Saarenmaan B-ilta TI 12.7 klo.18:00
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- serious-sam
+1
jos puhallan nollat...
jos en niin mä oon biitsillä..
EDIT: Psymax vakavan tunnareilla.
jos puhallan nollat...
jos en niin mä oon biitsillä..
EDIT: Psymax vakavan tunnareilla.
Viimeksi muokannut serious-sam, Ti Heinä 12, 2011 5:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- j-beam
- Viesti:
-
- Paikkakunta: musta kuriton,vanha laiska jarruton,pieni nopee kilvetön
- jusu-seta
- j-beam
- Viesti:
Oli muuten upeet rallit perkele!!!
Ja uskokaa tai älkää, niin Jyväskylästä saapui paikalle kaksi kappaletta sellaisia pahamaineisia bombereita, jotka eivät NFT-porukkaan kuuluneet!!!
Jäävät kuulemma vielä jatkobileisiinkin!!!
ASIALLISTA TOIMINTAA!!!! Upeeta saatana!!!
Ja uskokaa tai älkää, niin Jyväskylästä saapui paikalle kaksi kappaletta sellaisia pahamaineisia bombereita, jotka eivät NFT-porukkaan kuuluneet!!!
Jäävät kuulemma vielä jatkobileisiinkin!!!
ASIALLISTA TOIMINTAA!!!! Upeeta saatana!!!
Viimeksi muokannut j-beam, Ti Heinä 12, 2011 8:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- -Ape-
- serious-sam
Koska tosiaan tälläinen topick tuli tehtyä, niin ajeltiinhan me toki sinne honda-liikkeen kyltin alle ja matkalla sinne katsoin, että EI JUMALAUTA noi kaks mopoa on pakko olla kyllä suomesta-Ape- kirjoitti:No vittu nyt on ote kohdillaan!j-beam kirjoitti:...uskokaa tai älkää, niin Jyväskylästä saapui paikalle kaksi kappaletta sellaisia pahamaineisia bombereita...![]()
Ja kyllä, niinhan sitä mestoille tuli pari ukkoa jyskälän suunnasta...
No mainiota menoa käytiin vetämässä sitten n.100km lenkillä ja hauskaa oli... Harmittavan paljon on vaan Saarenmaalla, tien kunto hiukan heikkoa
Pitkälti täällä on tiestö samoin kuin itse Virossakin, eli tien kunto vaihtelee aivan loistavasta aivan karmivaan, mutta kyllä sitä sentään pommitettiinkin
Tässä kokoontuminen:

Päätepisteessä riksun mies fiilistelee

Ja itse päätepiste reissulla:

Vakava kiittää ja kuittaa, seuraavaksi päivitetään vain tuota reissu topickkia heti tänään aamupalan jälkeen
Viimeksi muokannut serious-sam, Ke Elo 03, 2011 3:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- serious-sam
- Mozze
Muutaman sain napattua kun löydettiin uskomatonta kyllä täysin liikenteeltä suljettu liikenneympyrä käyttöön... 
Tepianin photo hieman epäonnistus mutta veti kyllä yhtä hienoja liiruja vakavan kanssa ja olishan siitä vakavastakin saanut enemmän mutta muistelin et joku hondamies pilas taas kaiken...
Mutta kuten huomaatte Fella on iholla kiinni gopron kanssa...

Tepianin photo hieman epäonnistus mutta veti kyllä yhtä hienoja liiruja vakavan kanssa ja olishan siitä vakavastakin saanut enemmän mutta muistelin et joku hondamies pilas taas kaiken...
Mutta kuten huomaatte Fella on iholla kiinni gopron kanssa...