j-beam kirjoitti:kättä täällä (edelleenkin) ylhäällä virheen merkiksi.
NFT Road Trip to VIRO&SMASH Vol.2(011) 8-14.7
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Pikkurosvo
- jusu-seta
- Pikkurosvo
- serious-sam
No ei, vaan hieno miesPikkurosvo kirjoitti:HULLUjusu-seta kirjoitti:perinteitä kunnioittaen päästelin tänään välin vaasa-ksk ja saatananmoisessa vesisateessa. sade ei enää loppumatkasta häirinny, ku rupes hanuri oleen liekeis. kulkupelinä emännän 7 vaihteinen monark. kilsoja tuli 97. tätä en tee koskaa enää uudestaa
Mielikuva tosta tunteesta kun hanuri alkaa olemaan siinä kunnossa, että satulaputken päälle istuminenkin olisi nautinto verrattuna pakaroiden laskemiselle satulan päälle
- jusu-seta
- Pikkurosvo
- serious-sam
Ei jumalauta ukot!!Olen noiden mun valmennettavien tyttöjen kanssa savonlinnassa pelaamassa futista ja tultiin sitten yöksi punkaharjun leirintäalueella... No ei siinä mitään muuten, mutta jumalauta täällä on joku mega iso goldwing kokoontuminen Voi jumalauta varmaan 500 homosohvaa pitkin leirintäaluetta!!! onneksi on touring huppari mukana, kohta lähden tohon baariin katsomaan miten riittää wingi kuskeilla huumoria
-
Jätkä saa goldwing-miehiltä nenuu!serious-sam kirjoitti:Ei jumalauta ukot!!Olen noiden mun valmennettavien tyttöjen kanssa savonlinnassa pelaamassa futista ja tultiin sitten yöksi punkaharjun leirintäalueella... No ei siinä mitään muuten, mutta jumalauta täällä on joku mega iso goldwing kokoontuminen Voi jumalauta varmaan 500 homosohvaa pitkin leirintäaluetta!!! onneksi on touring huppari mukana, kohta lähden tohon baariin katsomaan miten riittää wingi kuskeilla huumoria
- Pikkurosvo
Tota samaa mäki sanoin sille äsken puhelimessa... voi ruveta ikenet ihmettelemää, että mihin vittuu ne hampaat hävis ku tulee sata homosohvan omistajaa kimppuuLabel kirjoitti:Jätkä saa goldwing-miehiltä nenuu!serious-sam kirjoitti:Ei jumalauta ukot!!Olen noiden mun valmennettavien tyttöjen kanssa savonlinnassa pelaamassa futista ja tultiin sitten yöksi punkaharjun leirintäalueella... No ei siinä mitään muuten, mutta jumalauta täällä on joku mega iso goldwing kokoontuminen Voi jumalauta varmaan 500 homosohvaa pitkin leirintäaluetta!!! onneksi on touring huppari mukana, kohta lähden tohon baariin katsomaan miten riittää wingi kuskeilla huumoria
- serious-sam
- serious-sam
Ai niin, mulla on tosiaan vielä nenä suorassa ja kalustokin suussa ja kotiinkin on selvitty
Paheksuvia katseita sai aikaiseksi, mutta näyttää niillä wingi-miehillä huumorintaju kestävän
Varmaan niitä kyllä vitutti, kun kaverilla on joku nft-paita ja tulee baariin akkalauman kanssa ainoana ukkona
Jumalauta minkälaisia laitteita noilla wingi tyypeillä muuten on, on nimittäin vähän valoa ja torvea ja antennia
Tosta vielä niitten miitti-ohjelma:
Ohjelmassa mm.valoparaati Voi jumalauta mitä meininkiä
Yhden asian ne kyllä osaa, nimittäin kuppi tuntuu maistuvan...
Paheksuvia katseita sai aikaiseksi, mutta näyttää niillä wingi-miehillä huumorintaju kestävän
Varmaan niitä kyllä vitutti, kun kaverilla on joku nft-paita ja tulee baariin akkalauman kanssa ainoana ukkona
Jumalauta minkälaisia laitteita noilla wingi tyypeillä muuten on, on nimittäin vähän valoa ja torvea ja antennia
Tosta vielä niitten miitti-ohjelma:
Ohjelmassa mm.valoparaati Voi jumalauta mitä meininkiä
Yhden asian ne kyllä osaa, nimittäin kuppi tuntuu maistuvan...