kiitokset jyväskylään tallipaikasta ja hyvin järkätystä illasta ja niistä tulpistahole kirjoitti:Oulun pommittajat kiittääMukana myös ensi vuonna
![]()
jyväskylän b-ilta 2.7 2011
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- warhawk
hene- kirjoitti:Kiitoksia vaan tapahtumasta! Olin ensimmäistä kertaa mukana ja täytyy sanoa, että oli erittäinen lepponen ja hyvä meninki.
Ja iso kiitos siitä, että jyväskylän abc:llä päivällä tankatessa tultiin kertomaan/kutsumaan tapahtumaan - ois muuten jääny välistä.
Laitetaas näin ekaks huonoa videokuvaa:
http://www.youtube.com/watch?v=eQXVzJ9Hyhk
http://www.youtube.com/watch?v=nuk-f8zdLyU
- Boostholic
- warhawk
sprayed kirjoitti:Älä suotta lähetä, nyt kun sai tavaran kamerasta koneelle niin ei sitä niin paljon ollutkaan![]()
Tässä jotain pätkää heiteltynä pakettiin:
http://www.youtube.com/watch?v=x_UK7X4I-5s
"This video is still being processed. Video quality may improve once processing is complete. "
- Kaihola
- warhawk
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiso kiitos kaikille oli todella mahtava päivä.....
videoita + kuvii voi pistää hnoronen@gmail.com
mielestäni poliisin tapa toimia ei ollut tilanteeseen nähden oikea.. mennessä letka ei mielestäni aiheuttanut missään kohtaa vaaraa kellekkään nopeus ei noussut "ainakaan keulilla"... ja se siviili kyttä..ei jumalauta se näytti peilistä hurjalle.... näytin montakertaa kädellä' että voi mennä ohi sit se kiilas yhden pyörän sivuun...
takasi tullessa se ratsia... ei helvetti mitä pelleilyy..... kuulemani mukaan joku oli saanut sakon vakio pelil... ei muuta ollu löytyny ni piti kirjottaa sakko siitä kun ei ollu rekisteriotetta mukana...
pistäkää mulle s-postii kuvia ja mahdollista videoo tehdään edin kanssa "reklamaatio" poliisin toiminnasta.... nii ja lisäks yhteys tietoja "silminnäkiöiltä" ei helvetti poliisi voi noin toimia!!!!!
mut joo...... vielä kerran iso kiitos kaikille jotka oli mukana..... ens kesänä vedetään sit IIIIISOILLA KAMOILLA ;) mä lähden ettii päivän lehtee kuulemma kalju kiiltelee lehti kuvas........
mielestäni poliisin tapa toimia ei ollut tilanteeseen nähden oikea.. mennessä letka ei mielestäni aiheuttanut missään kohtaa vaaraa kellekkään nopeus ei noussut "ainakaan keulilla"... ja se siviili kyttä..ei jumalauta se näytti peilistä hurjalle.... näytin montakertaa kädellä' että voi mennä ohi sit se kiilas yhden pyörän sivuun...
takasi tullessa se ratsia... ei helvetti mitä pelleilyy..... kuulemani mukaan joku oli saanut sakon vakio pelil... ei muuta ollu löytyny ni piti kirjottaa sakko siitä kun ei ollu rekisteriotetta mukana...
pistäkää mulle s-postii kuvia ja mahdollista videoo tehdään edin kanssa "reklamaatio" poliisin toiminnasta.... nii ja lisäks yhteys tietoja "silminnäkiöiltä" ei helvetti poliisi voi noin toimia!!!!!
mut joo...... vielä kerran iso kiitos kaikille jotka oli mukana..... ens kesänä vedetään sit IIIIISOILLA KAMOILLA ;) mä lähden ettii päivän lehtee kuulemma kalju kiiltelee lehti kuvas........
-
Ai niin, juontajalle pitää kyl antaa kiitosta viihdyttävistä jutuista! Vähän repeiltiin siellä varikon suunnalla, kun tulee juttua "siellä voitte sitten poltella kumia niin paljon ku haluttaa ja voi työntää vaikka kikkelinki sinne renkaan väliin" tai jotenki noin
Liian monesti näis motorsporttitapahtumissa on joku tosikko mikissä ja alkaa vaan ärsyttää..
Ompas kyllä ollut reilua poliisitoimintaa matkan varrella
Jos tyypit on käsketty seuraamaan liikennettä, niin mikäs siinä, sehän on niiden työtä. Tollanen perseily menee vaan jo aika pahasti yli. Minä ainakin ajelisin hymyissä suin uuden karhealla ilmastoidulla autolla tai uljaalla ja tehokkaalla moottoripyörällä seksikkäässä sinertävässä nahka-asussa valtion piikkiin ja siitä huvista vielä rahaakin maksettaisiin.
Ompas kyllä ollut reilua poliisitoimintaa matkan varrella
Jos tyypit on käsketty seuraamaan liikennettä, niin mikäs siinä, sehän on niiden työtä. Tollanen perseily menee vaan jo aika pahasti yli. Minä ainakin ajelisin hymyissä suin uuden karhealla ilmastoidulla autolla tai uljaalla ja tehokkaalla moottoripyörällä seksikkäässä sinertävässä nahka-asussa valtion piikkiin ja siitä huvista vielä rahaakin maksettaisiin.
- hole
- Viesti:
-
joo meininki oli mahtava,ja jos ens vuonna järjestetään niin pakko olla mukana! oisko kellää kuvaa siitä mörkö pusasta?mattamusta turbo jossa töpö perä...jäi vaivaan ku en muistanu kuvaa ottaa ja oli niin häkellyttävän ihanacybress kirjoitti:kiitokset jyväskylään tallipaikasta ja hyvin järkätystä illasta ja niistä tulpistahole kirjoitti:Oulun pommittajat kiittääMukana myös ensi vuonna
![]()
![]()

- Hane
Pitänee tarkistella tässä, että tuliko kuvalle.. Oli kamera välistä pois päältäki..Shaingi kirjoitti:Henkilö jolla oli kypäräkamera siirtyessä vaajakosken abc:lta joutsaan, uppaileppa nettiin pätkää kuinka saappi ajeli ja sukkuloi pyöräletkan välissä. Siinä kyse oli vähintään törkeästä liikenteen vaarantamisesta. Vittuku vituttaa tämmöset ja ilmeisesti vielä siviilikyttä, päällekin meinas saatana ajaa.![]()
![]()

-
kuulemasi pitää paikkaansa, itse nimenomaan sain sakon rekisteriotteen puuttuessa matkasta kun hölmöyttäni jäin siihen kavereita odottelemaan.. eihän se paha ollut (rikesakko 20e) mutta todellakin naurettavaa kun pyörä todellakin on niin vakio kuin tehtaalta saa.warhawk kirjoitti:iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiso kiitos kaikille oli todella mahtava päivä.....
mut joo...... vielä kerran iso kiitos kaikille jotka oli mukana..... ens kesänä vedetään sit IIIIISOILLA KAMOILLA ;) mä lähden ettii päivän lehtee kuulemma kalju kiiltelee lehti kuvas........![]()
![]()
![]()
![]()
- cybress
no sulla onki jo mun puh numero niin ota yhteyksiä jos pitää lähtee todistamaan,MINÄ NÄIN KAIKEN.warhawk kirjoitti:iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiso kiitos kaikille oli todella mahtava päivä.....
mut joo...... vielä kerran iso kiitos kaikille jotka oli mukana..... ens kesänä vedetään sit IIIIISOILLA KAMOILLA ;) mä lähden ettii päivän lehtee kuulemma kalju kiiltelee lehti kuvas........![]()
![]()
![]()
![]()