Team Reckless Riders
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- RectumRider
Team Reckless Riders
Kesä 2011 video: http://www.youtube.com/watch?v=4UYsc6RD ... LMmO_OwPlq_
Talvipätkä 2012 http://www.youtube.com/watch?v=-i96ozucMaQ
Traileri 2012 http://www.youtube.com/watch?v=H2SMc2OxW64
TRR 2012 http://www.youtube.com/watch?v=c25FcX0TCAE
BONUS 2012 http://www.youtube.com/watch?v=nlJiCRZWCfc
Winter weekend feat. SFT http://www.youtube.com/watch?v=dDPMutz3lqI
Wintet 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Aip64Wtc9Js
Talvipätkä 2012 http://www.youtube.com/watch?v=-i96ozucMaQ
Traileri 2012 http://www.youtube.com/watch?v=H2SMc2OxW64
TRR 2012 http://www.youtube.com/watch?v=c25FcX0TCAE
BONUS 2012 http://www.youtube.com/watch?v=nlJiCRZWCfc
Winter weekend feat. SFT http://www.youtube.com/watch?v=dDPMutz3lqI
Wintet 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Aip64Wtc9Js
Viimeksi muokannut RectumRider, La Huhti 20, 2013 1:04 pm. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
- -Ape-
- RectumRider
- ZiFFi
- Viesti:
MORJES!! en odottanut juuri mitään tiimin nimen takia.. en yleinsä edes avaa noita linkkejä.. mutta nyt kannatti!! jotain kertoo se että 2 piikki video jonka jaksoin katsoa loppuun asti muutamanvuoden sisällä!!
Hyvä editointi ja kuvaus! Äijät on selvästi hoksannu miten hyvä video saadaan aikaan eli monia eri mestoja mitä erikoisempi sen parempi!
Tempuista ekä voisi sanoa sen että enemmän _savuavia_ burniksia ja muutamia endoja ehkä..! sillonkun poltetaan sitä takarengasta sen pitää VITTU SAVUTA nelosta tai vitosta sisää ja kytkinpommilla se rengas irti!!!!! mikään ei ole rasittavampaa muutakun katsella kun mopo pysyy paikallaan tai liikkuu hiljaa, takarengas vinkuu mutta ei savua!! mopoista ja piikeistä sen vielä ymmärrän.. jotenkin... mutta olen ollut todistamassa tilanteita jossa kuussatkuilla tehdään samaa.. HYI SAATANA!!
happee sille huoralle, läpät auki, kumit katuun ja vehkeet paskaks!
pojilla on oikee meininki! ehkä tiimin nimi kannattaa miettiä uusiksi jos aikoo tosissaan vääntää matskua
mutta mikä minä olen sitä arvostelemaan..
Millä vitun ohjelmalla noita keltasia transitioneita ny saa!! oon mettästäny niitä jo vuosia laitan seuraavan videon täytee niitä jos löydän
VTU HYVÄ VIDEO!!
Hyvä editointi ja kuvaus! Äijät on selvästi hoksannu miten hyvä video saadaan aikaan eli monia eri mestoja mitä erikoisempi sen parempi!
Tempuista ekä voisi sanoa sen että enemmän _savuavia_ burniksia ja muutamia endoja ehkä..! sillonkun poltetaan sitä takarengasta sen pitää VITTU SAVUTA nelosta tai vitosta sisää ja kytkinpommilla se rengas irti!!!!! mikään ei ole rasittavampaa muutakun katsella kun mopo pysyy paikallaan tai liikkuu hiljaa, takarengas vinkuu mutta ei savua!! mopoista ja piikeistä sen vielä ymmärrän.. jotenkin... mutta olen ollut todistamassa tilanteita jossa kuussatkuilla tehdään samaa.. HYI SAATANA!!
happee sille huoralle, läpät auki, kumit katuun ja vehkeet paskaks!
pojilla on oikee meininki! ehkä tiimin nimi kannattaa miettiä uusiksi jos aikoo tosissaan vääntää matskua
Millä vitun ohjelmalla noita keltasia transitioneita ny saa!! oon mettästäny niitä jo vuosia laitan seuraavan videon täytee niitä jos löydän
VTU HYVÄ VIDEO!!
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks
Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400
Finland Stunt Tour 2011
- Wallu
Siis ei millään pahalla pojat, mutta kuvaus ja editointihan ei ollu millään tavalla hyvää. Kyllähän Rec:iä on painettu, mutta muu on menny sitte ihan vasurillaZiFFi kirjoitti: Hyvä editointi ja kuvaus! Äijät on selvästi hoksannu miten hyvä video saadaan aikaan eli monia eri mestoja mitä erikoisempi sen parempi!
En oikein ymmärrä tuota ylempää kommenttia.
Kun ihan kuvausta ja editointia katsotaan ni samalla tavalla mun eno kuvaa omia kotivideoitaan ja leikkaa jollain movieMakerilla.
Vedosta en voi antaa ku plussaa
Mut kuvauksen kannalta kamera jalustalle niin siitä se lähtee. Vaatii vähän säätämistä välillä, mutta mikään ei tule ilmaiseksi
Reeniä reeniä myös kameran taakse...
Zori...
- ZiFFi
- Viesti:
Itse pidän vaan siitä kun on erikoisia paikkoja ja kuvakulmia.. se antaa paljon anteeksi kuvaukselle.. vaikka olisi kuinka hyvä kuvaaja ja kameramies ei jostai teollisuus alueen pihalta tai jonkun hiekkamontun hikiseltä suoralta saa hienoa videota..
Ja jotenkin toi meininkikin on niin holtitonta tuossa videossa että vähän heiluva kuvaus sopii siihen
Ja kylläjoo jotkut asiat on hyvä kuvata jalustalta mutta hieman elävä kamera tuo myös oman tunnelmansa videoon.. jos kiinnität huomion vaikka sarjoihin teeveestä tai elokuviin kamera on harvoin ihan paikallaan vakaana..
mutta tärisevän ja elävän videon raja on todella pieni video voi mennä pilallekkin todella nopeasti.
monet kuvakulmat, monella eri kameralla, monella eri tavalla, monessa eri paikassa yms. takaavat hyvän videon..
Ja jotenkin toi meininkikin on niin holtitonta tuossa videossa että vähän heiluva kuvaus sopii siihen
Ja kylläjoo jotkut asiat on hyvä kuvata jalustalta mutta hieman elävä kamera tuo myös oman tunnelmansa videoon.. jos kiinnität huomion vaikka sarjoihin teeveestä tai elokuviin kamera on harvoin ihan paikallaan vakaana..
mutta tärisevän ja elävän videon raja on todella pieni video voi mennä pilallekkin todella nopeasti.
monet kuvakulmat, monella eri kameralla, monella eri tavalla, monessa eri paikassa yms. takaavat hyvän videon..
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
Finland Stunt Tour 2011
Finland Stunt Tour 2011
- Wallu
Menee nyt vähän OT:ksi... zori!
Hyvän kuvaajan tunnistaa siitä, että se juuri saa sitä hyvää kuvaa paikasta kuin paikasta.
Itse en henkilökohtaisesti anna arvoa sille, että kuvajaa tekee kuvatessa yhdenkäden kärrypyöriä ja näin saa anteeksi sen, että kuvan jälki on paskaa.
Tähän sopii hyvin esimerkki:
"Minun veljen-tyttö voi tulla kuvaamaan teidän häät! Sillä uusi hyvä kamera, sillä saa hyviä kuvia."
Laitteet ja puitteet ei tee amatööristä ammattilaista.
Hyvä kuva (video tai stilli) ei muodostu siitä, että on hyvä puitteet.
Ei millään pahalla, mutta on vain tämän päivän trendi, että jokun-kaverin-kummin-kaiman-serkun-haima ostaa itelleen 7D:n ja sit ollaan niin videotekijöitä ja fotaajia.
Mummit ja ukit kehuu sukujuhlilla "Voikun siulla on hieno kamare, erilaista oli meidän aikaan...". Sitte tehdään perhejuhlista VHS:iä ja kuvataan häistä hautajaisiin kaikki kylän sukujuhlat.
Ammattitaito ei vain ikävä kyllä tule mukana siinä Canonin startter-kitissä.
TOKI tästäkin puolijumalasta voi kasvaa National Geographickin kuvaaja, mutta se vaatii "glamour-elämän" heivaamista kaatsille ja nöyryyttä enemmän kuin laki sallii.
Ja jos kiinnität(te) huomiota noihin aikaisemmin mainittuihin sarjoihin ja elokuviin niin niissä (hyvissä sellaisissa) on tarkoituksen mukaista.
Ei niitä sen takia kuvata olalta, että ei jaksa laittaa jalustaa pystyyn.
Saanen myös huomauttaa, että se tärinä, joka tulee sokerivajeesta tai krapulasta kärsivältä kuvaajalta kuvaan, kun HandyCam heiluu tuulessa ja unohtu vielä laittaa StediShot 2.0:lla päälle, ei ole verrattavissa näihin isomman tuotannon heilumisiin. Siinä on useampi kilo olalla tavaraa, jota heilutellaa koko kropan voimin.
Hyvä kuvakulma, vaikka yhdellä kameralla, yhdellä tavalla (kuinka vitun monella tavalla voi edes kuvata? käsillä seisoen? väärinpäin?, lopusta alkuun?), yhdestä paikasta ym. takaa hyvän videon...
... mikäli kuvaaja osaa asiansa...
Rectumien kuvaajalle vaan lisää paskaa housuun
Kamera jalustalle, kultaiset leikkaukset ja perus säännöt hallintaan ni siitä se lähtee! Kun säännöt on plakkarissa ni sitte
niitä voi lähteä rikkomaan
Maltti on valttia!
Hyvän kuvaajan tunnistaa siitä, että se juuri saa sitä hyvää kuvaa paikasta kuin paikasta.
Itse en henkilökohtaisesti anna arvoa sille, että kuvajaa tekee kuvatessa yhdenkäden kärrypyöriä ja näin saa anteeksi sen, että kuvan jälki on paskaa.
Tähän sopii hyvin esimerkki:
"Minun veljen-tyttö voi tulla kuvaamaan teidän häät! Sillä uusi hyvä kamera, sillä saa hyviä kuvia."
Laitteet ja puitteet ei tee amatööristä ammattilaista.
Hyvä kuva (video tai stilli) ei muodostu siitä, että on hyvä puitteet.
Ei millään pahalla, mutta on vain tämän päivän trendi, että jokun-kaverin-kummin-kaiman-serkun-haima ostaa itelleen 7D:n ja sit ollaan niin videotekijöitä ja fotaajia.
Mummit ja ukit kehuu sukujuhlilla "Voikun siulla on hieno kamare, erilaista oli meidän aikaan...". Sitte tehdään perhejuhlista VHS:iä ja kuvataan häistä hautajaisiin kaikki kylän sukujuhlat.
Ammattitaito ei vain ikävä kyllä tule mukana siinä Canonin startter-kitissä.
TOKI tästäkin puolijumalasta voi kasvaa National Geographickin kuvaaja, mutta se vaatii "glamour-elämän" heivaamista kaatsille ja nöyryyttä enemmän kuin laki sallii.
Ja jos kiinnität(te) huomiota noihin aikaisemmin mainittuihin sarjoihin ja elokuviin niin niissä (hyvissä sellaisissa) on tarkoituksen mukaista.
Ei niitä sen takia kuvata olalta, että ei jaksa laittaa jalustaa pystyyn.
Saanen myös huomauttaa, että se tärinä, joka tulee sokerivajeesta tai krapulasta kärsivältä kuvaajalta kuvaan, kun HandyCam heiluu tuulessa ja unohtu vielä laittaa StediShot 2.0:lla päälle, ei ole verrattavissa näihin isomman tuotannon heilumisiin. Siinä on useampi kilo olalla tavaraa, jota heilutellaa koko kropan voimin.
Hyvä kuvakulma, vaikka yhdellä kameralla, yhdellä tavalla (kuinka vitun monella tavalla voi edes kuvata? käsillä seisoen? väärinpäin?, lopusta alkuun?), yhdestä paikasta ym. takaa hyvän videon...
Rectumien kuvaajalle vaan lisää paskaa housuun
Kamera jalustalle, kultaiset leikkaukset ja perus säännöt hallintaan ni siitä se lähtee! Kun säännöt on plakkarissa ni sitte
niitä voi lähteä rikkomaan
Maltti on valttia!
Zori...
- ZiFFi
- Viesti:
Wallu kirjoitti: Hyvä kuvakulma, vaikka yhdellä kameralla, yhdellä tavalla (kuinka vitun monella tavalla voi edes kuvata? käsillä seisoen? väärinpäin?, lopusta alkuun?), yhdestä paikasta ym. takaa hyvän videon...
muutama esimerkki kuvaustavoista,

(Juha pyörii vielä longboardilla toiseen suuntaan mihin hilska)

noi kaikki kuvas maksaa vitusti mutta kekselijäs kaveri voi valmistaa niitä itsekkin tai keksiä jotain millä saa vastaavaa videota..
näitä tarkoitin niillä kuvaustavoilla. Itse en jaksa kyllä katsoa videota kovin kauaa jos maisema ei vaihdu ja kuvakulma ei muutu vaikka olisi kuinka hyvällä kameralla tai jalustalla kuvattu..
Ja kameroista sen verran että sen hyvän 1 kameran lisäksi esimerkiksi goprolla saa mukavasti lisää videota erikoisista kuvakulmista (mitä tässäkin videossa oltiin hyödynnetty)..
Jos on käytettävissä vanhanliiton kaitafilmi kameroita luo sekin älyttömän fiiliksen oikeisiin pätkiin! tottakai sitä tyyliä saa editoimallakin mutta ei jälki ole samaa!
Lisäksi jotkut perus kotivideokamerat laajiksen kera toimivat komiasti esim kännisekoilussa jossa kameran linssiin tyyliin räitään ja sen päälle oksennetaan
emt makuasioitahan nää on enkämäkään mikään PRO kuvaaja ole mutta jotenkin olen usein onnistunut tekemään videoita josta porukka näyttää pitävän
valokuvata en osaa vittu yhtään...
sori
- Wallu
Just just... ymmärrän, että kai nuo on jollain tavalla kuvaus tapoja. Itse luokittelen kyseiset laitteet vain apuvälineiksi, jotta päästää tiettyy kuvakulmaan ja tyyliin.
En periaatteesta halua lähteä vääntämään väkisin tietyille ihmisille tiettyjä asioita (puhtaasti periaatteellisesti), mutta tässä on vieläkin se Gran Canyonin kokoinen leappi videon, josta porukka pitää ja videon, joka on hyvin kuvattu välillä.
ZiFFi-> Seuraavat asiat ovat puhtaasti "ammatillisia" näkökulmia ja omia mielipiteitäni. Puhdasta kritiikkiä ja Nou-Hard-Fiilings
Haluan nyt nostaa tähän rinnalle teidän tekemän AllRight-mainoksen. (mikäli ei ollut teidän tekemä niin kaikki seuraava siirtykööt tekijän korville. Tässä ymmärryksessä siis olen itse).
Se on ehkä suurinta paskaa, mitä olen elämäni aikana joutunut verkkokalvoilleni tallentamaan.
Sivullisille haluan vielä muistuttaa, että nyt puhutaan "Kuvauksesta"! EI vedosta, koska se tykittää.
Näitä kuvaus"tapoja" löytyy, mutta yhdenkään avulla ei olla saatu tallennettua ainuttakaan järkevää freimiä. Vetokuvat ovat laajaa-jees-settiä hyvine kohtineen, mutta tämä "mainos" osuus sai ehkä aikaan suurimman myötähäpeän tunteen ikinä.
Hyvä kuva, video ja kuvaus ei rakennu siitä, että kuvaa on monesta eri suunnasta, monella eri tavalla ja monella eri laitteella.
Samalla, kun laitan baskeria lisää vinoon ja täytän viinilasia voin sanoa, että "kuvaus" rinnastuu mielestäni suoraan maalaustaiteeseen.
Nopeana esimerkkinä heitän Kubrickin (vai mikä vitun lie) Avaruus seikkailu: 2001 on ehkä maalauksellisinta liikkuvaa kuvaa ikinä. Vitun pitkiä ottoja, paikoillaan, mitään ei tapahdu... Silmät vain kuitenkin pysyy siinä television laitojen sisäpuolella.
Kuvaus on rakentamista.
Videot on hyviä tälläkin foorumilla (elkää nyt pitäkö mua ihan mulkkuna). Minusta se on vain parhautta, kun tehdään omia videoita yms. Itsekkin tehnyt ja tähän toimintaan haluan vain porukkaa kannustaa. Ala on paskaa, mut jos on sydäntä ni keep on going! Parasta ikinä.
En haluaisi juuri periaatteen kannallta näistä asioista keskustella, mutta kun jonkin tason ammattilaiset (itsekkin siellä jollain tasolla) tulee keskustelemaan (HUOM! Keskustelemaan) puhtaasti kuvauksesta on aika sitten nostattaa sitä keskustelua ilmaan.
Mielestäni jokainen saa tehdä mitä haluaa ja näin saadaan kasvatettua laaja kirjoa alan osaajia.
Joskus on kuitenkin hyvä laskeutua sieltä puusta. Mikäli nenä osuu turpeeseen ennen persettä on aika katsoa tilannettu uudelta kantilta, kunnes on taas aika kiivetä uudestaan. Allekirjoittaneella maistuu multa vähän väliä leipälävessä.
------------------------------
ZiFFi -> Nou hard fiilings
Kritiikki on se mikäl vie eteenpäin.
Ja kuten sanoit, makuasioita
LISSÄÄÄ VIDEOITA EETTTTTERIIIIIIIIN.....
Kaikille vieläkin vain kaikkea hyvää
En periaatteesta halua lähteä vääntämään väkisin tietyille ihmisille tiettyjä asioita (puhtaasti periaatteellisesti), mutta tässä on vieläkin se Gran Canyonin kokoinen leappi videon, josta porukka pitää ja videon, joka on hyvin kuvattu välillä.
ZiFFi-> Seuraavat asiat ovat puhtaasti "ammatillisia" näkökulmia ja omia mielipiteitäni. Puhdasta kritiikkiä ja Nou-Hard-Fiilings
Haluan nyt nostaa tähän rinnalle teidän tekemän AllRight-mainoksen. (mikäli ei ollut teidän tekemä niin kaikki seuraava siirtykööt tekijän korville. Tässä ymmärryksessä siis olen itse).
Se on ehkä suurinta paskaa, mitä olen elämäni aikana joutunut verkkokalvoilleni tallentamaan.
Sivullisille haluan vielä muistuttaa, että nyt puhutaan "Kuvauksesta"! EI vedosta, koska se tykittää.
Näitä kuvaus"tapoja" löytyy, mutta yhdenkään avulla ei olla saatu tallennettua ainuttakaan järkevää freimiä. Vetokuvat ovat laajaa-jees-settiä hyvine kohtineen, mutta tämä "mainos" osuus sai ehkä aikaan suurimman myötähäpeän tunteen ikinä.
Hyvä kuva, video ja kuvaus ei rakennu siitä, että kuvaa on monesta eri suunnasta, monella eri tavalla ja monella eri laitteella.
Samalla, kun laitan baskeria lisää vinoon ja täytän viinilasia voin sanoa, että "kuvaus" rinnastuu mielestäni suoraan maalaustaiteeseen.
Nopeana esimerkkinä heitän Kubrickin (vai mikä vitun lie) Avaruus seikkailu: 2001 on ehkä maalauksellisinta liikkuvaa kuvaa ikinä. Vitun pitkiä ottoja, paikoillaan, mitään ei tapahdu... Silmät vain kuitenkin pysyy siinä television laitojen sisäpuolella.
Kuvaus on rakentamista.
Videot on hyviä tälläkin foorumilla (elkää nyt pitäkö mua ihan mulkkuna). Minusta se on vain parhautta, kun tehdään omia videoita yms. Itsekkin tehnyt ja tähän toimintaan haluan vain porukkaa kannustaa. Ala on paskaa, mut jos on sydäntä ni keep on going! Parasta ikinä.
En haluaisi juuri periaatteen kannallta näistä asioista keskustella, mutta kun jonkin tason ammattilaiset (itsekkin siellä jollain tasolla) tulee keskustelemaan (HUOM! Keskustelemaan) puhtaasti kuvauksesta on aika sitten nostattaa sitä keskustelua ilmaan.
Mielestäni jokainen saa tehdä mitä haluaa ja näin saadaan kasvatettua laaja kirjoa alan osaajia.
Joskus on kuitenkin hyvä laskeutua sieltä puusta. Mikäli nenä osuu turpeeseen ennen persettä on aika katsoa tilannettu uudelta kantilta, kunnes on taas aika kiivetä uudestaan. Allekirjoittaneella maistuu multa vähän väliä leipälävessä.
------------------------------
ZiFFi -> Nou hard fiilings
Ja kuten sanoit, makuasioita
LISSÄÄÄ VIDEOITA EETTTTTERIIIIIIIIN.....
Kaikille vieläkin vain kaikkea hyvää
Zori...