Hoi!
Niin se taas aika meni ja unohtu perkule tännekki kirjotella ku omaa vessaa hieronu koko kesän
Elikkäs tiedossa ois jo tutuksi pohjosen porukalle tullut redneckrace rovaniemellä norvajärven suoralla missä ajetaan leikkimielinen 1/8 mailin matka.
Luokkia on mm.
euroautot
euroautot (ahdetut)
jenkit
mp alle 750cc
mp yli 750cc
outlaw
Ja forecahan on luvannut meille taasen makiat säät joten tervetuloa katselemaan/ajamaan perjantaina ja lauantaina klo. 18.00 --->
Niiiiiiin ja kiihdytyshän on ilmaista ja lippu katselualueelle 10e
T. Santtu Rajala
P.S jos on haluja tulla jeesiin tapahtumassa niin mut tavoittaa parhaiten puhelimella (ei txt) 044-3054535 tai voit myös saapua paikanpäälle klo. 17.00 ja tulla veteleen hiasta!
Redneck race / b-ilta rovaniemi 8-9.7.2011
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Redneck race / b-ilta rovaniemi 8-9.7.2011
never drive faster than your guardian angel can fly
-
Hoi!
Olipas kyllä hiljasin vuosi ikinä!!
Noh ei se mitään koska ensi vuodeksi olen kaavaillut kokonaista varttimailia, kaljatelttaa, ruokahommia yms. oheistapahtumaa..
Kaikki kellä on kiinnostusta alkaa touhuaan tulevaa tapahtumaa niin privaa mulle.
KIITOS PRÄTKÄPORUKALLE JOTKA OLITTA SILTI PAIKALLA!!!
Olipas kyllä hiljasin vuosi ikinä!!
Noh ei se mitään koska ensi vuodeksi olen kaavaillut kokonaista varttimailia, kaljatelttaa, ruokahommia yms. oheistapahtumaa..
Kaikki kellä on kiinnostusta alkaa touhuaan tulevaa tapahtumaa niin privaa mulle.
KIITOS PRÄTKÄPORUKALLE JOTKA OLITTA SILTI PAIKALLA!!!
never drive faster than your guardian angel can fly