jyväskylän b-ilta 2.7 2011

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
cybress

Viesti Kirjoittaja cybress » Su Heinä 03, 2011 5:50 pm

hole kirjoitti:Oulun pommittajat kiittää :wavey: Mukana myös ensi vuonna :deal:
kiitokset jyväskylään tallipaikasta ja hyvin järkätystä illasta ja niistä tulpista :wavey:

zero

Viesti Kirjoittaja zero » Su Heinä 03, 2011 6:04 pm

Tampere kiittää! Hauskaa oli!

warhawk

Viesti Kirjoittaja warhawk » Su Heinä 03, 2011 6:45 pm

hene- kirjoitti:Kiitoksia vaan tapahtumasta! Olin ensimmäistä kertaa mukana ja täytyy sanoa, että oli erittäinen lepponen ja hyvä meninki.

Ja iso kiitos siitä, että jyväskylän abc:llä päivällä tankatessa tultiin kertomaan/kutsumaan tapahtumaan - ois muuten jääny välistä.

Laitetaas näin ekaks huonoa videokuvaa:
http://www.youtube.com/watch?v=eQXVzJ9Hyhk
http://www.youtube.com/watch?v=nuk-f8zdLyU

:D ens kesänä uusiks... hyvää pätkää :D

Boostholic

Viesti Kirjoittaja Boostholic » Su Heinä 03, 2011 6:46 pm

se saatanan punanen saabi mustilla peltivanteilla pörräs yöllä vielä keskustassa. oji-147 rekkari. tosin mun mielestä letkan ohittanu oli uudempi..
On the 8th day God raised the BOOST..

Alu / RST / Titaanin hitsausta JKL seudulla harrastepuuhana..Tuikkaa yv

warhawk

Viesti Kirjoittaja warhawk » Su Heinä 03, 2011 6:51 pm

sprayed kirjoitti:Älä suotta lähetä, nyt kun sai tavaran kamerasta koneelle niin ei sitä niin paljon ollutkaan :lol:

Tässä jotain pätkää heiteltynä pakettiin:

http://www.youtube.com/watch?v=x_UK7X4I-5s

"This video is still being processed. Video quality may improve once processing is complete. "
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: hienoo perkele ja iso kiitos osallistumisesta..... :firing: :firing: :firing: :firing:

Kaihola

Viesti Kirjoittaja Kaihola » Su Heinä 03, 2011 6:56 pm

Boostholic kirjoitti:se saatanan punanen saabi mustilla peltivanteilla pörräs yöllä vielä keskustassa. oji-147 rekkari. tosin mun mielestä letkan ohittanu oli uudempi..
Sama se oli yölläkin keskustassa. Se oli liputtanut piikkisen gagivan tourulan liikenneympyrän luo sivuun.

warhawk

Viesti Kirjoittaja warhawk » Su Heinä 03, 2011 7:09 pm

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiso kiitos kaikille oli todella mahtava päivä.....

videoita + kuvii voi pistää hnoronen@gmail.com

mielestäni poliisin tapa toimia ei ollut tilanteeseen nähden oikea.. mennessä letka ei mielestäni aiheuttanut missään kohtaa vaaraa kellekkään nopeus ei noussut "ainakaan keulilla"... ja se siviili kyttä..ei jumalauta se näytti peilistä hurjalle.... näytin montakertaa kädellä' että voi mennä ohi sit se kiilas yhden pyörän sivuun...

takasi tullessa se ratsia... ei helvetti mitä pelleilyy..... kuulemani mukaan joku oli saanut sakon vakio pelil... ei muuta ollu löytyny ni piti kirjottaa sakko siitä kun ei ollu rekisteriotetta mukana...

pistäkää mulle s-postii kuvia ja mahdollista videoo tehdään edin kanssa "reklamaatio" poliisin toiminnasta.... nii ja lisäks yhteys tietoja "silminnäkiöiltä" ei helvetti poliisi voi noin toimia!!!!!

mut joo...... vielä kerran iso kiitos kaikille jotka oli mukana..... ens kesänä vedetään sit IIIIISOILLA KAMOILLA ;) mä lähden ettii päivän lehtee kuulemma kalju kiiltelee lehti kuvas........ :lol: :lol: :lol: :lol:

HenkkaRR

Viesti Kirjoittaja HenkkaRR » Su Heinä 03, 2011 8:05 pm

Ai niin, juontajalle pitää kyl antaa kiitosta viihdyttävistä jutuista! Vähän repeiltiin siellä varikon suunnalla, kun tulee juttua "siellä voitte sitten poltella kumia niin paljon ku haluttaa ja voi työntää vaikka kikkelinki sinne renkaan väliin" tai jotenki noin :lol: Liian monesti näis motorsporttitapahtumissa on joku tosikko mikissä ja alkaa vaan ärsyttää..
Ompas kyllä ollut reilua poliisitoimintaa matkan varrella :eek:
Jos tyypit on käsketty seuraamaan liikennettä, niin mikäs siinä, sehän on niiden työtä. Tollanen perseily menee vaan jo aika pahasti yli. Minä ainakin ajelisin hymyissä suin uuden karhealla ilmastoidulla autolla tai uljaalla ja tehokkaalla moottoripyörällä seksikkäässä sinertävässä nahka-asussa valtion piikkiin ja siitä huvista vielä rahaakin maksettaisiin.

hole
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hole » Su Heinä 03, 2011 8:10 pm

warhawk

Viesti Kirjoittaja warhawk » Su Heinä 03, 2011 8:13 pm

:drin: :drin: :drin: joo juontajalla oli lystii viime kesänä joutu olee kokoajan makkaran paistossa nyt annettiin mikki ja pullo :lol: :lol: :lol:

eetesy

Viesti Kirjoittaja eetesy » Su Heinä 03, 2011 8:41 pm

Olisko kellään Pikku bomberista kuvia?
Alkoholi on sitten vasta riittävän halpaa, kun selviäminen ei ole enää taloudellisesti kannattavaa.

caferacer

Viesti Kirjoittaja caferacer » Su Heinä 03, 2011 8:43 pm

cybress kirjoitti:
hole kirjoitti:Oulun pommittajat kiittää :wavey: Mukana myös ensi vuonna :deal:
kiitokset jyväskylään tallipaikasta ja hyvin järkätystä illasta ja niistä tulpista :wavey:
joo meininki oli mahtava,ja jos ens vuonna järjestetään niin pakko olla mukana! oisko kellää kuvaa siitä mörkö pusasta?mattamusta turbo jossa töpö perä...jäi vaivaan ku en muistanu kuvaa ottaa ja oli niin häkellyttävän ihana :D
Kuva

Hane

Viesti Kirjoittaja Hane » Su Heinä 03, 2011 8:59 pm

Shaingi kirjoitti:Henkilö jolla oli kypäräkamera siirtyessä vaajakosken abc:lta joutsaan, uppaileppa nettiin pätkää kuinka saappi ajeli ja sukkuloi pyöräletkan välissä. Siinä kyse oli vähintään törkeästä liikenteen vaarantamisesta. Vittuku vituttaa tämmöset ja ilmeisesti vielä siviilikyttä, päällekin meinas saatana ajaa. :angry: :angry:
Pitänee tarkistella tässä, että tuliko kuvalle.. Oli kamera välistä pois päältäki..
Kuva

Egant

Viesti Kirjoittaja Egant » Su Heinä 03, 2011 9:17 pm

warhawk kirjoitti:iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiso kiitos kaikille oli todella mahtava päivä.....

mielestäni poliisin tapa toimia ei ollut tilanteeseen nähden oikea.. mennessä letka ei mielestäni aiheuttanut missään kohtaa vaaraa kellekkään nopeus ei noussut "ainakaan keulilla"... ja se siviili kyttä..ei jumalauta se näytti peilistä hurjalle.... näytin montakertaa kädellä' että voi mennä ohi sit se kiilas yhden pyörän sivuun...

takasi tullessa se ratsia... ei helvetti mitä pelleilyy..... kuulemani mukaan joku oli saanut sakon vakio pelil... ei muuta ollu löytyny ni piti kirjottaa sakko siitä kun ei ollu rekisteriotetta mukana...

pistäkää mulle s-postii kuvia ja mahdollista videoo tehdään edin kanssa "reklamaatio" poliisin toiminnasta.... nii ja lisäks yhteys tietoja "silminnäkiöiltä" ei helvetti poliisi voi noin toimia!!!!!

mut joo...... vielä kerran iso kiitos kaikille jotka oli mukana..... ens kesänä vedetään sit IIIIISOILLA KAMOILLA ;) mä lähden ettii päivän lehtee kuulemma kalju kiiltelee lehti kuvas........ :lol: :lol: :lol: :lol:
kuulemasi pitää paikkaansa, itse nimenomaan sain sakon rekisteriotteen puuttuessa matkasta kun hölmöyttäni jäin siihen kavereita odottelemaan.. eihän se paha ollut (rikesakko 20e) mutta todellakin naurettavaa kun pyörä todellakin on niin vakio kuin tehtaalta saa. :D

cybress

Viesti Kirjoittaja cybress » Su Heinä 03, 2011 9:38 pm

warhawk kirjoitti:iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiso kiitos kaikille oli todella mahtava päivä.....

no sulla onki jo mun puh numero niin ota yhteyksiä jos pitää lähtee todistamaan,MINÄ NÄIN KAIKEN.

Vastaa Viestiin