Drag racing sääntömuutoksia

Valvojat: ESKIL, btseppo

Bart
Viestit: 589
Liittynyt: Ma Elo 27, 2001 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Bart » Ke Kesä 09, 2010 10:11 am

Minä en syytä enkä väitä, minä vain totean, mediapeliä! (Paavo Väyrynen, pudottuaan 1994 presidentinvaalien ensimmäisellä kierroksella)

Avatar
Natking
Viestit: 360
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Naurettava Alkoholisika, Buell S1W, Omavalmiste-72
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Natking » Ke Kesä 09, 2010 8:30 pm

Mutta reheellisella pelilla, rotosherrat kuriin! P. Vennamo

Mielenkiintoinen toi luokanvaihto juttu, varmaan olis mukavaa jos joku lajiryhmasta tai jostain viralliselta taholta kertoisi tahan oikeet pelisaannot.
Vai vedetaanko normilinjaa, ei mietita koko asiaa, vaan pidetaan paa persiissa niin kauan kun tilanne tulee eteen, ja sitten tehdaan joku hataratkaisu mika ei perustu mihinkaan?

Ainakin autopualla homma mennee niin etta kun eri luokissa on eri lisensseja niin et voi menna sellaiseen luokkaan mihin ei lisenssi riita, no tossa nyt ei varmaan mitaa epaselvaa olekkaan (ainoo epaselva on Rampe)

Ja laite milla kilpaillaan tarttee tayttaa sen luokan saannot mita meinaat ajaa, olit sitten ilmottautunut mihin eri luokkaan tahansa mika on minka tahansa syyn takia peruttu.

Eli jos noin EI olisi, niiin nyt kun oikeen etevaksi heittaytyisi niin ilmottautuu SuperStreettiin, mita ei ajeta kun ei oo kuskeja, niin siirrykkin TMFC luokkaan, siella kun on vaan 2 ilmottautunutta ja sielta saa kaavio ja kierros rahaa muutaman saddun :wavey:
Saatana mika bisnesidea, taidan otaa tinat hommista ja ruveta luokkataistelijaksi :freak:

Knny
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 1:00 am
Paikkakunta: R6

Viesti Kirjoittaja Knny » Pe Kesä 11, 2010 11:13 am

Moi,

OLB pyörällä ei siis voi enää ajaa funny bikeä. Eli luokanvaihto ei onnistu, ilman wheelareita.




Jari

vuoriju
Viestit: 74
Liittynyt: To Syys 13, 2001 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vuoriju » Pe Kesä 11, 2010 8:00 pm

Mitenkä ja kuka päättää milloin ol pyörät siirretään
funnu bikeen ja pääsekö ei luokkaan kelpaavat
pyörät ajamaan ollenkaa viikon lopun aikana ,
olisi hyvä tietää etukäteen kannattaako
osallistumis maksuja enään maksaa FHRA:an
suuntaan.
vähän turhan kallista asuntovaunu matkailua
asfaltti kentällä ilman mukavuuksia
T. Juha Vuorio

Avatar
Fastard
Viestit: 865
Liittynyt: To Maalis 14, 2002 1:00 am
Paikkakunta: SSB busa

Viesti Kirjoittaja Fastard » Pe Kesä 11, 2010 9:53 pm

Hieman seurannut tuon naapurimaan kehitystä viime vuodet ja sielläkin kato on käynyt.

Ne ovat kehittäneet muiden luokkien rinnalle Top eliminator-luokan missä periaatteessa saa ajaa kaikilla mopoilla, mitkä eivät käy esim. ProSB luokkaan. Eli pitkät wheeliebaarsittomat pyörät, Pro-stockit ja funny biket ajavat samaa hässäkkää. Mainittakoon että viime vuonna Dag Wagenius norjasta voitti sen sarjan baarsittomalla. Indeksejä ei ole.

Jotain olisi varmaan syytä kehittää mikäli väki käy vähiin, taantuma kun nyt on :-?
1/4 7,80s/290kmh
1/8 5,17s/241kmh

nomatter
Viestit: 279
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja nomatter » Pe Kesä 11, 2010 10:30 pm

visiin liian (vahän kulpakuskeja ) .
:D

Avatar
Ernie
Viestit: 664
Liittynyt: Pe Helmi 01, 2002 1:00 am
Paikkakunta: boosted gsxr1000

Viesti Kirjoittaja Ernie » Pe Kesä 11, 2010 11:14 pm

nomatter kirjoitti:visiin liian (vahän kulpakuskeja ) .
:D
hmmm...oookei.... :drin: ?

Avatar
The_Hooligan
Viestit: 2270
Liittynyt: Ti Loka 15, 2002 12:00 am
Paikkakunta: GSXR x2, H-D ja Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » Pe Kesä 11, 2010 11:20 pm

Natking kirjoitti:(ainoo epaselva on Rampe)
Oon kuules pallero ihan selvinpäin.

Ihan sama missä vedetään, kunhan vedetään. Sanoi Annikki Tähti.

Sori nyt vielä lainsuojattomille luokkatovereille kun en ehtinyt mukaan kisaan Kamasassa ja jouduitte ajamaan äfbeetä hitaammilla pyörillä. Tai siis...
Loppukausi kuites tahkotaan täysillä mukana ja ens kaudella mennään sit jo edellä :wavey:
Tahallaan paska.

Älä vaan klikkaa: ANY10 Dragrace & Landspeed Team

FDBA
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Touko 05, 2010 12:00 am

Viesti Kirjoittaja FDBA » Ma Kesä 21, 2010 8:02 pm

Tervehdys Kaikille!
Sääntömuutosasioista selvennykseksi:
FDBA:n hallituksen kesken yhteiseksi toimintatavaksi sovittuna:
sääntöjä koskevissa asioissa yhteistyö lajiryhmän ja kilpailijoita edustavan fdba:n välillä pidetään aktiivisena ja avoimena. Jäsenistöä tiedotetaan esille tulevista seikoista
ennen päätöksien tekoa ja näin annetaan kaikille kilpailijoille mahdollisuus tuoda näkökulmansa esille sekä vaikuttaa.

D-Cu
Viestit: 179
Liittynyt: Ke Elo 26, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Monta vanhaa.

Re: Drag racing sääntömuutoksia

Viesti Kirjoittaja D-Cu » To Heinä 15, 2010 12:29 pm

Paskaako tässä kyselemään, tehdään isolohko.
Viimeksi muokannut D-Cu, To Heinä 15, 2010 9:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

nomatter
Viestit: 279
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja nomatter » To Heinä 15, 2010 8:18 pm

12v breikoutti on 9.9suomessa ja ruottissa 9.6 .Ruottissa ei saa olla pyörissä 3 yläkolmiota.

Vastaa Viestiin