Lähetetty: Pe Maalis 04, 2011 12:38 am
Ne pitää etsintäkuuluttaa sit seuraavaks
teude kirjoitti:Jonkun foorumilaisen video, talvella kuvattu. Taustalla soi Panteran "5 Minutes Alone" ja kulkineena jokin rantakirppu CBR:n(?) koneella. Videoo!
simppaR1 kirjoitti:no vittu juurikin tämä!! miten mä muistin et se oli musta.. no kummiskin. kiitos helvetisti!!Eedeli kirjoitti:Täs ei oo kyl musta pyörä eikä oo palmuja mut gixxerillä lähetää parkkihallista/autotallista pommittaa katuja pitkin ja sit pysähdytää valoihi mistä muija kävelee ohi josta lähetää sit ujosti kumia poltellensimppaR1 kirjoitti:hukassa video missä: musta 1000 gikxeri lähtee parkkihallista/autotallista tykittään pitkin katuja, helvetin komeeta mättöö alusta loppuun... jossain kohtaa pysähtyy kun böönä ylittää suojatien ja lähtee sutien siitä vittuun. oisko ollu niin että postaaja aikoinaan luuli että pätkä on Moskovasta mutta palmut romutti tuon teorian. Kyllä joku tietää![]()
http://www.youtube.com/watch?v=1VqAnECMl9U![]()
Kyllä toi video aina nostaa motokuumetta!!Santzez kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=5WHttZ-aV6Q
tuossahan tuo
musa vain vaihtunut.. itsellä koneella tuo alkuperäinen missä on sitä ruotti räppii..
http://www.livevideo.com/video/OJay/364 ... ies-a.aspxCFH kirjoitti:Kyllä toi video aina nostaa motokuumetta!!Santzez kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=5WHttZ-aV6Q
tuossahan tuo
musa vain vaihtunut.. itsellä koneella tuo alkuperäinen missä on sitä ruotti räppii..
...ja multakin löytyy koneelta se versio jossa on räpäytystä...
Vaikka onkin kauhean kuuloinen biisi (mun mielestä). Niin silti se kuuluu vaan tuohon videoonJebzu kirjoitti:http://www.livevideo.com/video/OJay/364 ... ies-a.aspxCFH kirjoitti:Kyllä toi video aina nostaa motokuumetta!!Santzez kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=5WHttZ-aV6Q
tuossahan tuo
musa vain vaihtunut.. itsellä koneella tuo alkuperäinen missä on sitä ruotti räppii..
...ja multakin löytyy koneelta se versio jossa on räpäytystä...
Tuossa räppäys musiikeilla oleva![]()
No siis mitä muutakaa katusikailu videoo pitää laittaa musiikiks ku ruotsalaista räppiäout0 kirjoitti:Vaikka onkin kauhean kuuloinen biisi (mun mielestä). Niin silti se kuuluu vaan tuohon videoonJebzu kirjoitti:http://www.livevideo.com/video/OJay/364 ... ies-a.aspxCFH kirjoitti: Kyllä toi video aina nostaa motokuumetta!!
...ja multakin löytyy koneelta se versio jossa on räpäytystä...
Tuossa räppäys musiikeilla oleva![]()
![]()
Tämäkö? http://vimeo.com/6387046Smoldari kirjoitti:Löytyykö B bileissäkin näytettyä 10v B-iltavideota netistä?