No perkeles. Hyvä, kun korjasit. Jotenkin kuulosti hyvin paljon 2jz:lta, tossa ekassa videossa. Tokassa videossa ei sitten enään kuulostanutkaan, kun rupes oikein kuuntelemaan.Vam0s kirjoitti:Pakko myöntää että itsekin aluksi luulin supran koneeksi kunnes itse supra saapui paikalle.zeby kirjoitti:Oli kyllä meininkiä. Tais olla BMW:n pellin alla 2jz moottori, äänistä päätellen.![]()
Tossa bemarissa on siis M50 3.0 tässä vielä vähän lisää materiaalia itse autosta.
SuperRetards/PimpstarLife
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Re: SuperRetards/PimpstarLife
-
Pakko vielä kysyä että mikä moottori.............? 3.0l konetta tehdas M5 ei ole ikinä ollut.Vam0s kirjoitti:Pakko myöntää että itsekin aluksi luulin supran koneeksi kunnes itse supra saapui paikalle.zeby kirjoitti:Oli kyllä meininkiä. Tais olla BMW:n pellin alla 2jz moottori, äänistä päätellen.![]()
Tossa bemarissa on siis M50 3.0 tässä vielä vähän lisää materiaalia itse autosta.
-
Mitä nyt itse ymmärsin auton omistajan sivuilta että kone on M50 3Litranen joka on luultavasti tehty siten että on otettu osia M54B30'sesta ja kasattu yhteen.Makk kirjoitti:Pakko vielä kysyä että mikä moottori.............? 3.0l konetta tehdas M5 ei ole ikinä ollut.Vam0s kirjoitti:Pakko myöntää että itsekin aluksi luulin supran koneeksi kunnes itse supra saapui paikalle.zeby kirjoitti:Oli kyllä meininkiä. Tais olla BMW:n pellin alla 2jz moottori, äänistä päätellen.![]()
Näistä löytyy vaikka kuinka paljon luettavaa jos vain jaksaa googlettaa..
- Miksuu
- Bisnes^