Leidi 45° - CBR929RR
- Danny
- Viestit: 107
- Liittynyt: Ti Loka 20, 2009 12:00 am
- Paikkakunta: 929RR
Tarkoitan kylläkin juuri tuollaista linkittämääni pyöreää, jossa viisarillinen rundimittari. Saisi tankonäkymän symmetriseksi kun asentaisi mittarin peilikuvaksi jarrunestesäiliöön katsottuna.
Voi tosin olla, että joutuu tuon idean hylkäämään ja hommaamaan jonkun mahdollisimman pienen täysdigimittariston.
Voi tosin olla, että joutuu tuon idean hylkäämään ja hommaamaan jonkun mahdollisimman pienen täysdigimittariston.
- Danny
- Viestit: 107
- Liittynyt: Ti Loka 20, 2009 12:00 am
- Paikkakunta: 929RR
Ohops, jäi ihan huomaamatta tuo kirjoitus. Mulla on muuten vanhassa piikkisessä sama ongelma koson mittarin kanssa. Välillä näyttää oikein, mutta sitten ikäänkuin saa piikin ja hyppää tappiin. Alkanut vähän kyllä arveluttamaan noiden koson tuotteiden laatukin.Captain Awesome kirjoitti:Ite en ainakaan saanut kosoa näyttämään kunnolla...
Vakio mittaristo tankkiin olisi tosiaan paras ratkaisu, mutta en sitä alkanut tänä talvena toteuttamaan, koska nykyisillä työvälineillä se ei varmasti tulisi onnistumaan siististi. Noita kuoria en muuten ole nähnykkään, pitääkin laittaa sellaisten olemassaolo muistiin.
PS. Kävin katselemassa maalattavien osien tilannetta ja maalari lupaili niitä huomiselle... Katsotaan.. katsotaan..
- Captain Awesome
- Viestit: 727
- Liittynyt: La Marras 29, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: r6r
- Viesti:
-
- Viestit: 1
- Liittynyt: La Kesä 11, 2011 12:00 am
näppärän näkönen cebari on prkl... hemmon päivillä kattelin että komeen näkönen... itellä on vakio kuntonen 929... ajoitki motarilla ohi siinä pitkälahden kohdilla... mutta et sattuis olee luopuu vakio mittarista tuossa ku itellä "täynnä" tuo mittari (99999) :DD ei oikeen nää enää oljyn vaihtoja ja sellasia... tai ootko poistanu tai poistamassa sitä kollektorin säätö systeemiä jos olet niin täällä vois tarvita sen sähkö säätimen tankin alta aika hakusessa on sellanen
- Danny
- Viestit: 107
- Liittynyt: Ti Loka 20, 2009 12:00 am
- Paikkakunta: 929RR
Tänks! Voi olla, motareilla kaasukahva tuppaa luonnollisesti aina herkistymään. . Toistaiseksi oon ajatellu pitää vakiomittariston ja putkiston kollektorisysteemin. Uuden mittariston sähköjen kanssa painiminen on aina niin perseestä ja ääntä lähtee ihan tarpeeksi tälläkin hetkellä.koodarikake kirjoitti:näppärän näkönen cebari on prkl... hemmon päivillä kattelin että komeen näkönen... itellä on vakio kuntonen 929... ajoitki motarilla ohi siinä pitkälahd...)
- Danny
- Viestit: 107
- Liittynyt: Ti Loka 20, 2009 12:00 am
- Paikkakunta: 929RR
Hupshups, talvi vierähti. Kortti oli talvisäilössä hölmöilyjen seurauksena. Taisi uusi projektikin vähän häämöttä mielessä. Mutta eheei, niin perhanan tykästynyt olen tähän peliin, että sietää sillä nyt vielä ainakin yksi kausi ajella. Täysin samalla mallilla ei kuitenkaan voida mennä, ainahan näistä löytyy parantelemista.
Pikkumuutosten jälkeenhän bleidi näytti syksyllä TÄLTÄ. Vilkut ja takavalot uusiksi, kilven paikka vaihtui, perusmuutoksia.
Talvella rakentelukärpänen kuitenkin pääsi taas pistämään ja päätin pistää koko takahäkin uusiksi. Tykkään penkkien muodostamasta linjasta, mutta itse takahäkin runko piti mielestäni häivyttää paremmin. Tämähän tarkoittaa luonnollisesti materiaalin vähentämistä ja samalla poistaen se mahdollisuus, että tuossa takapenkillä tulisi kukaan enää koskaan istumaan.
Vanha häkki romukoppaan, putkenpätkiä tallin kulmasta, migi kuumaksi ja kipinät lentämään siis. Parin illan työskentelyn jälkeen häkki alkoikin HAHMOTTUMAAN. Alatukivarsi pois, muutamat tukipisteet tukemaan vain etupenkkiä ja johan alettiin saamaan vähän sirompaa luukkia. Takapenkki PAIKOILLEEN ja alkaa jo huomaamaan perän keventymisen.
Näihin näkymiin jäätiin vielä toistaiseksi, mutta seuraavana vaiheena vielä muotoillaan pellistä viimeiset muodot peittämään niin akkua, kuin myös rakoja joista aurinko paistelee läpi.
Kuminkäryistä kesää kaikille foorumilaisille! Rojektipäivitystä laitellaan taas kun päästään tallille!
Pikkumuutosten jälkeenhän bleidi näytti syksyllä TÄLTÄ. Vilkut ja takavalot uusiksi, kilven paikka vaihtui, perusmuutoksia.
Talvella rakentelukärpänen kuitenkin pääsi taas pistämään ja päätin pistää koko takahäkin uusiksi. Tykkään penkkien muodostamasta linjasta, mutta itse takahäkin runko piti mielestäni häivyttää paremmin. Tämähän tarkoittaa luonnollisesti materiaalin vähentämistä ja samalla poistaen se mahdollisuus, että tuossa takapenkillä tulisi kukaan enää koskaan istumaan.
Vanha häkki romukoppaan, putkenpätkiä tallin kulmasta, migi kuumaksi ja kipinät lentämään siis. Parin illan työskentelyn jälkeen häkki alkoikin HAHMOTTUMAAN. Alatukivarsi pois, muutamat tukipisteet tukemaan vain etupenkkiä ja johan alettiin saamaan vähän sirompaa luukkia. Takapenkki PAIKOILLEEN ja alkaa jo huomaamaan perän keventymisen.
Näihin näkymiin jäätiin vielä toistaiseksi, mutta seuraavana vaiheena vielä muotoillaan pellistä viimeiset muodot peittämään niin akkua, kuin myös rakoja joista aurinko paistelee läpi.
Kuminkäryistä kesää kaikille foorumilaisille! Rojektipäivitystä laitellaan taas kun päästään tallille!
-
- Viestit: 273
- Liittynyt: Pe Joulu 02, 2011 1:00 am