Paikalla kuitenkin todistamassa kuinka se jokeripokerisuzuki venyy ja antautuu..
Tehopenkitystä Mäntsälässä Kakspyörä Oy:n uusissa til
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- DeadBmies
- JooJooMies
- tenu
Pojat pelotteli ettei riitä ketjut tuolle, kyllä mä väittäsin että menee ainakin tuo kolme piikkiä isompi http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... ratas-142/tenu kirjoitti:Samalla vaihtusi kyllä se takarataskin, saisko jotain tommosta liike hyllyyn/joku matkaan, niin lunastan poies http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... ratas-143/
Löytyskö tuommosta tai edes 44piikkiä? Vai mitä sanoo ammattilaiset, jos löysäysvaraa on n.lenkin verran takaakselista? Vakio siis 42
- Plaaf
- Viesti:
- DeadBmies
Ja Kävi muuten hienosti oli semmonen maltillinen voimaveto.Plaaf kirjoitti:Dodiih penkistys onnistui yli odotuste (Ei ollut todellakaan korkeat) 207hp takapyörästä ja ei yhtään öljyä työntänyt pyörä ulos![]()
Busamies nykäsi riman korkealle, kun kuulema oli yli 280hp tullut sieltäHIENOA!!
Meitsillä vaan lenteli paisarin korkit ja kaikki, kun vedettiin ne kevyet 125heppaa ulos...
Hyvä häppeninki oli. Porukkaakin tuntu olevan ihan kiitettävästi.
Prkl, ku osaiski jotain joskus..!"
- Veshel
Siinä reilu 280 hp takapallolta melko eleettömästi!
https://www.youtube.com/watch?v=j8O_Kud ... r_embedded
Oma vessa säälittävät 168 hp takapallolta
http://www.youtube.com/watch?v=LztaAvQlyCU
https://www.youtube.com/watch?v=j8O_Kud ... r_embedded
Oma vessa säälittävät 168 hp takapallolta
http://www.youtube.com/watch?v=LztaAvQlyCU
- Plaaf
- Viesti:
Hehe.. Normaali fighteri, kun osat tippuuDeadBmies kirjoitti:Ja Kävi muuten hienosti oli semmonen maltillinen voimaveto.Plaaf kirjoitti:Dodiih penkistys onnistui yli odotuste (Ei ollut todellakaan korkeat) 207hp takapyörästä ja ei yhtään öljyä työntänyt pyörä ulos![]()
Busamies nykäsi riman korkealle, kun kuulema oli yli 280hp tullut sieltäHIENOA!!
Meitsillä vaan lenteli paisarin korkit ja kaikki, kun vedettiin ne kevyet 125heppaa ulos...
Hyvä häppeninki oli. Porukkaakin tuntu olevan ihan kiitettävästi.![]()
- JooJooMies
Kertokaas viisaammat. Itse kävin PE prätkäpajan penkissä, 144hp ja la tuolla mäntsälässä 134hp? Prätkäpajan penkki anto viimevuonna 140,5 ja liki samoja arvoja antanu se penkki ku esim vittakosken penkki. Mun mielestä ei vaan toi noin 10 hp ole ihan toleransseissa. Pe penkissä kävi myös kolme muuta kaveria ja näillä kaikilla tehot pysyneet samassa muutaman hepan sisään aikasemmista mittauksista.
Jos viestistä uhkuu katkeruus, niin sittenhän tämän laatiminen on onniustunut
Ja kiitos kaikille mukana olleille, oli mukava mutkailla mennen tullen. Vaikkakin sen kaidekontaktin läheisyys ois voinu jäädä kokematta. No näin käy kun liian kova tilannenopeus.
Jos viestistä uhkuu katkeruus, niin sittenhän tämän laatiminen on onniustunut
Ja kiitos kaikille mukana olleille, oli mukava mutkailla mennen tullen. Vaikkakin sen kaidekontaktin läheisyys ois voinu jäädä kokematta. No näin käy kun liian kova tilannenopeus.
- Plaaf
- Viesti:
Ainakin keli vaikuttaa heti ja tietenkin penkeissä on eroja paljonkin..Takakumikin vaikuttaa ja penkittäjän piereskely!!JooJooMies kirjoitti:Kertokaas viisaammat. Itse kävin PE prätkäpajan penkissä, 144hp ja la tuolla mäntsälässä 134hp? Prätkäpajan penkki anto viimevuonna 140,5 ja liki samoja arvoja antanu se penkki ku esim vittakosken penkki. Mun mielestä ei vaan toi noin 10 hp ole ihan toleransseissa. Pe penkissä kävi myös kolme muuta kaveria ja näillä kaikilla tehot pysyneet samassa muutaman hepan sisään aikasemmista mittauksista.
Jos viestistä uhkuu katkeruus, niin sittenhän tämän laatiminen on onniustunut![]()
Ja kiitos kaikille mukana olleille, oli mukava mutkailla mennen tullen. Vaikkakin sen kaidekontaktin läheisyys ois voinu jäädä kokematta. No näin käy kun liian kova tilannenopeus.![]()
- JooJooMies
Siis prätkäpajan penkissä juu ja muutosten jälkeen 140,5 -> 144, tuo menee ymmärrykseen. Mutta Pe penkissä 144 (hemmopäivä) ja huonosti nukutun yän jälkeen 134 (Mäntsälä) siis eri penkissä. Ilmeisesti näissä on siis eroja. Katkera siis edelleen. Liekkö tuo turpobusanisti tyytyväinen omaan tulokseen?Kkallioj kirjoitti:Eihän se ole kuin + 5 heppaa, kuulostaa ihan kohtuulliselta heitolta.JooJooMies kirjoitti:Kertokaas viisaammat. Mun mielestä ei vaan toi noin 10 hp ole ihan toleransseissa.
No niin tai näin, liian kovaa tuntuu mulle kulkevan
-
JooJooMies kirjoitti:Siis prätkäpajan penkissä juu ja muutosten jälkeen 140,5 -> 144, tuo menee ymmärrykseen. Mutta Pe penkissä 144 (hemmopäivä) ja huonosti nukutun yän jälkeen 134 (Mäntsälä) siis eri penkissä. Ilmeisesti näissä on siis eroja. Katkera siis edelleen. Liekkö tuo turpobusanisti tyytyväinen omaan tulokseen?Kkallioj kirjoitti:Eihän se ole kuin + 5 heppaa, kuulostaa ihan kohtuulliselta heitolta.JooJooMies kirjoitti:Kertokaas viisaammat. Mun mielestä ei vaan toi noin 10 hp ole ihan toleransseissa.
No niin tai näin, liian kovaa tuntuu mulle kulkevan![]()
Sama oli mulla, kävin kans hemmopäivil penkis ja 166 ja sit tuol mäntsäläs 158, ei ois pitäny käydä mäntsäläs
- j-beam
- Viesti:
niin eikös siitä plaaffinkin vessasta saatu Vittiksen penkissä 220hp takapallolle?SusukiMään kirjoitti:JooJooMies kirjoitti:Siis prätkäpajan penkissä juu ja muutosten jälkeen 140,5 -> 144, tuo menee ymmärrykseen. Mutta Pe penkissä 144 (hemmopäivä) ja huonosti nukutun yän jälkeen 134 (Mäntsälä) siis eri penkissä. Ilmeisesti näissä on siis eroja. Katkera siis edelleen. Liekkö tuo turpobusanisti tyytyväinen omaan tulokseen?Kkallioj kirjoitti: Eihän se ole kuin + 5 heppaa, kuulostaa ihan kohtuulliselta heitolta.
No niin tai näin, liian kovaa tuntuu mulle kulkevan![]()
Sama oli mulla, kävin kans hemmopäivil penkis ja 166 ja sit tuol mäntsäläs 158, ei ois pitäny käydä mäntsäläs![]()
![]()
![]()
Muutta ainahan nuissa penkeissä pientä eroa on keskenään...
-
-
no joo niin sanoit, mut en halunnu uskoo, oisin halunnu et ois ollu se suurempi lukuniamola kirjoitti:Täällä pohjosemmassa ei jaella lahjahevosia.. Ja enkös kertonut sulle ennen vetoa, että 158 sieltä tulee. Et vain uskonutSusukiMään kirjoitti:
Sama oli mulla, kävin kans hemmopäivil penkis ja 166 ja sit tuol mäntsäläs 158, ei ois pitäny käydä mäntsäläs![]()
![]()
![]()
![]()
T:Penkittäjä