Kehuja lehdelle...

Valvoja: ESKIL

Vastaa Viestiin
Bomber Magazine
Viesti:

Kehuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Ke Loka 07, 2009 10:13 am

Suomalainen ei kehu, mutta joskus B-toimituksen väkikin haluaisi kuulla kehuja jos joku asia, leiska tai juttu on tehty hyvin. :)

mahtis666

Viesti Kirjoittaja mahtis666 » Pe Loka 09, 2009 8:06 pm

Moro!!Tänään tuli postista kyseinen paita
ja on pakko sanoa että olen tyytyväinen
ostokseen! Paita on juuri oikeaa kokoa
ja on helvetin tyylikäs!Ja plussana mukana
tullut lehti ja juliste. Juuri Näin!
:firing:

kostaja

Viesti Kirjoittaja kostaja » Ti Loka 13, 2009 8:54 am

Mä tykkään käsi palstasta,koska olen käsi itsekin.

Bomber Magazine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Pe Loka 23, 2009 7:48 pm

kostaja kirjoitti:Mä tykkään käsi palstasta,koska olen käsi itsekin.
Onko ehdotuksia mitä asioita Kädessä voitaisiin tulevaisuudessa Käsitellä? :freak:

Sanzu

Viesti Kirjoittaja Sanzu » Pe Loka 30, 2009 4:29 pm

Bomber Magazine kirjoitti:
Onko ehdotuksia mitä asioita Kädessä voitaisiin tulevaisuudessa Käsitellä? :freak:
Takahäkin modaaminen ja peräkatteen muokkaaminen? Tosta tosin saa lehden pitusen jutun kirjotettua ilman isompaa vaivaa..

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ma Marras 02, 2009 11:23 pm

Uusin lehti oli omaan makuun todella asiallinen! Kiinnostavia prätkiä riitti, ainakin TT-R on sairaan hieno, NoFuelin turbogixxer samoin ja Target-B:stä tehty juttu oli tosi jees. Ja erityisesti Reaperin tarina lämmitti mieltä, siinä oli runkkua. Jos mies tuo prätkän omiin häihinsä ja vetää hytti pystyssä puku päällä, niin siinä on asenne kohdillaan! Noi kaikki kotimaiset tapahtumaraportit toimii myös hyvin. Niistä tulee paljon elävämpi ja maanläheisempi fiilis kuin noista ulkomaisista jättiläistapahtumista.

Oliskohan tässä lehdessä ollut vähän normaalia suurempi kotimaisuusaste?
Oli tai ei, niin hyvä paketti kaikenkaikkiaan! Kansikin oli hieno!
:wavey:
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

peteee

Viesti Kirjoittaja peteee » Ti Marras 03, 2009 12:21 am

Bomber Magazine kirjoitti:
Käsi palsta on kyllä ihan ässä :)

Nopeesti heitettynä siinä voitaisiin tulevaisuudessa käsitellä vaikkapa:
- lasikuidun kanssa sählääminen (vaikka kuitukatteen teko/muokkaus, muotin tekoa...)
- Hiilikuidun käyttö voisi olla kinnostavaa myös
- kaatumarautojen tekoa?
- kuinka tehdä itse penkki?

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ti Marras 03, 2009 11:58 pm

Bomber Magazine kirjoitti:Onko ehdotuksia mitä asioita Kädessä voitaisiin tulevaisuudessa Käsitellä? :freak:
Renkaan vaihto tallioloissa rengasraudoilla? Kaikilla ei ole rengaskonetta ja irtovanteen roudaaminen pitkin kylää on perseestä. Voisi olla kuminpolttajille vinkit tarpeen. Tietämättömälle homma voi olla yllättävän vaikea, mutta parilla niksillä rengas vaihtuu melkein itsestään.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

Zuissi

Viesti Kirjoittaja Zuissi » Ma Marras 09, 2009 1:39 pm

-Ape- kirjoitti:
Bomber Magazine kirjoitti:Onko ehdotuksia mitä asioita Kädessä voitaisiin tulevaisuudessa Käsitellä? :freak:
Renkaan vaihto tallioloissa rengasraudoilla? Kaikilla ei ole rengaskonetta ja irtovanteen roudaaminen pitkin kylää on perseestä. Voisi olla kuminpolttajille vinkit tarpeen. Tietämättömälle homma voi olla yllättävän vaikea, mutta parilla niksillä rengas vaihtuu melkein itsestään.
Tehän voisitte Orccu:n kanssa näyttää/neuvoa kädestä pitäen KÄSILLE kuinka se homma onnistuu jouhevasti, kuvasarjan kera, tietysti :P

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ma Marras 09, 2009 9:02 pm

CeeBeeRR kirjoitti:Tehän voisitte Orccu:n kanssa näyttää/neuvoa kädestä pitäen KÄSILLE kuinka se homma onnistuu jouhevasti, kuvasarjan kera, tietysti :P
Mikä ettei?

[andy]

Viesti Kirjoittaja [andy] » Ti Marras 10, 2009 10:04 am

Renkaanvaihto idea kuullostaa hyvältä ja samoin kaatumarautojen teko..

kostaja

Viesti Kirjoittaja kostaja » Ma Marras 16, 2009 10:08 am

Venttiilien säätö(paloilla)

j-beam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja j-beam » Ma Joulu 07, 2009 7:57 pm

-Ape- kirjoitti:Uusin lehti oli omaan makuun todella asiallinen! Kiinnostavia prätkiä riitti... ...
noi kaikki kotimaiset tapahtumaraportit toimii myös hyvin.
....hyvä paketti kaikenkaikkiaan! Kansikin oli hieno!
:wavey:
Olen samaa mieltä. Viimeisin numero oli vallan mainio, ehkäpä jopa erinomainen! :deal:

Poikkeuksena ainoastaan ehkä käsi-palstaa, jota allekirjoittanut ei osannut arvostaa ehkä tarpeeksi korkealle?
Tarkoitan siis, että jos ajattelee palstan aikaisempia juttusarjoja, kuten esimerkiksi "KotikemistinElaksoimisOpas", niin jotenkin tarina akuista ei mielestäni yltänyt aivan samaan kategoriaan, vaikka tarpeellinen ja ajankohtainen monelle varmasti nyt olikin...

Mutta kuten sanoin, muuten lehtenne oli mielestäni yksi vuoden parhaimmista! :wavey:

cruelty

Viesti Kirjoittaja cruelty » Ti Joulu 29, 2009 10:09 pm

j-beam kirjoitti: palstan aikaisempia juttusarjoja, kuten esimerkiksi "KotikemistinElaksoimisOpas", niin jotenkin tarina akuista ei mielestäni yltänyt aivan samaan kategoriaan, vaikka tarpeellinen ja ajankohtainen monelle varmasti nyt olikin...

Mutta kuten sanoin, muuten lehtenne oli mielestäni yksi vuoden parhaimmista! :wavey:
Tohon helppo yhtyä!

Mieluusti lukisi ja kattelis kuvia vähän pienemmistäkin b-illoista!
Niitä kun varmasti sattuu olemaan aika monta kesässä ympäri suomea.
Näkis vähän meininkiä muualtakin suomesta... osais suunnitella vaikkapa no fucking touring road trippiäkin paremmin. :D
Ja vaikkapa foorumille teidän kautta oma topicci mihin sais asiaa ajaa ja lähettää teille siitä kuvia/tekstejä mikäli ette ite satu olemaan paikalla.

Helkku

Viesti Kirjoittaja Helkku » Su Tammi 10, 2010 11:40 pm

Kalenteri tuli ja loistava tuote jälleen, irtonumerokin oli laitettu kaupan päälle 10e tilaukseen, positiivinen yllätys! Kyseistä numeroa ei vielä löytynytkään hyllystä :wavey:

Peteeen ehdotukset käsipalstaa koskien kuulostavat hyviltä!

Vastaa Viestiin