Bombers goes boat vol 2.5
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- thelittleone
Tuleeko Luzkie "setien" kanssa samaan hyttiin jos ei saada naisia tarpeeksi lähtöön...niin ja saa Klonkkukin tulla meidän hyttiin jos uskaltaa...luzkie kirjoitti:Ajankohta on ihan jees ja molemmat päivät sopii... Jos ei muuten niin sitten saikkua![]()
P.S. RS on se toinen "setä", se ei vaan tiedä vielä sitä että se on lähdössä
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.
"The Fosse Way" better than good blowjob...
"The Fosse Way" better than good blowjob...
- luzkie
Aika sama missä sitä nukkuuthelittleone kirjoitti:Tuleeko Luzkie "setien" kanssa samaan hyttiin jos ei saada naisia tarpeeksi lähtöön...niin ja saa Klonkkukin tulla meidän hyttiin jos uskaltaa...luzkie kirjoitti:Ajankohta on ihan jees ja molemmat päivät sopii... Jos ei muuten niin sitten saikkua![]()
P.S. RS on se toinen "setä", se ei vaan tiedä vielä sitä että se on lähdössä![]()
höpömurmeli
I tried to be normal once.
Worst two minutes of my life.
- thelittleone
Et sä mitään nuku nyt mä pidän huolen siitä tällä reissulla...luzkie kirjoitti:Aika sama missä sitä nukkuuthelittleone kirjoitti:Tuleeko Luzkie "setien" kanssa samaan hyttiin jos ei saada naisia tarpeeksi lähtöön...niin ja saa Klonkkukin tulla meidän hyttiin jos uskaltaa...luzkie kirjoitti:Ajankohta on ihan jees ja molemmat päivät sopii... Jos ei muuten niin sitten saikkua![]()
P.S. RS on se toinen "setä", se ei vaan tiedä vielä sitä että se on lähdössä![]()
![]()
Setä aikoo juoda koko risteilyn kaikki muu toiminta unohdetaan aivan tyystin...
Niin ja tarvitaanhan me joku "täti" huolehtimaan meistä "sedistä"
- luzkie
Nyt oot kyllä valinnu väärän "tädin" vahtimaan setiä, taitaa mennä ihan toisinpäin tää hommathelittleone kirjoitti:Et sä mitään nuku nyt mä pidän huolen siitä tällä reissulla...luzkie kirjoitti:Aika sama missä sitä nukkuuthelittleone kirjoitti: Tuleeko Luzkie "setien" kanssa samaan hyttiin jos ei saada naisia tarpeeksi lähtöön...niin ja saa Klonkkukin tulla meidän hyttiin jos uskaltaa...
![]()
Setä aikoo juoda koko risteilyn kaikki muu toiminta unohdetaan aivan tyystin...
Niin ja tarvitaanhan me joku "täti" huolehtimaan meistä "sedistä"![]()
höpömurmeli
-
Ajattelin ilmoittautua, mutta en maksaa, saati tulla mukaan, koska olen tissiposkivässykkä.
Voi hitto, pitäsiköhän sitä tulla näyttämään miten juodaan?
Mites toi kun oon viellä laiva-alaikäinen, eikö se oo 21vuotta se raja? Eli tarvias 'huoltajan', mutta älkää pelätkö. Kyllä mä siellä käyttäyä osaan ihan samallalailla kuin tekin, jos huolitaan vaan mukaan risteilylle.
Voi hitto, pitäsiköhän sitä tulla näyttämään miten juodaan?
Mites toi kun oon viellä laiva-alaikäinen, eikö se oo 21vuotta se raja? Eli tarvias 'huoltajan', mutta älkää pelätkö. Kyllä mä siellä käyttäyä osaan ihan samallalailla kuin tekin, jos huolitaan vaan mukaan risteilylle.
-
- CG
- Viesti:
- Laiskiainen
- MadeInFinland
- Paikkakunta: Honda CBR RR, Suzuki GS500E -83, Kawasaki KX250F + 688c Suzuki DR