forum.bomber.fi • Video hukassa - Sivu 6
Sivu 6/13

Lähetetty: Ke Marras 10, 2010 8:46 pm
Kirjoittaja Astar
Tessustelija kirjoitti:Aihetta lainaten ja samalla sivuten. Onko jo isompiin pyöriin siirtyneillä tallessa se kaikista ensimmäinen video kultaisilta mopoajoilta? :D
Valitettavasti... :drin:

Lähetetty: Ke Marras 10, 2010 8:51 pm
Kirjoittaja Tessustelija
Astar kirjoitti:
Tessustelija kirjoitti:Aihetta lainaten ja samalla sivuten. Onko jo isompiin pyöriin siirtyneillä tallessa se kaikista ensimmäinen video kultaisilta mopoajoilta? :D
Valitettavasti... :drin:
kuka tohtii aloittaa? :upto: Itsekkin valitettavasti löysin videon ajoilta jolloin derbit oli kummajaisia monkien ja pv:eiden keskuudessa

Lähetetty: Ke Marras 10, 2010 9:31 pm
Kirjoittaja Los_Bastardos
piikki ajoilta on, ja niihin ei kajota kun kaheksan promillen humalassa!

Lähetetty: Ke Marras 10, 2010 9:49 pm
Kirjoittaja jonzaboi
Pistäkää nyt. Ois mukava nähä miten pojat on silloin aikoinaan keulinut mopoilla ja piikeillä. :D

Lähetetty: Ke Marras 10, 2010 10:01 pm
Kirjoittaja Helkku
Matskuu löytyy kultaisilta ajoilta.
2000-luvun puolivälin b-illoissa MEININKI oli sitä jotain kun katsoo noita vanhoja pätkiä. Taso on kyl nykyään kohonnu huimasti, mut silloin vedettiin tunteel ei taidol :lol:

Lähetetty: To Marras 11, 2010 12:22 pm
Kirjoittaja Tessustelija
Jos meikä sitten aloittaa :D
2004
http://vimeo.com/16704992
ja vielä mitä. vakio mopoja :lol:

Lähetetty: To Marras 11, 2010 1:04 pm
Kirjoittaja hole
Tessustelija kirjoitti:Jos meikä sitten aloittaa :D
2004
http://vimeo.com/16704992
ja vielä mitä. vakio mopoja :lol:
:lol: hyvin palo kumi derbillä. vai tuliko se kaikki savu pakoputkesta :deal:

Lähetetty: To Marras 11, 2010 2:26 pm
Kirjoittaja Degaus
Tessustelija kirjoitti:Jos meikä sitten aloittaa :D
2004
http://vimeo.com/16704992
ja vielä mitä. vakio mopoja :lol:
hohoho.. NICE! :firing:
tulee ihan omat mopoilun alkuajat mieleen.. :D taidanki nyt muistaa Tessustelija sut tuolt motot.netin puolelta samalla nickillä?

Lähetetty: To Marras 11, 2010 2:28 pm
Kirjoittaja Astar

Lähetetty: To Marras 11, 2010 2:51 pm
Kirjoittaja Tessustelija
Astar kirjoitti:2008 ja mankilla
http://www.youtube.com/watch?v=T6oDGl5USZU
Tuohan oli kova! nohandereitä ja kaikkea :cool:

Lähetetty: To Marras 11, 2010 2:54 pm
Kirjoittaja Henkka57

Lähetetty: To Maalis 03, 2011 11:44 pm
Kirjoittaja simppaR1
hukassa video missä: musta 1000 gikxeri lähtee parkkihallista/autotallista tykittään pitkin katuja, helvetin komeeta mättöö alusta loppuun... jossain kohtaa pysähtyy kun böönä ylittää suojatien ja lähtee sutien siitä vittuun. oisko ollu niin että postaaja aikoinaan luuli että pätkä on Moskovasta mutta palmut romutti tuon teorian. Kyllä joku tietää :D

Lähetetty: Pe Maalis 04, 2011 12:10 am
Kirjoittaja Eedeli
simppaR1 kirjoitti:hukassa video missä: musta 1000 gikxeri lähtee parkkihallista/autotallista tykittään pitkin katuja, helvetin komeeta mättöö alusta loppuun... jossain kohtaa pysähtyy kun böönä ylittää suojatien ja lähtee sutien siitä vittuun. oisko ollu niin että postaaja aikoinaan luuli että pätkä on Moskovasta mutta palmut romutti tuon teorian. Kyllä joku tietää :D
Täs ei oo kyl musta pyörä eikä oo palmuja mut gixxerillä lähetää parkkihallista/autotallista pommittaa katuja pitkin ja sit pysähdytää valoihi mistä muija kävelee ohi josta lähetää sit ujosti kumia poltellen :D
http://www.youtube.com/watch?v=1VqAnECMl9U

Lähetetty: Pe Maalis 04, 2011 12:22 am
Kirjoittaja simppaR1
Eedeli kirjoitti:
simppaR1 kirjoitti:hukassa video missä: musta 1000 gikxeri lähtee parkkihallista/autotallista tykittään pitkin katuja, helvetin komeeta mättöö alusta loppuun... jossain kohtaa pysähtyy kun böönä ylittää suojatien ja lähtee sutien siitä vittuun. oisko ollu niin että postaaja aikoinaan luuli että pätkä on Moskovasta mutta palmut romutti tuon teorian. Kyllä joku tietää :D
Täs ei oo kyl musta pyörä eikä oo palmuja mut gixxerillä lähetää parkkihallista/autotallista pommittaa katuja pitkin ja sit pysähdytää valoihi mistä muija kävelee ohi josta lähetää sit ujosti kumia poltellen :D
http://www.youtube.com/watch?v=1VqAnECMl9U
no vittu juurikin tämä!! miten mä muistin et se oli musta.. no kummiskin. kiitos helvetisti!! :D

Lähetetty: Pe Maalis 04, 2011 12:29 am
Kirjoittaja simppaR1
mulla meni ny mustat värit ja palmut sekasin jonkun muun pätkän kans....