rajoitusten mukaan jos ajelee niin saa varata pysähdysten kans vähän enmmän aikaa ku 6hHane kirjoitti:Lähetään torstaina töiden jälkeen? Joku majottaa meikäläiset(3)? Saa perjantaina sitte keskittyä olennaiseen, eikä väsähä heti alkuun.. Riippuen kelistä, niin ~6-7h menee luult. taukojen kanssa..caferacer kirjoitti:hane ajaa...tarviiko muita selityksiä?thelittleone kirjoitti: Mitä helvetin kautta te aioitte ajaa oikein????![]()
Bombers goes to BOAT Vol.3. 27-29.1.2012
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-

- Ronkus
- Micis
Taidat olla jo myöhässä, tai malmin whisky sieppo on jo eellä, se anto jo lupauksen hellästä kainalosta pojille, nainen tod.näköisesti joutuu nukkumaan lattialla...Ronkus kirjoitti:Mie lupauduin joHane kirjoitti:Olisiko kenestäkään vastaanottamaan yhdeksi yöksi(to-pe) kahta taistelijaa ja yhtä naista? Lattia/sohva majotus kelpaaKorvaukseksi vähän kalijaa? Olisimme kiitollisia ja vastaavan varalta ehkä sama palvelu?
treellä sohva också lattiapatjapaikka
Ottakaa se sika kiinni!
- thelittleone
Naisen paikka on lattialla koiran vieressä...Micis kirjoitti:Taidat olla jo myöhässä, tai malmin whisky sieppo on jo eellä, se anto jo lupauksen hellästä kainalosta pojille, nainen tod.näköisesti joutuu nukkumaan lattialla...Ronkus kirjoitti:Mie lupauduin joHane kirjoitti:Olisiko kenestäkään vastaanottamaan yhdeksi yöksi(to-pe) kahta taistelijaa ja yhtä naista? Lattia/sohva majotus kelpaaKorvaukseksi vähän kalijaa? Olisimme kiitollisia ja vastaavan varalta ehkä sama palvelu?
treellä sohva också lattiapatjapaikka
![]()
- Hane
- thelittleone
No tännekin olisi mahtunu mutta 3 karvaista kaveria löytyy taloudesta.Hane kirjoitti:Kävi hassusti, että 2/3 on koiralle allerginen, enemmän ja vähemmän. Tällä hetkellä Ronkus on johdossaMutta meillä voi olla vielä muutama ässä hihassa, loppupeleissä varmaan nukutaan jossain rekkaparkissa kun kaikki kypsyy meidän jaapailuun..
![]()
-
Risteily peruttu!
Mä kavalsin teidän miljoonat ja join ne!
Mut silti tää on Win-Win tilanne, teidän maksat säästyy ja mä sain krapulan!
Mut silti tää on Win-Win tilanne, teidän maksat säästyy ja mä sain krapulan!
-
Pitää varmaan vähentää kirjoittelua Demin ja Me kaksi foorumeille ja keskittyä tänne! Heppa foorumeita unohtamatta!!
JEEEESH On tänään onnen päivä ! Ja iloinen mä oon!
20 viestiä täyteen ja ei menny ku vähän päälle 10 vuotta hahahah
Toista se oli silloin ku tää koko "foorumi" oli yhtenäinen vittuilu viestien ketju/vieraskirja hah
JEEEESH On tänään onnen päivä ! Ja iloinen mä oon!
20 viestiä täyteen ja ei menny ku vähän päälle 10 vuotta hahahah
Toista se oli silloin ku tää koko "foorumi" oli yhtenäinen vittuilu viestien ketju/vieraskirja hah
- thelittleone