Minicrossia uudellamaalla?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Mikä kiinnostaa?

Pelkkä ajelu
0
Ei ääniä
Ajoa ja grillausta
3
20%
Ajoa, ruokaa + kuperkeikka juomaa
12
80%

Ääniä yhteensä: 15

pommikone

Viesti Kirjoittaja pommikone » Pe Tammi 13, 2012 4:20 pm

No niin ei muutakuin osoitetta yv:llä niin pamahdetaan ens viikon lauantaina sitten siihen ja lähetään ajelemaan? HÄ?
Arbeit macht frei

HenkkaRR

Viesti Kirjoittaja HenkkaRR » La Tammi 14, 2012 2:50 pm

Joko julleilla on kumit sileenä? Mulla lojuu tallissa tosi vähän ajetut miseliinin nappulat... Seon se isoin koko, voin vielä tarkastaa.. Kuljetuskin vois onnistua huomen ku ajelen hellsinkiin. Hinta laitetaan luonnollisesti kohdalleen :P

pommikone

Viesti Kirjoittaja pommikone » Ti Tammi 17, 2012 8:31 pm

HenkkaRR kirjoitti:Joko julleilla on kumit sileenä? Mulla lojuu tallissa tosi vähän ajetut miseliinin nappulat... Seon se isoin koko, voin vielä tarkastaa.. Kuljetuskin vois onnistua huomen ku ajelen hellsinkiin. Hinta laitetaan luonnollisesti kohdalleen :P

Sulla olis viellä pari päivää tehokasta rakennus aikaa kasata mopo niiden kumien "ympärille".

Voi olla mahdollista että LA on ainakin yksi mopo ilman kuskia (riippuu saanko mä sitä kasaan siihne mennessä)

LAvanko on auki joten sinne mennään pärisemään. Eikä mitään jonninj outavia mussutuksia "vaimo synnyttää" lapsella on syöpä "jalka on poikki" tai muita yhtä huonoja syitä jättää ajelut väliin. Ajamaan joka homo joka kynnelle kykenee. :deal:
Arbeit macht frei

pommikone

Viesti Kirjoittaja pommikone » La Tammi 21, 2012 7:44 am

Joko mennään?

Niille ketkä ei tunne, jos lavankoon tulette niin sinisellä yariksella ollaan liikenteessä + olen varmaan ainoa minimopoileva kaveri pilkkihaalarissa.
Arbeit macht frei

tanskude

Viesti Kirjoittaja tanskude » To Tammi 26, 2012 12:26 am

Mainostetaas täällä, jos vaikka nappais, TUOSTA lähtis jollekkin minikrossaajalle ihan käyttökelpoista rompetta :blah:

kimmorna

Viesti Kirjoittaja kimmorna » Ke Maalis 14, 2012 7:41 pm

Oisko keväämmällä mitään ajohommia tiedossa olisi kiinnostusta tulla täältä etäämmältäkin ?

pommikone

Viesti Kirjoittaja pommikone » Ke Maalis 14, 2012 7:58 pm

Kyllähän sitä ajellaan taas enemmänkin kunhan lumet sulaa niin että siitä ajamisesta tuleekin jotain. Mä päivittelen tänne ja tonne fifty:n sivuille sitten kun rupeaa ajo hommat olemaan ajankohtaisia.

Tietysti jos on jotain hyviä mestoja tiedossa niin saa niistäkin ilmoitella, vaikka olisi vähän kauempanakin.

Muistakaa joka jamppa hommata motovarusteet kanssa niin päästään sitten kunnolla ajamaan sitäkin :wavey:

Kevättä odotellessa.

:firing: :firing: :firing: :firing: :firing: :firing:
Arbeit macht frei

Vastaa Viestiin