Kuvallisia myynti-ilmoituksia lehteen?
Valvoja: ESKIL
- Bomber#1
- Viesti:
Kuvallisia myynti-ilmoituksia lehteen?
Oisko mielipiteitä, jos Bomber Magazinessa olisi aina pieni erä kuvallisia myynti-ilmoituksia per lehti?
- Kaenmuro
- Ileri
- Bomber Magazine
- Viesti:
Mietitään tätä vielä, mutta ajatuksena siis se, että rakennettuja prätkiä saisi ilmoittaa kuvan kera lehteen myyntiin FOR FREE!
Tähän alle voi tarjota niitä laitteita lehteen, katsotaan valitaanko niitä sitten or not?
toimitus (at) bombermagazine.com
Kuvan lisäksi tarvitaan nämä kaikki perustiedot:
Merkki, malli ja valmistusvuosi: Honda CBR900, vm.1998
Erikoista: Fighter, 1212cc, wisecot, Mikuni 39suoravedot, Akran putkisto
Hinta: 8000€
Yhteystiedot: Pekka. puh. 040-55555559 tai pekka @ hotmail. fi
Tähän alle voi tarjota niitä laitteita lehteen, katsotaan valitaanko niitä sitten or not?
toimitus (at) bombermagazine.com
Kuvan lisäksi tarvitaan nämä kaikki perustiedot:
Merkki, malli ja valmistusvuosi: Honda CBR900, vm.1998
Erikoista: Fighter, 1212cc, wisecot, Mikuni 39suoravedot, Akran putkisto
Hinta: 8000€
Yhteystiedot: Pekka. puh. 040-55555559 tai pekka @ hotmail. fi
Viimeksi muokannut Bomber Magazine, Ti Helmi 21, 2012 12:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- JooJooMies
Kattavat projektijutut kiinnostaa AINA. Ja onhan niissä muutamassa ollu varsin suora viittaus siihen että taideteos on kaupan. Hintahan niissä usein sisältää "lehtilisän" joka kyllä osittain ymmärrettävääkin jos on jaksanut myynti-ilmon pukea muotoon joka kelpaa lehteenkin.
Niin tai näin, joka ritsa on myynnissä JOS niitä pelimerkkejä piisaa. Omaan makuun siis noi myyntijutut muuten asialliseen lehteen on turhaa täytettä. Niidenkin sivujen painatukseen käytetyt massit mielummin vaikka juttuihin B- illoista kera kuvien. Ja kuten jo edellä mainittu, jokanein myyntimopo löytää tiensä suomen suurimmalle esittelyfoorumille, nettimopoon.
TÄH, tajusinko itekkään? No mun mielipide ainakin, sitähän sä kysyit
Niin tai näin, joka ritsa on myynnissä JOS niitä pelimerkkejä piisaa. Omaan makuun siis noi myyntijutut muuten asialliseen lehteen on turhaa täytettä. Niidenkin sivujen painatukseen käytetyt massit mielummin vaikka juttuihin B- illoista kera kuvien. Ja kuten jo edellä mainittu, jokanein myyntimopo löytää tiensä suomen suurimmalle esittelyfoorumille, nettimopoon.
TÄH, tajusinko itekkään? No mun mielipide ainakin, sitähän sä kysyit
Kaikki mitä sanon tai lupaan toteutuu SÄÄVARAUKSELLA!!!!
- Smokie
Meinasin etten sekaannu tähän mutta kaippa se on pakko. Hintaa vähintään kymppi per ilmoitus. Sitten voisi kuvitella että jos joku ilmoittaa niin vehje on todellakin myynnissä eikä huvikseen kokeilla jäätä 50% ylihintaan, esim. pyytämällä 8000€ rippikouluikäisestä CBR Hondasta. Internet on tappanut rehdin kaupankäynnin ilmaisella ilmoittelullaan minne kaikenmaailman suurudenhullut vatipäät laittaa kilvettömiä cherry datsuneitaan 2000€ hintaan myyntiin, paitsi vaihtohinta 3000€.
Mä sitten niin kaipaan 90-lukua.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
- Kkallioj
Tai 03 GSXR hintaan 3000€ ja ilmoitukseen, että "hinta ei sitten ole 3000€"Smokie kirjoitti:Internet on tappanut rehdin kaupankäynnin ilmaisella ilmoittelullaan minne kaikenmaailman suurudenhullut vatipäät laittaa kilvettömiä cherry datsuneitaan 2000€ hintaan myyntiin, paitsi vaihtohinta 3000€.
- hakkiz80
Juuri näin.. mielummin vielä reilumpi tuo ilmon jättämis-maksu, niin ois paluu suoraan hesarin/keltasen pökelin kultaisille ajoille, jolloin laitoit vehkeet "oikein-hinnoteltuna" myyntiin niin ne oli myytynä heti torstaina ku jopparit haki/tilaajat sai lehden tumppuunsa...Smokie kirjoitti:Meinasin etten sekaannu tähän mutta kaippa se on pakko. Hintaa vähintään kymppi per ilmoitus. Sitten voisi kuvitella että jos joku ilmoittaa niin vehje on todellakin myynnissä eikä huvikseen kokeilla jäätä 50% ylihintaan, esim. pyytämällä 8000€ rippikouluikäisestä CBR Hondasta. Internet on tappanut rehdin kaupankäynnin ilmaisella ilmoittelullaan minne kaikenmaailman suurudenhullut vatipäät laittaa kilvettömiä cherry datsuneitaan 2000€ hintaan myyntiin, paitsi vaihtohinta 3000€.
Nykyään et saa mitään helposti myytyä ees "sopivasti" ku kaikki perseenreiät kyselemässä tyhmiä ilman rahaa ja vittu kaiken lisäx jollain helevetin tekstareilla...
Leka viinaa & alkaa hommat luistaa...
- Smokie
Kuka muistaa aikoja kun ilmoitus kirjoitettiin kynällä kaavakkeeseen ja kirjekuoreen laitettiin rahaa että se menee lehteen asti? Haistakaa kaikki pitkät paskat saatanan internettihomot ja muut chattimotokusipäät. Ilmainen ilmoittelu on sielunvihollisen helvetin syövereistä manaama pahan henkien kerubi.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!