forum.bomber.fi • Tessustelija ja 2011kesä
Sivu 1/1

Tessustelija ja 2011kesä

Lähetetty: To Helmi 02, 2012 10:30 pm
Kirjoittaja Tessustelija
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Ek0g_ZiELg
Sutasin pätkiä johonki pötköön ja löin pari biisiä taustalle ja tämä on tulos.
Kiitokset kuvaajille ja erityinen kuuluu myös Mansen rapujengille :wavey:

Lähetetty: To Helmi 02, 2012 11:14 pm
Kirjoittaja Tomi-
:firing: Nättiä että suomalaisetkin alkanu vääntämään näitä pätkiä ja uppailee niitä vielä muittenki nähtäville. Näitä on aina mukava kattoa, varsinkin näin talvisin!

Lähetetty: To Helmi 02, 2012 11:20 pm
Kirjoittaja BadAss
Asia meininkiä! :)

Lähetetty: To Helmi 02, 2012 11:24 pm
Kirjoittaja Zippaaja
Tulispa kesä ja kärpäset. PERKELE

Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 12:41 am
Kirjoittaja Astar
Asiaa! :firing:

Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 2:05 am
Kirjoittaja Zuissi
Hyvä video, monipuolista vetoo, i like :wavey:

Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 12:34 pm
Kirjoittaja Repa
Zuissi kirjoitti:Hyvä video, monipuolista vetoo, i like :wavey:
+1 :firing:

Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 6:18 pm
Kirjoittaja sutsuke
BadAss kirjoitti:Asia meininkiä! :)
+1 :firing: :firing: :firing: :firing:

Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 6:31 pm
Kirjoittaja yde
Honda se ainavaa rokkaa :firing: :firing: taitaa heikoin kohta olla takarengas :D nii ja hyvä video :firing: :firing:

Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 6:31 pm
Kirjoittaja Rottweiler
:gunsfiring:

Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 6:56 pm
Kirjoittaja Dxa
sutsuke kirjoitti:
BadAss kirjoitti:Asia meininkiä! :)
+1 :firing: :firing: :firing: :firing:
+1 :firing:

Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 7:18 pm
Kirjoittaja Tuontimopo
Kaunista.

Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 10:47 pm
Kirjoittaja Degaus
Vanhat Hondat tykkää kun niillä ajetaan.. :deal: Hieno meininki.

Lähetetty: La Helmi 04, 2012 12:16 am
Kirjoittaja wama
Hienoa meininkiä jälleen :firing: