Juu meikäläistä puras vuoden alussa minisuper kärpänen ja hommasin sit bse 125 pyörän ja siihen motot... Ei kyl oikein ainakaan tattarisuolla pärjää ku on liian laiska.. Nyt alla kx 80 (vm-97) jossa motot kiinni. Vakio iskareilla ei oo kovin hyvä mut jäykemmät pumput ku hommaa niin tuntuis ainakin omiin tarpeisiin saavan sopivasti kyytiä. (vielä )
ViestiKirjoittaja ESKIL » Ti Maalis 04, 2014 10:06 pm
... Käytiin tossa perjantaina pöristelemässä Vantaan Karting Centerissä.
Siellä on ajettavana 4 kappaletta puoliautomaatti piikkejä.
Eihän ne mitään raketteja ole ja kumipuolellakin olis parannettavaa, mut ihan hauskaa puuhaa kuitenkin.
Kausikin on sitten avattu pannujen suhteen...
ViestiKirjoittaja Kkallioj » Ti Maalis 04, 2014 11:53 pm
ESKIL kirjoitti:... Käytiin tossa perjantaina pöristelemässä Vantaan Karting Centerissä.
Joskus kun itse kävin, niin sanottiin heti kassalla, että ajot loppuu, jos kaatuu. Teille näköjään annettiin vähän löysää -tai sitten siellä vain yritetään pelotella, vaikka oikeasti ei olisikaan niin tiukkaa.
ViestiKirjoittaja ESKIL » Ke Maalis 05, 2014 12:06 am
... Juu, sanoi ne saman, mut kai ne katto vähän sormien läpi, kun olin nahat päällä ja noi kaadot oli kuitenkin vain kellahduksia polven varaan ja mopo oli pystyssä...
ViestiKirjoittaja Degaus » Ti Touko 27, 2014 8:49 am
Kiinnostas kyllä kovasti tuo YCF SP3. Nyt vaan tarvitaan faktaa, onko se käypänen motoiluun?? Tietenki motovanteet yms. vaatii, mut miten toimii muuten radalla?
Stockit on tarkkaan speksattuja Minimotoracingin myymiä pelejä, joille ei juuri mitään saa tehdä, paitsi vaihtaa vanteet ja ajoasennon muokkausta. Sitten on Sport-luokka, jossa runkoa ja alustaa ei ole rajattu ja kiinanmankeille saa koneellekin tehdä vähän vapaammin.
Openin alkuperäinen idea taisikin olla, että vanhoista crosseista saisi "halvalla ja helposti" kisapelejä ja kisaajia. Innostus ei vain sitten ollutkaan niin suurta, joten luokka jäi vähän pieneksi ja sisäänheittoluokaksi keksittiin tämä Stock. Crossista tekemisessä on kieltämättä oma hommansa, mutta jos taitoa ja innostusta rakentamiseen riittää (tai sattuu löytämään valmiin), niin kulkua ja luotettavuutta saa kyllä enemmän. Yksi Honda CRF varmaan olisikin myynnissä. Viime vuoden voittajapyörä, mutta kuski oli 14 v, joten alusta vaatinee vähän säätämistä aikuisemmalle.
Paimion radalta löytyy varmasti innokkaita neuvojia. Mopopäivät siellä ovat tietääkseni tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin.
t. CRF #57