Sivu 3/5
Lähetetty: To Loka 23, 2008 10:43 pm
Kirjoittaja K T M
Prkl noita mopo poikia on tuol urkas harjottelee..
Yks ilta joku 30-40 mopoo/piikkii..
Tairan yksi liikkuu rätkäl Hyryläs..
Lähetetty: La Tammi 24, 2009 12:06 am
Kirjoittaja Wunderbaum
kyllähän täältä noita motoristeja löytyy, eivät vain liiku foorumilla :] kesällä sitten pääsee itsekin vääntämään isomman fillarin kahvaa
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 3:25 am
Kirjoittaja ironmaiden
VANTAA ??? KERAVA ??? HYVINKÄÄ ????

ja kaikki kolme paikkaa .. sekoilee ... siis mä sekoilen liikaa .. mutta STADIIN
http://www.youtube.com/watch?v=1Wwt-jszjOA kick balls .... heh .. 10 celssiusta .. ei wittu staddiin ..
http://www.youtube.com/watch?v=o26SlmROH5Q 
ei paljoo viiti pitää pariin kuukauteeen yhteyksiä mihinkään ..??!!!!!!!!!!!!!!!!
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 2:42 pm
Kirjoittaja Mygrain
Sut on kyllä pakko nähdä livenä. Lupaathan tulla johonkin B-iltaan kesällä. Ei saatana että osaa olla sekava ukko.
Lähetetty: Ma Huhti 27, 2009 12:15 pm
Kirjoittaja K T M
Joko on kaikilla pelit käytössä??
Lähetetty: Ma Huhti 27, 2009 10:11 pm
Kirjoittaja Wunderbaum
Tottahan toki. Joku uusmopedisti sais ostaa mun acs-vessan pois niin pääsis ajelee kortteja
Lähetetty: Ti Huhti 28, 2009 11:02 am
Kirjoittaja Therussu
Täällä ois yks vanha uus motoristi.
Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 7:51 pm
Kirjoittaja Mark0
Olkaapas pojat tuusulantiellä varovaisia, sielä näköjään pyörii tiuhaan tahtiin siviili r1:n (musta).
Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 7:04 am
Kirjoittaja K T M
Mark0 kirjoitti:Olkaapas pojat tuusulantiellä varovaisia, sielä näköjään pyörii tiuhaan tahtiin siviili r1:n (musta).
Ja myöskin viinin punainen siviili rätkä..
Lähetetty: Ti Heinä 03, 2012 4:22 pm
Kirjoittaja snipe
Missäs kaikki Tuusulan pommittajat on nykyään?
Lähetetty: Ti Heinä 03, 2012 7:53 pm
Kirjoittaja 857 kuittaa
Ei kai täl tuppukyläl kukaan viihdy
Lähetetty: Ti Heinä 03, 2012 8:17 pm
Kirjoittaja snipe
857 kuittaa kirjoitti:Ei kai täl tuppukyläl kukaan viihdy
Näin vähän aattelinkin, aivan perkeleen kuollu kylä.
Pitäis varmaan mennä ton mopon kans kyselee ajoseuraa tohon aurankioskia vastapäätä olevalle kerhotilalle.
Lähetetty: Ti Heinä 03, 2012 9:42 pm
Kirjoittaja 857 kuittaa
snipe kirjoitti:Näin vähän aattelinkin, aivan perkeleen kuollu kylä.
Pitäis varmaan mennä ton mopon kans kyselee ajoseuraa tohon aurankioskia vastapäätä olevalle kerhotilalle.
Enpä tiiä kannattaako

... Ite asun siit 100m päässä enkä meinannu päästä himaan sillon pari kk sitte kun ne innostu vähän riehumaan
Lähetetty: Ti Heinä 03, 2012 10:52 pm
Kirjoittaja snipe
857 kuittaa kirjoitti:
snipe kirjoitti:Näin vähän aattelinkin, aivan perkeleen kuollu kylä.
Pitäis varmaan mennä ton mopon kans kyselee ajoseuraa tohon aurankioskia vastapäätä olevalle kerhotilalle.
Enpä tiiä kannattaako

... Ite asun siit 100m päässä enkä meinannu päästä himaan sillon pari kk sitte kun ne innostu vähän riehumaan
Sama vika, kun tulin duunista himaan niin oli joka väylä tukittu setäsinisten ansiosta.
Tosta kerhotalosta mitään haittaa ainaskaan ole ollut.
Lähetetty: Ke Heinä 04, 2012 5:11 pm
Kirjoittaja Eedeli
Tänää ku töistä ajeltii hyrylän läpi nii siel oli joku poppoo ajamas

Oli r1, rizla gixxeri ja sit z kawa. Ei se nyt ihan niiiiin kuollut mesta ole