forum.bomber.fi • Video hukassa
Sivu 1/13

Video hukassa

Lähetetty: Pe Maalis 05, 2010 7:22 pm
Kirjoittaja Los_Bastardos
Kokeillas tällästä! Oletko joskus nähnyt vitun hyvän fillari videon, mutta et löydä sitä enää mistään? Lyö jotain tuntomerkkejä ja ehkä joku urpo sen löytää!

Avataan peli. Muistaakseni muutaman vuoden vanha ranskalainen pätkä joka alkaa katteellisen bladen highchair drifteillä highwayllä. Taustasclla soi joku evaneencen tapanen bändi!

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 1:01 am
Kirjoittaja serious-sam
Hillitön muistikuva että ainakin tässä on tollasta sladittelua ja taustalla soi lacuna coil...

http://www.youtube.com/watch?v=LzHHhuQNgbM

No vaikka olis eri video, niin hyvä pätkä on tääkin :firing:

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 1:08 am
Kirjoittaja Los_Bastardos
Haahaahaa, ihan vähän heitti muistikuvat :lol: Mutta bingo, juurikin tää video, KIITOS!

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 2:06 am
Kirjoittaja Hariz
Herra L_b vois pistää linkin siihen Javin pätkään. Laitoit sen vähän aikaan sitten, mutta päässy linkki häviämään. Eli Espanjalainen kaveri joka vetää keltasella f4i:llä, esiinty Untouchable leffassa.

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 4:48 am
Kirjoittaja Los_Bastardos
Maä kaivan aamulla, nyt löytyy just ja just vetskari verkkareista, savvy :freak:

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 9:58 am
Kirjoittaja kopebe
serious-sam kirjoitti:Hillitön muistikuva että ainakin tässä on tollasta sladittelua ja taustalla soi lacuna coil...

http://www.youtube.com/watch?v=LzHHhuQNgbM

No vaikka olis eri video, niin hyvä pätkä on tääkin :firing:
Pätkä on muuten kuvattu Lontoossa :deal:

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 10:04 am
Kirjoittaja kopebe
ja jatketaan.

Videolla kaikki ranskan kuninkaat( Ton pote, Tigroo, Atmosphere, jorian jne) video oli vimeossa, ei löydy enää. Taustalla soi ainakin pendulumin girl in the fire. Videolla pari vanhempaa hondan 500 kuutioista vermettä ja kasa f4i ja 636 kuskeja.
Olisko videon nimi ollu joku " BJ " kirjaimilla alkava, minä en löytänyt, mutta ehkä sinä löydät?
Help me! :wavey:

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 10:55 am
Kirjoittaja Los_Bastardos
http://www.dailymotion.com/video/xbabme ... -javi_auto

Tossa tuo aiempi ja on muuten timanttia toi pätkä! keskitytääs seuraavaan!

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 10:58 am
Kirjoittaja cybress
Los_Bastardos kirjoitti:http://www.dailymotion.com/video/xbabme ... -javi_auto

Tossa tuo aiempi ja on muuten timanttia toi pätkä! keskitytääs seuraavaan!
prkl,sillähän oli pakkikin ja kaikkee :lol:

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 11:00 am
Kirjoittaja Los_Bastardos
http://vimeo.com/1628237

Tuolta oikealta listasta ainakin luulis löytyvän toi kobeben kuuluttama pätkä!

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 12:42 pm
Kirjoittaja clawfinger
Pätkä jostain 2000 luvun alusta. Kesto muistaakseni +20min ja oli kuvattu stadin b-iltoja. Legendaarinen pätkä. Löytyiskö viel jostain?

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 12:49 pm
Kirjoittaja LauR1.
clawfinger kirjoitti:Pätkä jostain 2000 luvun alusta. Kesto muistaakseni +20min ja oli kuvattu stadin b-iltoja. Legendaarinen pätkä. Löytyiskö viel jostain?
http://www.megaupload.com/?d=5XLMBRW3 ???

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 1:16 pm
Kirjoittaja clawfinger
Juurikin tuo. Kiitos.

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 3:43 pm
Kirjoittaja Rottweiler
cybress kirjoitti:
Los_Bastardos kirjoitti:http://www.dailymotion.com/video/xbabme ... -javi_auto

Tossa tuo aiempi ja on muuten timanttia toi pätkä! keskitytääs seuraavaan!
prkl,sillähän oli pakkikin ja kaikkee :lol:
Loistava pätkä :firing:

Lähetetty: La Maalis 06, 2010 6:20 pm
Kirjoittaja Hcet
Semmosta löytys? Joku ruottalaisten pätkä. Smotolla ympäri keskustaa sladittelua liittymissä kyykkä kuvaa perässä. taustalla soi kaameaa ruotsirappia??