Sivu 1/2
Black Diamond CR500AF
Lähetetty: To Kesä 16, 2011 6:54 pm
Kirjoittaja Turder
Lähetetty: To Kesä 16, 2011 7:52 pm
Kirjoittaja hesus
Voi vittu morjes...Nyt on vähän saatanan hieno laite!
Lähetetty: To Kesä 16, 2011 7:55 pm
Kirjoittaja Kkallioj
Kaunis.
Lähetetty: To Kesä 16, 2011 7:56 pm
Kirjoittaja NehRt
UUUUH!
Lähetetty: To Kesä 16, 2011 8:21 pm
Kirjoittaja Rimppa
Aivan mahtava!
Lähetetty: To Kesä 16, 2011 8:29 pm
Kirjoittaja Pezq
Lähetetty: To Kesä 16, 2011 9:11 pm
Kirjoittaja Jebzu
Lähetetty: To Kesä 16, 2011 9:12 pm
Kirjoittaja Jebzu
Lähetetty: To Kesä 16, 2011 9:13 pm
Kirjoittaja RAUDO
UPEETA SUATANA!
Lähetetty: To Kesä 16, 2011 9:26 pm
Kirjoittaja Syk0
Helvetin upea! Onkos tollases 500 kaks tahis sit paljonki potkua?
Lähetetty: To Kesä 16, 2011 9:28 pm
Kirjoittaja Gemmi
Tossa on yks iso vika= Se ei oo mun
Lähetetty: To Kesä 16, 2011 9:33 pm
Kirjoittaja Chad
I Like It !
Lähetetty: To Kesä 16, 2011 10:43 pm
Kirjoittaja kimmoke
todella hyvällä maulla rakennettu,500cc 2-t rocks!
Lähetetty: Pe Kesä 17, 2011 12:37 am
Kirjoittaja ESKIL
... Maukas...
Lähetetty: Pe Kesä 17, 2011 8:41 am
Kirjoittaja HSuomi
Voi kun noita 2-t vitosia sais suomessa kilpiin...
Milläs perusteella toi on parempi tekniikka ku KX500?