Bomber Magazinen laskutus??

Valvoja: ESKIL

Janezki

Bomber Magazinen laskutus??

Viesti Kirjoittaja Janezki » Su Helmi 05, 2012 9:00 pm

Mä tossa makselin laskuja nettipankissa ja huomasin vain että Bomber Oy on multa veloittanut 25€ tässä jokuaika sitten.. Rupesin vain miettimään että onko toi joku kestotilauksen suoraveloitus vai mikä? En tietääkseni ole mihinkään kestotilauksiin sitoutunut vaikka ei se mua haittaa :)

Tuli vain mieleen että liittyykö toi veloitus lehtitilaukseen jotenkin vai onko mua yrittänyt joku gringo kusettaa!?

Mitään en ole ostanut B-shopista muuta kuin joulumyyjäisissä yhen leffan ja tuo maksu ei ollut siitä leffasta ? : P

Eli onks muille B-magazinen tilaajille tullut jotain ihme laskuja?
Parempi se on rahat olla mielummin kiinni moottoripyörässä kuin huoran perseessä!
~Fuelholic Fighters~

Bomber Magazine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Su Helmi 05, 2012 9:23 pm

Tervehdys!
Kannattaa soittaa Magazinen officelle tiistaina, niin selvitetään asiaa. Meidän koneelta kyllä näkee kaikki tilaukset ja tiliotteista selviää rahaliikenne. Toimisto on huomenna kiinni, kun duunarit toipuu MP12:sta.

Puh. 09-223 52 15. Klo 09-17 ainakin ollaan tonteilla. :wavey:

Janezki

Viesti Kirjoittaja Janezki » Su Helmi 05, 2012 10:09 pm

Jooo pitää rillutella taas :) soittelin jo tossa viimeviikolla mutta vastaajaneiti lirkutteli että ootte messuilla päissään kaikki! :drin:
Parempi se on rahat olla mielummin kiinni moottoripyörässä kuin huoran perseessä!
~Fuelholic Fighters~

Bomber Magazine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Su Helmi 05, 2012 10:22 pm

Janezki kirjoitti:Jooo pitää rillutella taas :) soittelin jo tossa viimeviikolla mutta vastaajaneiti lirkutteli että ootte messuilla päissään kaikki! :drin:
Joo, tiistaista asti oltiin messukeskuksessa, ehkä siinä joku saattoi joskus jotain hivenen ottaakkiin. :lol:

Palaillaan tiistaina asiaan, kun rupeaa taas järki juoksemaan.

Ted Vepa

Vastaa Viestiin