Sivu 1/1
Tessustelija ja 2011kesä
Lähetetty: To Helmi 02, 2012 10:30 pm
Kirjoittaja Tessustelija
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Ek0g_ZiELg
Sutasin pätkiä johonki pötköön ja löin pari biisiä taustalle ja tämä on tulos.
Kiitokset kuvaajille ja erityinen kuuluu myös Mansen rapujengille
Lähetetty: To Helmi 02, 2012 11:14 pm
Kirjoittaja Tomi-

Nättiä että suomalaisetkin alkanu vääntämään näitä pätkiä ja uppailee niitä vielä muittenki nähtäville. Näitä on aina mukava kattoa, varsinkin näin talvisin!
Lähetetty: To Helmi 02, 2012 11:20 pm
Kirjoittaja BadAss
Asia meininkiä!
Lähetetty: To Helmi 02, 2012 11:24 pm
Kirjoittaja Zippaaja
Tulispa kesä ja kärpäset. PERKELE
Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 12:41 am
Kirjoittaja Astar
Asiaa!
Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 2:05 am
Kirjoittaja Zuissi
Hyvä video, monipuolista vetoo, i like
Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 12:34 pm
Kirjoittaja Repa
Zuissi kirjoitti:Hyvä video, monipuolista vetoo, i like
+1
Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 6:18 pm
Kirjoittaja sutsuke
Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 6:31 pm
Kirjoittaja yde
Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 6:31 pm
Kirjoittaja Rottweiler
Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 6:56 pm
Kirjoittaja Dxa
+1
Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 7:18 pm
Kirjoittaja Tuontimopo
Kaunista.
Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 10:47 pm
Kirjoittaja Degaus
Vanhat Hondat tykkää kun niillä ajetaan..

Hieno meininki.
Lähetetty: La Helmi 04, 2012 12:16 am
Kirjoittaja wama
Hienoa meininkiä jälleen