forum.bomber.fi • tuusula - Sivu 3
Sivu 3/5

Lähetetty: To Loka 23, 2008 10:43 pm
Kirjoittaja K T M
Prkl noita mopo poikia on tuol urkas harjottelee..
Yks ilta joku 30-40 mopoo/piikkii..

Tairan yksi liikkuu rätkäl Hyryläs..

Lähetetty: La Tammi 24, 2009 12:06 am
Kirjoittaja Wunderbaum
kyllähän täältä noita motoristeja löytyy, eivät vain liiku foorumilla :] kesällä sitten pääsee itsekin vääntämään isomman fillarin kahvaa :drin:

Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 3:25 am
Kirjoittaja ironmaiden
VANTAA ??? KERAVA ??? HYVINKÄÄ ???? :a: ja kaikki kolme paikkaa .. sekoilee ... siis mä sekoilen liikaa .. mutta STADIIN :blah: :blah: http://www.youtube.com/watch?v=1Wwt-jszjOA kick balls .... heh .. 10 celssiusta .. ei wittu staddiin .. http://www.youtube.com/watch?v=o26SlmROH5Q :upto: ei paljoo viiti pitää pariin kuukauteeen yhteyksiä mihinkään ..??!!!!!!!!!!!!!!!! :blah: :firing:

Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 2:42 pm
Kirjoittaja Mygrain
ironmaiden kirjoitti:VANTAA ??? KERAVA ??? HYVINKÄÄ ???? :a: ja kaikki kolme paikkaa .. sekoilee ... siis mä sekoilen liikaa .. mutta STADIIN :blah: :blah: http://www.youtube.com/watch?v=1Wwt-jszjOA kick balls .... heh .. 10 celssiusta .. ei wittu staddiin .. http://www.youtube.com/watch?v=o26SlmROH5Q :upto: ei paljoo viiti pitää pariin kuukauteeen yhteyksiä mihinkään ..??!!!!!!!!!!!!!!!! :blah: :firing:
Sut on kyllä pakko nähdä livenä. Lupaathan tulla johonkin B-iltaan kesällä. Ei saatana että osaa olla sekava ukko.

Lähetetty: Ma Huhti 27, 2009 12:15 pm
Kirjoittaja K T M
Joko on kaikilla pelit käytössä??

Lähetetty: Ma Huhti 27, 2009 10:11 pm
Kirjoittaja Wunderbaum
Tottahan toki. Joku uusmopedisti sais ostaa mun acs-vessan pois niin pääsis ajelee kortteja :freak2:

Lähetetty: Ti Huhti 28, 2009 11:02 am
Kirjoittaja Therussu
Täällä ois yks vanha uus motoristi. :upto:

Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 7:51 pm
Kirjoittaja Mark0
Olkaapas pojat tuusulantiellä varovaisia, sielä näköjään pyörii tiuhaan tahtiin siviili r1:n (musta).

Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 7:04 am
Kirjoittaja K T M
Mark0 kirjoitti:Olkaapas pojat tuusulantiellä varovaisia, sielä näköjään pyörii tiuhaan tahtiin siviili r1:n (musta).
Ja myöskin viinin punainen siviili rätkä..

Lähetetty: Ti Heinä 03, 2012 4:22 pm
Kirjoittaja snipe
Missäs kaikki Tuusulan pommittajat on nykyään?

Lähetetty: Ti Heinä 03, 2012 7:53 pm
Kirjoittaja 857 kuittaa
Ei kai täl tuppukyläl kukaan viihdy :lol:

Lähetetty: Ti Heinä 03, 2012 8:17 pm
Kirjoittaja snipe
857 kuittaa kirjoitti:Ei kai täl tuppukyläl kukaan viihdy :lol:
Näin vähän aattelinkin, aivan perkeleen kuollu kylä.
Pitäis varmaan mennä ton mopon kans kyselee ajoseuraa tohon aurankioskia vastapäätä olevalle kerhotilalle.

Lähetetty: Ti Heinä 03, 2012 9:42 pm
Kirjoittaja 857 kuittaa
snipe kirjoitti:Näin vähän aattelinkin, aivan perkeleen kuollu kylä.
Pitäis varmaan mennä ton mopon kans kyselee ajoseuraa tohon aurankioskia vastapäätä olevalle kerhotilalle.
Enpä tiiä kannattaako :D ... Ite asun siit 100m päässä enkä meinannu päästä himaan sillon pari kk sitte kun ne innostu vähän riehumaan :firing:

Lähetetty: Ti Heinä 03, 2012 10:52 pm
Kirjoittaja snipe
857 kuittaa kirjoitti:
snipe kirjoitti:Näin vähän aattelinkin, aivan perkeleen kuollu kylä.
Pitäis varmaan mennä ton mopon kans kyselee ajoseuraa tohon aurankioskia vastapäätä olevalle kerhotilalle.
Enpä tiiä kannattaako :D ... Ite asun siit 100m päässä enkä meinannu päästä himaan sillon pari kk sitte kun ne innostu vähän riehumaan :firing:
Sama vika, kun tulin duunista himaan niin oli joka väylä tukittu setäsinisten ansiosta.
Tosta kerhotalosta mitään haittaa ainaskaan ole ollut.

Lähetetty: Ke Heinä 04, 2012 5:11 pm
Kirjoittaja Eedeli
Tänää ku töistä ajeltii hyrylän läpi nii siel oli joku poppoo ajamas :eek: Oli r1, rizla gixxeri ja sit z kawa. Ei se nyt ihan niiiiin kuollut mesta ole :D