Innolla odottaen, vituttaa jälkeenpäin ku ite ei päässy paikalle. Noh, kerkeehän sitä. Helvetin hienoa että joku jaksaa väsätä näitä videoita!Juubelii kirjoitti:hyvää kannattaa aina odottaaKeikki kirjoitti:Samaa kysyisin itsekkin?squide kirjoitti:missäs vaiheessa se juubelin video on
kävi tosiaa työkomennus tampereelle ni en oo päässy tekee loppuun tuota.. tänään onkin hyvää aikaa töiden jälkeen!
ps. hyvässä vaiheessa on!
WRC:n vesijärven ympäri, huom! VARAPÄIVÄ SU 12.9-10!!!!!
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- core82
Joko joko joko???Juubelii kirjoitti:hyvää kannattaa aina odottaaKeikki kirjoitti:Samaa kysyisin itsekkin?squide kirjoitti:missäs vaiheessa se juubelin video on
kävi tosiaa työkomennus tampereelle ni en oo päässy tekee loppuun tuota.. tänään onkin hyvää aikaa töiden jälkeen!
- lanehead
core82 kirjoitti:Joko joko joko???Juubelii kirjoitti:hyvää kannattaa aina odottaaKeikki kirjoitti: Samaa kysyisin itsekkin?
hähää mä oonki ton kyseisen pätkän nähnyt jo.. kilvet oli tosin viel suttaamatta siinä vaihees. mut kyllä se odottamisen arvonen on !!!
- SHAPE OF COLOUR -
- core82
Todella epäreilua..lanehead kirjoitti:hähää mä oonki ton kyseisen pätkän nähnyt jo.. kilvet oli tosin viel suttaamatta siinä vaihees. mut kyllä se odottamisen arvonen on !!!core82 kirjoitti:Joko joko joko???Juubelii kirjoitti: hyvää kannattaa aina odottaa
- serious-sam
Mä komppaan kyllä corea...core82 kirjoitti:Todella epäreilua..lanehead kirjoitti: hähää mä oonki ton kyseisen pätkän nähnyt jo.. kilvet oli tosin viel suttaamatta siinä vaihees. mut kyllä se odottamisen arvonen on !!!
Perkele varmaan puolet matskusta on meikän kameralta ja 99% esillä olevista kuvistakin, niin ei vilaustakaan koko pätkästä
Viddu, eikä paljon tarvi mun moposta kilpeä peittää
-
- lanehead
saatanan mulkut !!! mutta joo ton GOpron kanssa sähläys oli ihan maksimaalista noilla muutamilla ajoreissuilla mukaanlukien toi vesijärvireissu.. juubeli kuvas yhden ajoreissun koko ajan omaa mittaristoaan !!HenkkaRR kirjoitti:hähää, mepä ollaanki kaikki painettu sun mutsiilanehead kirjoitti:hähää mä oonki ton kyseisen pätkän nähnyt jo.. kilvet oli tosin viel suttaamatta siinä vaihees. mut kyllä se odottamisen arvonen on !!!
...ei kylläkään saatu mitään videolle, ku goproo meni stoppiin just ku ois pitäny mennä recciin
- SHAPE OF COLOUR -
- Juubelii
se oli tähdätty tankkiin! eli kuvasin tissejä koko matkan! jäipä jotain näkemisen arvosta ainakin videolle!!!lanehead kirjoitti:saatanan mulkut !!! mutta joo ton GOpron kanssa sähläys oli ihan maksimaalista noilla muutamilla ajoreissuilla mukaanlukien toi vesijärvireissu.. juubeli kuvas yhden ajoreissun koko ajan omaa mittaristoaan !!HenkkaRR kirjoitti:hähää, mepä ollaanki kaikki painettu sun mutsiilanehead kirjoitti:hähää mä oonki ton kyseisen pätkän nähnyt jo.. kilvet oli tosin viel suttaamatta siinä vaihees. mut kyllä se odottamisen arvonen on !!!
...ei kylläkään saatu mitään videolle, ku goproo meni stoppiin just ku ois pitäny mennä recciin
ps. videosta 75% jo kilvet peitossa \o/ jos oisin oikein ahkera ni voisin saada jo tänään nettiin tuon!!
- Juubelii
- core82
Juubelii kirjoitti:tossa oli ideaa! sitku video valmiina ni panttaisin sitä!HenkkaRR kirjoitti:Anna mennä, anna mennäJuubelii kirjoitti:jos oisin oikein ahkera ni voisin saada jo tänään nettiin tuon!!
Tai sitten vaan pidät jengiä vielä muutaman päivän jännityksessä
Aaargh.. Tulen kohta koti käynnille jos ei videota rupee tuleen..
- Pikkurosvo
- Spy
Olitsääkin siellä?Pikkurosvo kirjoitti:kahesti... ja kerran teijän faijaaHenkkaRR kirjoitti:hähää, mepä ollaanki kaikki painettu sun mutsii...lanehead kirjoitti:hähää mä oonki ton kyseisen pätkän nähnyt jo.. kilvet oli tosin viel suttaamatta siinä vaihees. mut kyllä se odottamisen arvonen on !!!
Voi veljet!