taas yksi pirkka gsx-r 750 -88

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Willik
Viestit: 325
Liittynyt: Ma Elo 27, 2001 12:00 am
Paikkakunta: 1000rr

Viesti Kirjoittaja Willik » Pe Touko 28, 2010 12:28 pm

Jantze kirjoitti:ostan tilalle 1100 ja ajan itteni puuhun, vittu. :mad:
"Ajan pääni jäädyksiin" -roudasta rospuuttoon.
Gotham Squad
Acme Motorsport

Avatar
Jantze
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jantze » To Kesä 17, 2010 1:50 pm

no jee jee.. päsee kytkinvaijerin vaihtooon. vittu.. kestäis nyt takas ajaa hangooon tikkurilasta....
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

Avatar
Jantze
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jantze » To Heinä 01, 2010 12:34 am

prötö prötö prätkä pajalla pojilla ihmeteltävänä. ei kellääään satu olemaan kytkimen vaijeria????? ois kiva päästä ajelee ettei tarttee oottaa uutta maahantuojalta. sen laitan kyl tilaukseen mut ens hätäään ajelee käytetyllä
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

Avatar
Jantze
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jantze » Pe Heinä 09, 2010 3:32 pm

nyt mopo kukkuu ja kiekuu taaas. kiitos prätkä pajan pojille.
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

jutila
Viestit: 1278
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Viesti Kirjoittaja jutila » La Heinä 10, 2010 1:36 am

Mikä oli prötöprötössä vikana? Kenties kaasareihin jotain uutta?
Nimim: hengenheimolainen :freak2:
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Avatar
Jantze
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jantze » To Heinä 15, 2010 8:02 pm

säätö hommia. venat ja kaasarit säädetty, uudet gummit alla, kytkinvaijeri ja öljyt vaihtelin. kivasti taas palo rahaa
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

Avatar
Jantze
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jantze » La Heinä 17, 2010 3:52 pm

nyt tartteis kytkimenkopan, kiitos. kele.... :firing: :deal:
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

Avatar
Jantze
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jantze » Ke Elo 11, 2010 4:30 pm

kytkinkoppa saatu kiillotettua ja vaihdettua. mopoki melkein jo uudessa maalissa. kuvia tulee kun saan photobucketin tilin salasanan uusiks, tai jos en saa ni tehtävä uudet tunnukset. sit vihdoin ja viiiimein laitan sen keleeeen alakatteen joka on jo kummitellut autotalli hyllyllä kohta vuoden. joutuu vähä leikkaa, liimaa, ku se on wesipyssystä peräisin. luulis 4 kpl millin rst kiinnikettä kestävän??? tavoite 28.8. imatran b-ilta, et kuulis kerkeevän
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

Avatar
Jantze
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jantze » Su Elo 22, 2010 10:32 pm

vittu kyllä.... vehje maalissa ja paikat kiiltää, uudet renkaat ja silleeen... mutta, kun olisi pitänyt olla lähdössä imatran b-iltaan teki pikku temput. kipinää iskee hyvin mut ei lähe käyntiin.. eli vika vissiin sit bensan saannissa, tai polttoaineessa jotain vikaa??. elikkäs alotetaan sillä et tankki tyhjäks ja huuhtastaan. bensahanan purku ja letkut puhaltaa paineilmalla. jos ei sitten lähte, joutuu vissiin kaasareita alkaa avaa??? mut kerron sitten miten vitutuskäyrä nouseee :upto:
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

Avatar
Jantze
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jantze » Ke Syys 01, 2010 5:38 pm

kone irti ja avattu... sisältä paljastuuuu... yhden männän helma melkein kokonaan paskana. KOLMESTA irronnut se vitun sokka mikä pitää tappia paikallaan, jonka takia kolmessa sylinterissä kohtuullisen syvät urat... kiva... et uusia mäntiä ja sylinteriä vaan osteleee. kuvia tulee ku saan kameran. jos sitä nappais vaikka perseet olalle
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

Avatar
Jantze
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jantze » Ma Syys 27, 2010 5:53 pm

sylinteri ja männät saatu, kiitos fear_factory:n. nyt vaan kaivaa motivaatio mennä kylmään autotalliin niputtamaan murheen kryyniä. tankin maali meni uuusiks vielä kaiken muun kivan lisäks... pakko keretä vielä tänä vuonna ajaa ja varmaan jälleen kerran hajottaa jotain tosta :D
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

jefffe
Viestit: 787
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 12:00 am
Paikkakunta: sc33 turbo, sc28

Viesti Kirjoittaja jefffe » Ma Syys 27, 2010 6:45 pm

Voi vittu mikä murheenryyni ollu ja tuuriakin sulta näköjään löytyy. :D

Avatar
Fear_factory
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ...

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » Ti Syys 28, 2010 1:44 pm

Jantze kirjoitti:sylinteri ja männät saatu, kiitos fear_factory:n. nyt vaan kaivaa motivaatio mennä kylmään autotalliin niputtamaan murheen kryyniä. tankin maali meni uuusiks vielä kaiken muun kivan lisäks... pakko keretä vielä tänä vuonna ajaa ja varmaan jälleen kerran hajottaa jotain tosta :D
eipä mittään :wavey: meinasin just kyselläkki että onko paketti tullu perille :)
mutta ei muutaku kone nippuun ja kovaa ajoa :firing:

Avatar
Jantze
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jantze » Ti Syys 28, 2010 7:43 pm

nää vanhat ilma/öljyt on pommin varmoja... saanu varmaan enemmä harrastaa tallissa ku kadulla tän vehkeen kanssa. piikkiä pienempi eturatas ja parit uudet pultit mitkä antautu purkaessa ja sit vaan happea antamaan.. vehje lähtee myyntiin, kohtuu halvalla. ehkä liikutaan samoissa hinnoisa ku batmobile :D kattoo nyt. 1100 kutkuttelis. kiinnostais isompaa vehjettä enemmän laitella ja katella hajonneenakin :nono:

typoja...
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

Avatar
Jantze
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jantze » Ti Loka 12, 2010 10:19 pm

huiman 0.5mm ylikoon männät paikallaan, -1 eturatas oottaa pöydällä... mutta kuinkas ollakkaaan... yksi nokkapukin kiinnitys pultti antautui. vallan mainiosti menee.. ja vielä tuossa venakopassa toisen öljyletkun pulttikin pitää saada ulostettua. ja sit pääsis tuossa kattoo kestääkö tuo putkisto yhtään hitsata ku tuo oikean reunimmainen käyrä on katki pakosarjasta.. aika niukille menee et saa enne pysyviä lumia kasaaan
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

Vastaa Viestiin