Tehopenkitystä Mäntsälässä Kakspyörä Oy:n uusissa til

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

DeadBmies

Viesti Kirjoittaja DeadBmies » Pe Touko 20, 2011 11:14 pm

Jep, kiitti Plaaffi renkaast. Pyörä on jo ulkonakin että ei tuu pöhnäs rikottuu sitä lisää, kun koittaa kopista ulos aamulla.
Paikalla kuitenkin todistamassa kuinka se jokeripokerisuzuki venyy ja antautuu.. :P
Prkl, ku osaiski jotain joskus..!"

JooJooMies

Viesti Kirjoittaja JooJooMies » Pe Touko 20, 2011 11:41 pm

HSuomi kirjoitti:Harmillisesti osuu just päällekkäin kiikalan kiihdytyksien kanssa.
Pahus, meni kiihtyjäiset siis huti. No tuleehan noita :cool:

tenu

Viesti Kirjoittaja tenu » La Touko 21, 2011 12:30 am

tenu kirjoitti:Samalla vaihtusi kyllä se takarataskin, saisko jotain tommosta liike hyllyyn/joku matkaan, niin lunastan poies http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... ratas-143/
Pojat pelotteli ettei riitä ketjut tuolle, kyllä mä väittäsin että menee ainakin tuo kolme piikkiä isompi http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... ratas-142/
Löytyskö tuommosta tai edes 44piikkiä? Vai mitä sanoo ammattilaiset, jos löysäysvaraa on n.lenkin verran takaakselista? Vakio siis 42

Plaaf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Plaaf » La Touko 21, 2011 12:44 pm

Dodiih penkistys onnistui yli odotuste (Ei ollut todellakaan korkeat) 207hp takapyörästä ja ei yhtään öljyä työntänyt pyörä ulos :D

Busamies nykäsi riman korkealle, kun kuulema oli yli 280hp tullut sieltä :deal: HIENOA!!

DeadBmies

Viesti Kirjoittaja DeadBmies » La Touko 21, 2011 1:49 pm

Plaaf kirjoitti:Dodiih penkistys onnistui yli odotuste (Ei ollut todellakaan korkeat) 207hp takapyörästä ja ei yhtään öljyä työntänyt pyörä ulos :D

Busamies nykäsi riman korkealle, kun kuulema oli yli 280hp tullut sieltä :deal: HIENOA!!
Ja Kävi muuten hienosti oli semmonen maltillinen voimaveto.
Meitsillä vaan lenteli paisarin korkit ja kaikki, kun vedettiin ne kevyet 125heppaa ulos... :)

Hyvä häppeninki oli. Porukkaakin tuntu olevan ihan kiitettävästi. :wavey:
Prkl, ku osaiski jotain joskus..!"

Veshel

Viesti Kirjoittaja Veshel » La Touko 21, 2011 4:05 pm

Siinä reilu 280 hp takapallolta melko eleettömästi!

https://www.youtube.com/watch?v=j8O_Kud ... r_embedded

Oma vessa säälittävät 168 hp takapallolta

http://www.youtube.com/watch?v=LztaAvQlyCU

Plaaf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Plaaf » La Touko 21, 2011 6:22 pm

DeadBmies kirjoitti:
Plaaf kirjoitti:Dodiih penkistys onnistui yli odotuste (Ei ollut todellakaan korkeat) 207hp takapyörästä ja ei yhtään öljyä työntänyt pyörä ulos :D

Ja Kävi muuten hienosti oli semmonen maltillinen voimaveto.
Meitsillä vaan lenteli paisarin korkit ja kaikki, kun vedettiin ne kevyet 125heppaa ulos... :)

Hyvä häppeninki oli. Porukkaakin tuntu olevan ihan kiitettävästi. :wavey:
Hehe.. Normaali fighteri, kun osat tippuu :D Käytiin muuten vähän kiusaamassa suzukia tuossa Hirvihaaran tiellä..Perkeles, kun kiva työntää nyt powersladeja, kun voimaa tuntuu riittävän ylhäällä reilusti :deal: Takarenkaas ei enää tainnut jäädä mitään jäljelle!! Ajokamat oli taas hyvin mukana, kun pelkässä hupparissa ja kypärä vain päässä mentiin..Mihinköhän helvettiin ne aivot tippuu, kun kypärä pistetään päähän?

JooJooMies

Viesti Kirjoittaja JooJooMies » Su Touko 22, 2011 12:24 pm

Kertokaas viisaammat. Itse kävin PE prätkäpajan penkissä, 144hp ja la tuolla mäntsälässä 134hp? Prätkäpajan penkki anto viimevuonna 140,5 ja liki samoja arvoja antanu se penkki ku esim vittakosken penkki. Mun mielestä ei vaan toi noin 10 hp ole ihan toleransseissa. Pe penkissä kävi myös kolme muuta kaveria ja näillä kaikilla tehot pysyneet samassa muutaman hepan sisään aikasemmista mittauksista.

Jos viestistä uhkuu katkeruus, niin sittenhän tämän laatiminen on onniustunut :eek:

Ja kiitos kaikille mukana olleille, oli mukava mutkailla mennen tullen. Vaikkakin sen kaidekontaktin läheisyys ois voinu jäädä kokematta. No näin käy kun liian kova tilannenopeus. :freak2:

Plaaf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Plaaf » Su Touko 22, 2011 8:05 pm

JooJooMies kirjoitti:Kertokaas viisaammat. Itse kävin PE prätkäpajan penkissä, 144hp ja la tuolla mäntsälässä 134hp? Prätkäpajan penkki anto viimevuonna 140,5 ja liki samoja arvoja antanu se penkki ku esim vittakosken penkki. Mun mielestä ei vaan toi noin 10 hp ole ihan toleransseissa. Pe penkissä kävi myös kolme muuta kaveria ja näillä kaikilla tehot pysyneet samassa muutaman hepan sisään aikasemmista mittauksista.

Jos viestistä uhkuu katkeruus, niin sittenhän tämän laatiminen on onniustunut :eek:

Ja kiitos kaikille mukana olleille, oli mukava mutkailla mennen tullen. Vaikkakin sen kaidekontaktin läheisyys ois voinu jäädä kokematta. No näin käy kun liian kova tilannenopeus. :freak2:
Ainakin keli vaikuttaa heti ja tietenkin penkeissä on eroja paljonkin..Takakumikin vaikuttaa ja penkittäjän piereskely!!

Kkallioj

Viesti Kirjoittaja Kkallioj » Su Touko 22, 2011 9:10 pm

JooJooMies kirjoitti:Kertokaas viisaammat. Mun mielestä ei vaan toi noin 10 hp ole ihan toleransseissa.
Eihän se ole kuin + 5 heppaa, kuulostaa ihan kohtuulliselta heitolta.

JooJooMies

Viesti Kirjoittaja JooJooMies » Su Touko 22, 2011 9:37 pm

Kkallioj kirjoitti:
JooJooMies kirjoitti:Kertokaas viisaammat. Mun mielestä ei vaan toi noin 10 hp ole ihan toleransseissa.
Siis prätkäpajan penkissä juu ja muutosten jälkeen 140,5 -> 144, tuo menee ymmärrykseen. Mutta Pe penkissä 144 (hemmopäivä) ja huonosti nukutun yän jälkeen 134 (Mäntsälä) siis eri penkissä. Ilmeisesti näissä on siis eroja. Katkera siis edelleen. Liekkö tuo turpobusanisti tyytyväinen omaan tulokseen?

No niin tai näin, liian kovaa tuntuu mulle kulkevan :D

SusukiMään

Viesti Kirjoittaja SusukiMään » Ma Touko 23, 2011 1:33 am

JooJooMies kirjoitti:
Kkallioj kirjoitti:
Siis prätkäpajan penkissä juu ja muutosten jälkeen 140,5 -> 144, tuo menee ymmärrykseen. Mutta Pe penkissä 144 (hemmopäivä) ja huonosti nukutun yän jälkeen 134 (Mäntsälä) siis eri penkissä. Ilmeisesti näissä on siis eroja. Katkera siis edelleen. Liekkö tuo turpobusanisti tyytyväinen omaan tulokseen?

Sama oli mulla, kävin kans hemmopäivil penkis ja 166 ja sit tuol mäntsäläs 158, ei ois pitäny käydä mäntsäläs :lol: :firing: :firing:

j-beam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja j-beam » Ma Touko 23, 2011 6:01 am

SusukiMään kirjoitti:
JooJooMies kirjoitti:
Kkallioj kirjoitti: Eihän se ole kuin + 5 heppaa, kuulostaa ihan kohtuulliselta heitolta.

Sama oli mulla, kävin kans hemmopäivil penkis ja 166 ja sit tuol mäntsäläs 158, ei ois pitäny käydä mäntsäläs :lol: :firing: :firing:
niin eikös siitä plaaffinkin vessasta saatu Vittiksen penkissä 220hp takapallolle? :freak2:
Muutta ainahan nuissa penkeissä pientä eroa on keskenään... :cigar:

niamola

Viesti Kirjoittaja niamola » Ma Touko 23, 2011 7:15 am

SusukiMään kirjoitti:
Täällä pohjosemmassa ei jaella lahjahevosia.. Ja enkös kertonut sulle ennen vetoa, että 158 sieltä tulee. Et vain uskonut :D

T:Penkittäjä

SusukiMään

Viesti Kirjoittaja SusukiMään » Ma Touko 23, 2011 4:22 pm

niamola kirjoitti:
SusukiMään kirjoitti:
Täällä pohjosemmassa ei jaella lahjahevosia.. Ja enkös kertonut sulle ennen vetoa, että 158 sieltä tulee. Et vain uskonut :D

T:Penkittäjä
no joo niin sanoit, mut en halunnu uskoo, oisin halunnu et ois ollu se suurempi luku :) mut näillä se on nyt mentävä, ja kyl se meno riittää tol pienenmälkii luvul. :firing: :firing: :firing:

Vastaa Viestiin