SMASH 2011 8.7-10.7

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ke Heinä 06, 2011 8:21 am

Ja sitten aikatauluja...
Me ei nyt olla pommikoneen kanssa sovittu vielä huoltoauton pakkaamisesta tarkemmin, mutta tämän ja huomisen päivän aikana se tapahtuu. Kaikki joilla sinne jotain tavaraa oli tulossa, soitelkaa. nollaneljänolla7607070 on mun numero.

Perjantaiaamuna mä menen tallille Masalaan päivystämään kello kahdeksasta eteenpäin. Kahvia ja rauhoittavaa aamumusiikkia tarjolla. Lähtö tallilta satamaan noin kello 9.15, tähdätään satamaan viimeistään kello 10.00.

Kaikki te jotka ette tule meidän tallin kautta, saapukaa satamaan mieluiten kymmenen aikaan, ja VIIMEISTÄÄN kello 10.30. Paikka on siis Viking Linen terminaali Katajannokalla. Osoite on Katajanokanlaituri 8 (Mastokatu 1), 00160 Helsinki. Kun saavutte paikalle, niin suunnatkaa ajoneuvojen check-in portille ja ottakaa suunnaksi pommikoneen vanha Transporter, siinä kohtaa mä ojennan kaikille liput. Eli pidetään siinä satamassa Smash ja NFT-poppoo erossa toisistaan niin liput on helpompi jakaa!

Kohta lähetään... :firing:
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Bomboz

Viesti Kirjoittaja Bomboz » Ke Heinä 06, 2011 10:01 am

JokoJokoJoko..Rengas alle ja sit kaikki valmiina :firing: :firing:
Miksei  alkoholi ole ruokaympyrässä...?<br>Lisää wiinaa ja tättärää...<br>

Gert
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gert » Ke Heinä 06, 2011 10:23 am

Gert, jos pystyt yhden teltan tälle porukalle varata, niin olisi todella hienoa!
yhtä hyvin kuin tehty :wavey:

mökkimopo

Viesti Kirjoittaja mökkimopo » Ke Heinä 06, 2011 10:38 am

Gert kirjoitti:
Gert, jos pystyt yhden teltan tälle porukalle varata, niin olisi todella hienoa!
yhtä hyvin kuin tehty :wavey:
Missäs Gert on lähin Smashin vesipiste missä vois täyttää bussin vesisäiliöt? Esimerkiksi onko lähellä bensa-asemaa mistä saa vettä vai kannattaako ottaa jo Suomesta vedet mukaan.
Tyylillä ei taidolla!!!

pommikone

Viesti Kirjoittaja pommikone » Ke Heinä 06, 2011 11:21 am

-Ape- kirjoitti:Ja sitten aikatauluja...
Me ei nyt olla pommikoneen kanssa sovittu vielä huoltoauton pakkaamisesta tarkemmin, mutta tämän ja huomisen päivän aikana se tapahtuu. Kaikki joilla sinne jotain tavaraa oli tulossa, soitelkaa. nollaneljänolla7607070 on mun numero.

Perjantaiaamuna mä menen tallille Masalaan päivystämään kello kahdeksasta eteenpäin. Kahvia ja rauhoittavaa aamumusiikkia tarjolla. Lähtö tallilta satamaan noin kello 9.15, tähdätään satamaan viimeistään kello 10.00.

Kaikki te jotka ette tule meidän tallin kautta, saapukaa satamaan mieluiten kymmenen aikaan, ja VIIMEISTÄÄN kello 10.30. Paikka on siis Viking Linen terminaali Katajannokalla. Osoite on Katajanokanlaituri 8 (Mastokatu 1), 00160 Helsinki. Kun saavutte paikalle, niin suunnatkaa ajoneuvojen check-in portille ja ottakaa suunnaksi pommikoneen vanha Transporter, siinä kohtaa mä ojennan kaikille liput. Eli pidetään siinä satamassa Smash ja NFT-poppoo erossa toisistaan niin liput on helpompi jakaa!

Kohta lähetään... :firing:
Voitais huomenna pakata toi auto niin saan tänään mennä asentamaan liorille mittarin ennen reissua + huoltoauton huolto hetki. Ei mittarin vaijeri tykännyt kun peruutin pedaali pohjassa niin sen vaihto, syöttöä lisää kun eihän se edes savuta viellä, virtalukon pohja pitäis kanssa vaihtaa niin ei tarvii aina piuhoja repiä kun sen käynnistää ja jos aika riittää niin mulla on kontissa kolme litraa mustaa ferrexiä :deal:

Olen tänään menossa itäiseen kaupunginosaan helsingissä eli jos jollain on sieltä päin mun kyytiin tulevaa kamaa niin ring ring o4o 351797 ja voin tulla poimimaan rojut messiin.

Mut nyt mä lähen kalaan :firing: Adios!

Gert
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gert » Ke Heinä 06, 2011 3:13 pm

Missäs Gert on lähin Smashin vesipiste missä vois täyttää bussin vesisäiliöt? Esimerkiksi onko lähellä bensa-asemaa mistä saa vettä vai kannattaako ottaa jo Suomesta vedet mukaan.
On siellä yksi paikka lähellä, mistä saa vettä, mutta kyllä kärsivällisyyttä tarvitaan sitten. Olemme itsekin oman vesisäiliön tankkanut siellä (noin 1000 litraa) ja parisen tuntia aikaa se siellä menee :freak:
Vielä semmoinen juttu, että se siltä joka oli nyt juuri remontissa siellä Rutjan lähellä, siinä on sitten 6 tonnin painorajoitus. Siis ehkä joudut ajaman pikkuisen ympyrän.

mökkimopo

Viesti Kirjoittaja mökkimopo » Ke Heinä 06, 2011 10:12 pm

Selvä hommeli pitää ottaa vedet jo Suomesta mukaan.
Ottakaas muuten immeiset sit jotain puutarhatuoleja tai vastaavia mukaan. Tuon bussin mukana ainakin yhden pöydän mut tuoleja ei ole kun pari mukana loput on menny paskaks tai hävinny reissuilla.
Tyylillä ei taidolla!!!

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ke Heinä 06, 2011 10:21 pm

Gert kirjoitti:
yhtä hyvin kuin tehty...
Todella hienoa. Kiitos! :)
Huomenna huoltoauton pakkaus meidän tallilla! Kaikki sinne prum prum. Kahvia saa ja grillinkin voin lämmittää jos joku haluaa kokkailla.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ke Heinä 06, 2011 10:23 pm

...ja tosiaan! Honda toimii vihdoinkin. Jäi vielä aikaakin jäljelle. :firing:

Kaenmuro

Viesti Kirjoittaja Kaenmuro » Ke Heinä 06, 2011 11:35 pm

...ja tosiaan! Honda toimii vihdoinkin. Jäi vielä aikaakin jäljelle.
Mull ei toimi pyörä tällä hetkellä hieman kytkin ongelmia... No katotaan jos huomen aamulla sais kuntoon... teki kivan yllärin just tälleen sopivalla aikataululla

jusu-seta

Viesti Kirjoittaja jusu-seta » Ke Heinä 06, 2011 11:44 pm

-Ape- kirjoitti: Huomenna huoltoauton pakkaus meidän tallilla! Kaikki sinne prum prum. Kahvia saa ja grillinkin voin lämmittää jos joku haluaa kokkailla.
Mihin aikaa suvaittee tulla makkaroitten kans? Josko sitä teitin mestaa pääsis katsastaa. Hyvin menny ristii nää menot. IIIHANAA että saitte hontan toimaa.

serious-sam

Viesti Kirjoittaja serious-sam » To Heinä 07, 2011 10:08 am

Eilen soiteltiin tuon Gertin kanssa ja sovittiin, että tavataan koko sakin voimin tuolla Laagnateen varrella olevassa hesburgerissa noin. klo.14:30, tää hese EI ole sama missä pysähdyttiin viime vuonna.

Hesburger löytyy osoitteesta: Hesburger Tallinn Ümera
Ümera 37, EE-13816 Tallinn, Eesti
Reitti

Sovitaan vaikka laivalla tonne ajamisesta lisää, mutta mennään koko laumalla bussin+huolto-autojen keran tohon ja katsotaan siinä sitten ajeleeko huol-autot tota rantatietä pitkin vai bussin kera suoraan mestoille. Toi Gert sanoi, että bussille se on aika kapea ja mutkainen tuo rantatie...

Kaenmuro

Viesti Kirjoittaja Kaenmuro » To Heinä 07, 2011 10:24 am

Kaenmuro kirjoitti:
...ja tosiaan! Honda toimii vihdoinkin. Jäi vielä aikaakin jäljelle.
Mull ei toimi pyörä tällä hetkellä hieman kytkin ongelmia... No katotaan jos huomen aamulla sais kuntoon... teki kivan yllärin just tälleen sopivalla aikataululla
Nyt tuli pitkä puhallus kun sain kykän toimiin...

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » To Heinä 07, 2011 10:50 am

jusu-seta kirjoitti: Mihin aikaa suvaittee tulla makkaroitten kans...?
En vielä osaa sanoa, heräilin vasta. Käyn lenkillä ja syöpöttelen ainakin ensin. Jos nyt uskaltaisin sanoa että kolmen aikaan olen siellä. Jos joku voi tuoda pieniä polttopuita mukana niin olen onnellinen, ei tarttisi enää roskia polttaa. :P
serious-sam kirjoitti:Sovitaan vaikka laivalla tonne ajamisesta lisää, mutta mennään koko laumalla bussin+huolto-autojen keran tohon ja katsotaan siinä sitten ajeleeko huol-autot tota rantatietä pitkin vai bussin kera suoraan mestoille...
Selväys!

Hyvä että Kaenmurokin sai mopon toimimaan. Jäi vielä aikaakin ihan reilusti. :D

mökkimopo

Viesti Kirjoittaja mökkimopo » To Heinä 07, 2011 10:58 am

serious-sam kirjoitti: Toi Gert sanoi, että bussille se on aika kapea ja mutkainen tuo rantatie...
Jees. Mä ajelen suoraan heseltä Smashiin ei tuolla 40v vanhalla helmellä missä on vanhat renkaat alla viitti turhia hirveesti ajella... Jos kaikki menee hyvin niin ehdin jo sammua ainakin kerran ennenkun muu rytmiryhmä saapuu paikalle...
Tyylillä ei taidolla!!!

Vastaa Viestiin