MÄÄ OON AINASKIIN RÖISSÄ SEURAAVAN KUUKAUDEN, JOTEN EI MIHINKÄÄN!cruelty kirjoitti:Mikäs tilanne tän suhteen?-kossu- kirjoitti:..sopiva hetki viettää pieni saunaillantapainen vaikka tässä mun ranchilla chillaillen, eli vois kasautua tähän noitten Tykkimäkirähinöitten jälkeen, ja tietty vaikka jo ennenkin, jos jokunen tahtoo tuoda jo etukäteen reppuu tms tähän parkkiin...
No Fucking Touring yleinen löpinä...
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- j-beam
- Viesti:
-
Kaikki käy, paitsi liian pieni kypärä ja poliisin ammatticruelty kirjoitti:Mikäs tilanne tän suhteen?-kossu- kirjoitti:..sopiva hetki viettää pieni saunaillantapainen vaikka tässä mun ranchilla chillaillen, eli vois kasautua tähän noitten Tykkimäkirähinöitten jälkeen, ja tietty vaikka jo ennenkin, jos jokunen tahtoo tuoda jo etukäteen reppuu tms tähän parkkiin...
Eli sauna lämpiää täällä AutonomisessaKimonkylässä samoin kuin grillikin, mutta "sitovia" ilmoittautumisia ei ainakaan vielä oo tullu kovinkaan montaa, niin jos ja kun ei tähän oo porukkaa paljolti tulossa, (ja vaikka oliskin) niin myös MAD:in afterpartyihin on mahdollisuus osallistua jos porukalla niin päätetään...?
Joten ottakaa pitempi iltavapaa-anomus mukaan lähtiessänne, niin tarkennellaan suunnitelmaa päivän mittaan fiiliksien mukaan...
Ja tosiaan jos majoitusta tarvitaan, niin meillä lienee tilaa kyllä jokuselle...
- j-beam
- Viesti:
- jusu-seta
- Fella
- serious-sam
- serious-sam
Toi sun laittees teki vaan muhun niin kovan vaikutuksen, että jäi toi itse smash vähän varjoon, niin ajattelin olla rohkea ja mainita sut/mopon tossa jutussa Toki tähän on kyllä merkitys sillä että omistaja itsekin on iloinen ja mahtava tyyppi.Motohörhö kirjoitti:Vähän yllätti löytää itsensä ihan kuvan muodossa reissupäiväkirjasta
Kunnoitan aina mielipiteitä ja otan sen kyllä pois tosta jutusta jos omistaja niin haluaa
...Ja paskat, se vaan kuuluu tohon juttuun
Niin joo, itse reissupäiväkirja olisi valmis lopulta!
-
Ei se huono juttu ole, et eksyn muiden tarinoihin, tai jonkun mieliin jää kätten jälki.. (kunhan ei niin miesmäisesti kuin sen NFT reissullakin mukana osamiehityksellä olleen Rapujengin pojilla yleensä)serious-sam kirjoitti:Toi sun laittees teki vaan muhun niin kovan vaikutuksen, että jäi toi itse smash vähän varjoon, niin ajattelin olla rohkea ja mainita sut/mopon tossa jutussa Toki tähän on kyllä merkitys sillä että omistaja itsekin on iloinen ja mahtava tyyppi.Motohörhö kirjoitti:Vähän yllätti löytää itsensä ihan kuvan muodossa reissupäiväkirjasta
Kunnoitan aina mielipiteitä ja otan sen kyllä pois tosta jutusta jos omistaja niin haluaa
...Ja paskat, se vaan kuuluu tohon juttuun
Niin joo, itse reissupäiväkirja olisi valmis lopulta!
Lähinnä ihmetytti reissuun lähtiessä, että satamassakin jo melkein kaikki tiesi kuka mä olen, vaikka itse tunsin 3 henkeä Ja että kuvia löytyy ympäri maapalloa..
-
Sitähän tässä juuri tutkittiinkin! Ja jo tuolla ajattelin/ihmettelin, kuinka monesta kohtaa se mahdollisesti napsahtaisi poikkiserious-sam kirjoitti:Hobitti vetää kyllä hyvin
Kuvaas en nähnyt kuin semi-homon uponorin putken, loppuhan on oikeesti aika eroottista, sillä luulen labelin katselevan, että jos se menee nurin, niin tosta se etuhäkki napsahtaa poikki
...Niin ja juttuakin päivitetty
- j-beam
- Viesti:
Alkakaahan ihmiset tarkkaileen tuota toveri vakavaa...
http://www.iltalehti.fi/digi/2012080715927705_du.shtml
- -Ape-
Mä vihaan iltapäivälehtiä. Ja myös ihmisiä aika usein.
"Toimittaja Farhad Manjoo kirjoittaa kolumnissaan, ettei nuorten pitäisi lähteä treffille sellaisten henkilöiden kanssa, joilla ei ole profiilia Facebookissa. Toimittajan mukaan Facebookin kautta voi ennen kaikkea tarkistaa, onko deittikumppani kertonut rehellisesti itsestään. Hälytyskellojen tulisi soida viimeistään silloin, jos henkilön nimellä ei löydy profiilia lainkaan."
Ihan tervettä?! Vai nykyaikaako tämä on?
"Toimittaja Farhad Manjoo kirjoittaa kolumnissaan, ettei nuorten pitäisi lähteä treffille sellaisten henkilöiden kanssa, joilla ei ole profiilia Facebookissa. Toimittajan mukaan Facebookin kautta voi ennen kaikkea tarkistaa, onko deittikumppani kertonut rehellisesti itsestään. Hälytyskellojen tulisi soida viimeistään silloin, jos henkilön nimellä ei löydy profiilia lainkaan."
Ihan tervettä?! Vai nykyaikaako tämä on?
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."
- H00K
Tykkäänj-beam kirjoitti:Alkakaahan ihmiset tarkkaileen tuota toveri vakavaa...
- serious-sam
Ennenkuin alan massamurhaamaan ihmisiä, niin nyt niitä huppareita olisi tarjolla se kuuluisa limited edition!H00K kirjoitti:Tykkäänj-beam kirjoitti:Alkakaahan ihmiset tarkkaileen tuota toveri vakavaa...
Eli kyseessä siis VAIN ja AINOASTAAN reissun heittäneille tarjolla oleva mahdollisuus!
Hupparit siis fruit of the loomin hyväksi havaittuja hupareita ja näyttävät siis tältä:
Jos siis haluat tämän harvinaisuuden itsellesi, niin privalla kokosi ja se että vetoketjulla vai ilman... Hinta/maksutiedot paluuviestissä
- j-beam
- Viesti:
Lueskelin tuossa vanhoja reissutopicceja ja jumalauta ukot, että meinas ikävän kyynel vierähtää poskipäälle...
Koskas otetaan taas toverit?
j-beam Tii Lok 26, 2010 kirjoitti: Jumalan terve toverit!
Oli kyllä vallan Perkeleen hieno viikonloppu.
En osaa tarpeeksi kiittää teitä kaikkia!
Erityiskiitokset kuitenkin Saukille, jonka vieraanvaraisuulla ei tuntunut olevan sitten minkäänlaisia rajoja.
Ei edes silloin la-su yönä, kun paikallisesta suunnistettiiin(taksilla, kymmpi-viistoista) vielä poikain tallille juomaan muutamat kaljat ja räjäyttämään Kawasta rengas(tätä ei muistaakseni koskaan kuitenkaan räjäytetty?), ennen kuin sitten lopulta päätettiin sitten lähteä(taksilla, kymmpi-viistoista) Saukille elpymään.
Perillä casa de Saukissa totesimme nälän yllättäneen ja lämmiteltiinkin siinä porukalla herkullista, poikain tekemää kiusausta.
Muut mätti kiusausta kitusiin, mutta Hondamies on erilainen, joten RÄÄRÄÄ:hän katkokäveli autolleen, nappasi penkiltä paketin jotain perkeleen suipponokkasarvikuonon sisäfileetä punaviinikastikkeessa, katkokäveli takaisin sisään ja herätti Psymaxin niitä hänelle paistamaan.
Herra puolialastonkokki tulikin mukisematta paistamaan lihoja ja taisi pannulle pilkkoutua muutamia höysteitäkin, kuten sipulia siinä samalla.
Tällä välin Cruelty oli saanut lautasen kiusauksesta tyhjäksi ja päätti varmistaa oman ateriansa sujuvan vatsaan solahtamisen tukevalla viskipohjaisella paukulla. Kyseinen mies oli myös tässä vaiheessa sitä mieltä, että hyvä musiikki edistää ruuansulatusta ja onhan se Psymaxinkin kivempi kokkailla laatumusiikkia kuunnellessa. Niinpä Saukin kotiteatteri täräytettiin tulille ja volyymiä sen verran, että keittöönkin kuuluu!
Niinpä Psymax kokkaili RääRään pihvejä hyvän musiikin tahdissa, kunnes talo alkoi täyttyä paistamisesta nousevasta kärystä.
Tässä vaiheessa Saukki sitten viimein nousi sängystä, mutta ihan vain katsomaan mistä käry on peräisin, jottei nyt koko talo ole tulessa. Keittiöön käveltyään, painoi liesituulettimen päälle, katsoi jokaista irvistäen ja painui takaisin nukkumaan.
Tässä kohtaa ne kolme ryyppäämättä jäänyttä aivosoluamme(vai oliko se pikkurosvo?) sanoi, että ehkä musiikin agressiotasoa on hieman laskettava kellon aikaa vastaavalle tasolle ja niinpä TÄSTÄ siirryttiin TÄHÄN ja minä kapusin sohvalle pitämään Crueltyä kädestä(Ihan läpällä, kuten Tampereella on tapana) ja yhdessä vuodatimme miehisen kyyneleen tuon jälkimmäisen biisin herkkyydelle ja syksyiselle sävelelle.
Ennen kyseisen biisin loppua oli jokainen ylhäällä vielä hilluva toveri löytänyt tiensä sohvalle, toistensa kainaloon ja vuodatimme kaikki yhdessä miehisiä kyyneleitä, ei pelkästään tuon kipaleen takia, vaan myös sen takia, että tiesimme viikonlopun ja sitä kautta yhteisen aikamme olevan lopuillaan... Se oli rankkaa, joten kuuntelimme kyseisen biisin vielä uudelleen ja itkimme itsemme rauhalliseen uneen...
Siinä siis La-Su yön ja Su aamun tapahtumia "tiivistettynä"!
Perjantaista ja sitä seuranneesta yöstä lienee turha kirjoittaa vastaavaa tarinaa, koska melkein kaikki kuitenkin oli silloin paikalla?
Lyhyesti. Diablo oli mahtava, Seura oli Parasta, Viski oli hyvää, Seura oli parasta, Ruoka oli hyvää, Seura oli parasta, sumutorvi-herätykset oli mahtavia, Seura oli parasta!
Kiitos kaikille, kaikesta. Mää rakastan teitä kaikkia, niin kuin mies vaan voi.(sillee ihan läpällä!)
Ainiin ja olihan sitä autoni takakonttiinkin ilmestynyt tarra, jolla Sunnuntaina Hermannia asemmalle heittettäessä sain "mielenkiintoisia" katseita ja jonka ansiosta taloyhtiöni muutamat asukkaat eivät enää tänään tervehtineet minua parkkipaikalla... Kiitos tästä Cruelty ja Ruff Ryder!(jätkät meinaa jäi kiinni itse teossa!)
Koskas otetaan taas toverit?