Miten vaihtaa ajovalot autoon?

Valvojat: LEQ, John, ESKIL

KURTGURU

Miten vaihtaa ajovalot autoon?

Viesti Kirjoittaja KURTGURU » Ti Maalis 16, 2021 5:38 pm

Hei, ystävät! Kerro minulle-onko ajovalojen vaihtaminen autoon vaikeaa, jos et ole koskaan tehnyt sitä itse? En taida päästä lähimmälle autohuoltamolle - se on liian kaukana. Hinausautoa ei taida olla mitenkään mahdollista soittaa-olen tällä hetkellä metsästysmajalla lähellä Lappia, joten täältä ei pääse läpi ilman ajovaloja. Ehkä on olemassa joitakin oppaita autojen sähköisessä muodossa yrittää lisätä ajovalojen itse? Internet ei ole helvettiin täällä, mutta yritän mennä foorumi pari päivää ja toivon, että lähetät minulle vastauksen!

Franky

Re: Miten vaihtaa ajovalot autoon?

Viesti Kirjoittaja Franky » Ti Maalis 16, 2021 6:10 pm

Hei! Se ei ole niin helppoa kuin luulet. Miksi menit niin pitkälle ilman varaosia? Tietenkin voit soittaa pelastajille, mutta sitten todennäköisesti auto on hylättävä, ja sen kohtalo on kadehdittava. Voit yrittää korjata sen itse vain, jos sinulla on päteviä ohjeita. Ehkä olet onnekas ja joku heittää sen tänne.

Erikya

Re: Miten vaihtaa ajovalot autoon?

Viesti Kirjoittaja Erikya » Ti Maalis 16, 2021 6:37 pm

Franky kirjoitti:
Ti Maalis 16, 2021 6:10 pm
Hei! Se ei ole niin helppoa kuin luulet. Miksi menit niin pitkälle ilman varaosia? Tietenkin voit soittaa pelastajille, mutta sitten todennäköisesti auto on hylättävä, ja sen kohtalo on kadehdittava. Voit yrittää korjata sen itse vain, jos sinulla on päteviä ohjeita. Ehkä olet onnekas ja joku heittää sen tänne.
Yleensä tiesin aikoinaan paljon autojen käyttöohjeita, kunnes sain Skoda-auton, jonka ostin enkä tiedä yhtään mitään ongelmia. Mutta ikä antaa oman ja joskus jotain taukoja, joten käytän joskus tätä sivustoa https://club.autodoc.fi/manuals/kuinka- ... ohje-10396 , jossa on manuaalinen autoni, ehkä löydät myös mitä tarvitset.

Vastaa Viestiin