka sen tapahtuman loppupeleissä teki.

Mua ei harmita etten saanut itse tapahtumalta 15euron edestä toimintaa vaan se, että tapahtuman potentiaali jäi käyttämättä.

Anteeksi vaan avautuminen. Jatketaan asialla... :firing:

purkuosia.com
Viesti:

Viesti Kirjoittaja purkuosia.com » Ma Heinä 09, 2012 2:06 pm

Rakentava palaute on aina paikallaan oli se tapahtuma mikä tahansa.

Olen samaa mieltä toi vetosuora täytyis olla enemmän käytössä...
www.purkuosia.com - info@purkuosia.com - yhteydenotot s-postilla

Micis

Viesti Kirjoittaja Micis » Ma Heinä 09, 2012 3:04 pm

Samaa mieltä ja lisäks muutama bajamaja lisää alueelle ja vielä muutama sinne Haljala-Tallinna tien varteen. :deal:

:D :D :D
Ottakaa se sika kiinni!

GertMüller

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ma Heinä 09, 2012 3:27 pm

hole kirjoitti:
GertMüller kirjoitti:
JooJooMies kirjoitti: Mä olin se JooJooMies :wavey:

:D
Kyl mä sut tiedän :)
mä oon se yks sitte :wavey:
Sutki tiedän, ku tulit esittäytymään :D

Mut esim. tän meidänkin kylillä vaikuttaneen volkkarikuskin nickistä ei ole hajuakaan, ja NFT porukan kanssa tuli niin vähän järmättyä, että sieltäkään ei taitanut uusia tuttavuuksia tulla...

Mosse tuossa puhuikin asiaa. Varsinkin tuo, että vaikkei ohjelmaa ollut yms, niin silti hyvässä porukassa on kivaa :D Lappiskin veti perjantaina niin komeat pikakännit, että oikeen käy kateeksi :P

Kiittely jääny iteltä, mut pakkohan se on porukkaa kiitellä, ja apea ryhmänjohtamisesta :)
-Unknown Fighters SFC-

esko-70

Viesti Kirjoittaja esko-70 » Ma Heinä 09, 2012 3:30 pm

:lol: Lappiskin veti perjantaina niin komeat pikakännit, että oikeen käy kateeksi :firing: Kun 40 tulee mittariin niin toi viinakin menee päähän niinkun pentuna :drin:
--Kyllähän se köyhiä vituttaa, mutta ei se meitä koske ! <br>

Micis

Viesti Kirjoittaja Micis » Ma Heinä 09, 2012 3:53 pm

esko-70 kirjoitti::lol: Lappiskin veti perjantaina niin komeat pikakännit, että oikeen käy kateeksi :firing: Kun 40 tulee mittariin niin toi viinakin menee päähän niinkun pentuna :drin:
Eikä muuten tarvinnut tehdä kenestäkään niillä valotikuilla majakkaa, Lappis hoiti sen ilman valotikkuja. :lol:
Ottakaa se sika kiinni!

ESKIL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ESKIL » Ma Heinä 09, 2012 4:09 pm

MustaSurma kirjoitti:Ihan jees reissu, neljästä pyörästä vain yksi tuli ehjänä takaisin himaan vähän vajaan 5000 kilsan reissun päätteeks - se oli kun olikin Bomberis, jumaleisson... ...rytkonen sylki nesteet pihalle 10 km ennen himaa, sradi jäi jo 800 kilsan ajon jälkeen saksaan ja honda kävi moikkaamassa alppiteiden mutkia ulkopuolelta.

Vähän tuli ehkä kiire sieltä italiasta smashiin ja smashistä laivaan mut hyvin ehdittiin.

Että näin, kiitti ja anteeks.
... Sähän oot pahin touringhomo kaikista ja vieläpä .orgimorjestelet:
Kuva

Micis

Viesti Kirjoittaja Micis » Ma Heinä 09, 2012 4:33 pm

ESKIL kirjoitti:
MustaSurma kirjoitti:Ihan jees reissu, neljästä pyörästä vain yksi tuli ehjänä takaisin himaan vähän vajaan 5000 kilsan reissun päätteeks - se oli kun olikin Bomberis, jumaleisson... ...rytkonen sylki nesteet pihalle 10 km ennen himaa, sradi jäi jo 800 kilsan ajon jälkeen saksaan ja honda kävi moikkaamassa alppiteiden mutkia ulkopuolelta.

Vähän tuli ehkä kiire sieltä italiasta smashiin ja smashistä laivaan mut hyvin ehdittiin.

Kuva
BUSTED!
Ottakaa se sika kiinni!

lappis

Viesti Kirjoittaja lappis » Ma Heinä 09, 2012 4:56 pm

Micis kirjoitti:
esko-70 kirjoitti::lol: Lappiskin veti perjantaina niin komeat pikakännit, että oikeen käy kateeksi :firing: Kun 40 tulee mittariin niin toi viinakin menee päähän niinkun pentuna :drin:
Eikä muuten tarvinnut tehdä kenestäkään niillä valotikuilla majakkaa, Lappis hoiti sen ilman valotikkuja. :lol:
Öö taisin sit olla ainut juopunut ? ... En onneksi.

KOVA-P

Viesti Kirjoittaja KOVA-P » Ma Heinä 09, 2012 6:15 pm

Mistä päin mahtaa löytyä yksi makuualusta. Keltainen toiselta ja vihreä toiselta puolen. Sisään ängetty kaksi makuupussia (jos nyt ei tajuu. Niin makuualusta on rullattu. Ja ne pussit on siel rullan sisällä). Sit on b-mag plakaati ja halvat kroksi kopiot hukassa. Ei loytynyt HF:n tallilta tänään.

MustaSurma
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » Ma Heinä 09, 2012 6:16 pm

ESKIL kirjoitti:

Kuva
Eihän tuo ole oikeaoppinen org.morjestelu, kylhän sun pitäis se tietää: käsi kokonaan nyrkissä etusormi suorana ja käsivarsi 90-asteen kulmassa :D Mut myönnetään että tossa vetämisen sivussa saattoi ehkä hieman hölpähtää myös touraamisen puolelle.

Mut tässä koko pätkä sieltä itaalian puolelta jos jotain kiinnostaa:

http://www.youtube.com/watch?v=24SgN3WI ... e=youtu.be
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

Vastaa Viestiin