Bomber Magazinen kilpailua tyrkkää!
Valvoja: ESKIL
- Smokie
Tottapuhuen eukko löi mua kuivuneella ruisleivällä päähän kun tulin kotia. Onneksi tähtien välistä näin parhaan kaverini kariyzfr numeron ja ajattelinkin heti aloittaa puhelinpalaverin Valmet kuskien tilanteessa nykysuomessa. Seuraavaksi soitan meedio wama:lle ja sitten kuolleisiin henkiin puhaltajalle ESKIL:lle.
-
Jätkä on komee!!Smokie kirjoitti:Johtuuko se vaan mun koneesta vai onkohan tämä jumalan tahto mutta mulla ei noi ESKIL kuvat näy ellei vasiten ota asioista selvää. En taida jaksaa nyt ottaa kun emännälläkin näky olevan villahousut jaloos niin taidan tästä mennä haistelemaan sen pyllyä. Tässä silti kuva minusta kun vedin stretserin läpi HD:n tankkia pari kertaa ja laitoin siihen B-henkiset tuplavalot. Artun lahjoittama krominen virityskotkakin oli kiinni mutta saatana ei tarttunut kuvaan. Fatbarit vittuun, tommonen runkkaritanko on nykyajanmuotia.
![]()
"Kun lopulta viimein kuolen,akka tulee ja herättää ennen aamu kahdeksaa ja raahaa väkisin IKEAAN sohvatyyny ostoksille!!
- Smokie
No kaikki kiitos vaan eukolle, mä en tajua miten se saa noi kuvat näyttämään noin hyvältä. Toi on tosin vähän vanha kuva, nykyään mulla on parta nännien välissä. Yritän kasvattaa sitä napaan asti mutta tuntuu notta parta lakkas kasvamasta määräänsä enempää niin rupesin kasvattamaan mahaa, kyllä se tästä vielä lutviintuu.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
-
Laitas joku lifestyle/tyylivinkki topic erikseen näiltä tiimoilta!!? Suosio olis taattu!!Smokie kirjoitti:No kaikki kiitos vaan eukolle, mä en tajua miten se saa noi kuvat näyttämään noin hyvältä. Toi on tosin vähän vanha kuva, nykyään mulla on parta nännien välissä. Yritän kasvattaa sitä napaan asti mutta tuntuu notta parta lakkas kasvamasta määräänsä enempää niin rupesin kasvattamaan mahaa, kyllä se tästä vielä lutviintuu.
"Kun lopulta viimein kuolen,akka tulee ja herättää ennen aamu kahdeksaa ja raahaa väkisin IKEAAN sohvatyyny ostoksille!!
- ironmaiden
häirikkö kirjoitti:Ei niin mahottoman hauska, mutta aloitetaan tämä vaikka tällä. Vissiin vuoden vanha, ilmeisesti lehden kuvauksissa ollaan
![]()
Vähän offtopic .. Mutta henkilökohtasesti mua ei kyseinen kuva naurata kyllä yhtään .. ps hieno turbo 12r Kawa kyllä
Viikonloppuja kaikille ...
-------------------------------------------------
kumi palaa, ja keula kevenee : ) ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
kumi palaa, ja keula kevenee : ) ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
- ironmaiden