Sivu 5/5
Re: tuusula
Lähetetty: Ma Joulu 24, 2012 9:56 pm
Kirjoittaja duunari
Hyvät joulut kaikille tuusulakylän motoristeille
Re: tuusula
Lähetetty: Ma Joulu 24, 2012 10:20 pm
Kirjoittaja YodasTi
duunari kirjoitti:Hyvät joulut kaikille tuusulakylän motoristeille
Samoin sinne
Re: tuusula
Lähetetty: To Heinä 21, 2016 9:23 pm
Kirjoittaja SpaQ
Onko pommittajia vielä Tuusulan suunnalla hengissä?
Keskustelu alue ainakin näyttäis kuolleen...
Re: tuusula
Lähetetty: Pe Heinä 22, 2016 12:58 am
Kirjoittaja tenu
Osa virittelee vain jotain vitun nelipööräsiä pöllö-öljyvehkeitä oikeen urakalla
No saahan niilläkin sentään kumit katuun
Re: tuusula
Lähetetty: Ma Heinä 25, 2016 8:01 pm
Kirjoittaja SpaQ
tenu kirjoitti:Osa virittelee vain jotain vitun nelipööräsiä pöllö-öljyvehkeitä oikeen urakalla
Voivoi...
Muutin reilu kuukaus takaperin Tuusulaan ja jahka saan pyörän raahattua pelipaikoille olisin ajoseuraa/rakentelupaikkaa vailla.
Re: tuusula
Lähetetty: Su Elo 07, 2016 3:47 pm
Kirjoittaja duunari
SpaQ kirjoitti:
tenu kirjoitti:Osa virittelee vain jotain vitun nelipööräsiä pöllö-öljyvehkeitä oikeen urakalla
Voivoi...
Muutin reilu kuukaus takaperin Tuusulaan ja jahka saan pyörän raahattua pelipaikoille olisin ajoseuraa/rakentelupaikkaa vailla.

ei tussula ole kuin läpikulku paikka, ei siellä maalla koskaan tapahdu mitään

(puhun 20v kokemuksella) itse muutin sieltä just 3500km alas päin
Re: tuusula
Lähetetty: Ma Elo 08, 2016 7:39 pm
Kirjoittaja SpaQ
Siltä se vähän vaikuttaa..

Et sitten kauemmas päässyt!
Re: tuusula
Lähetetty: Ti Elo 16, 2016 1:03 pm
Kirjoittaja duunari
no toi välimatka on just passeli takaamaan ajokauden läpivuodeksi
Re: tuusula
Lähetetty: La Elo 20, 2016 10:41 pm
Kirjoittaja -Ape-
Mä olen asunut Tuusulassa jo kaksi tai kolme vuotta. Mutta tosin koko sinä aikana ei ole ollut omaa ajokuntoista pyörää.

Enkä mä ole siellä kuin joka toinen viikko. Mutta ei siellä harrastajista pulaa ole. Sulan ja Ristikiven teollisuusalueilla on paljon puuhaporukkaa.
Re: tuusula
Lähetetty: Ma Elo 22, 2016 9:08 pm
Kirjoittaja SpaQ
-Ape- kirjoitti: Mutta ei siellä harrastajista pulaa ole. Sulan ja Ristikiven teollisuusalueilla on paljon puuhaporukkaa.
Rakentelijat ilmoittautukaa!
Re: tuusula
Lähetetty: Ti Syys 20, 2016 5:46 pm
Kirjoittaja SpaQ
Ei kenelläkään kimppatallissa ylimäärästä paikkaa?