Pyhiinvaellus alkaa Kivenlahden tebarilta lauantaina 20.6. klo: 13.00 ja jatkothan tietävätkin kaikki joiden tarvitsee joten... "Ei niistä sen enempää"
Kennen perinteinen juhannusajelu ON totta!
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- SHAMANRACER
- Paikkakunta: Ei todellakaan mikään vitun: "Hinnat alkaen -malli"
Kennen perinteinen juhannusajelu ON totta!
Rakkaat veljet..siskot.. Ylpeänä, mutta hyvin nöyränä olen saanut pää-apotilta tehtäväkseni tuoda ilosanomaa tuosta perinteisestä juhannus-sessiosta
Pyhiinvaellus alkaa Kivenlahden tebarilta lauantaina 20.6. klo: 13.00 ja jatkothan tietävätkin kaikki joiden tarvitsee joten... "Ei niistä sen enempää"
*
Nothing Will Go Wrong
*
Nothing Will Go Wrong
*
- mökkimopo
Tänä vuonna ei pysty!
Pitää ajaa marjapuuron värinen huorabussi hietsuun ja pistää sauna ja grilli tulille!
Kun olette kenneä ajellu takaa päin tarpeeks niin tere tulemast saunomaan ja huuhtelemaan vehkeet hietsuun. Jos puuta riittää niin saunaan pääsette ainoa ehto on että rajoitin pitää löytyy.
Pitää ajaa marjapuuron värinen huorabussi hietsuun ja pistää sauna ja grilli tulille!
Kun olette kenneä ajellu takaa päin tarpeeks niin tere tulemast saunomaan ja huuhtelemaan vehkeet hietsuun. Jos puuta riittää niin saunaan pääsette ainoa ehto on että rajoitin pitää löytyy.
Tyylillä ei taidolla!!!
- MustaSurma
- Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...
Nöyrin kiitos hienosta seurasta ja asiallisista reiteistä.
Haluaisin myöskin kiittää virkavaltaa, joka jätti puuttumatta meidän ajoihin ja ajoneuvoihin. Myöskin iso kiitos ravitsemusalan liikkeelle, mikä se ikinä olikaan, joka ravitsi nälkäiset ajajat hädän hetkellä. Samoin kiitoksia Shelleille ja tebareille jotka matkamme varrella olivat...
Muut: haistakaa paska kaikki
Joo, kotona ehjänä ja nyt loppujuhannuksen viettoon
Haluaisin myöskin kiittää virkavaltaa, joka jätti puuttumatta meidän ajoihin ja ajoneuvoihin. Myöskin iso kiitos ravitsemusalan liikkeelle, mikä se ikinä olikaan, joka ravitsi nälkäiset ajajat hädän hetkellä. Samoin kiitoksia Shelleille ja tebareille jotka matkamme varrella olivat...
Muut: haistakaa paska kaikki
Joo, kotona ehjänä ja nyt loppujuhannuksen viettoon
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
..kokeillaanko?Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
- GertMüller
- kenne
- Viesti:
- lappis
-
Joo, ihmettelinkin kun Kennen perinteiseinen juhannusajon kutsua ei näkynyt.kenne kirjoitti:Kiitokset mukana olijoille ja ertyisesti Shamaanille koollekutsusta ja järkkäilyistä.
Hyvinhän olikin porukkaa näinkin 'pitkällä' varoitusajalla :-)
Sorry viellä kerran tulppana olosta ja etten tullu mopolla, no olihan se turvallisempaa kortin/lompakon puolesta.
Mutta hyvä että oli sittenkin, tunnetaanko jatkossa nimellä :Perinteinen Shaman-Kenne juhannusajo tjsp.
Mä en itse noihin oikeen koskaan ehdi, kun vietän yleensä ns. perinteistä Jussia, niinkun esim. nyt rakensin kaksi päivää majaa puuhuun (ei oo turhaa homaa sekään). Mut hei, viime vuonna ajojen loppu jatkot oli kyllä täällä mun rancilla.
Mutta hei, kyllä mä vielä joskus tulen ajaamaankin.