Lähetetty: Ke Marras 10, 2010 8:46 pm
Valitettavasti...Tessustelija kirjoitti:Aihetta lainaten ja samalla sivuten. Onko jo isompiin pyöriin siirtyneillä tallessa se kaikista ensimmäinen video kultaisilta mopoajoilta?![]()
Valitettavasti...Tessustelija kirjoitti:Aihetta lainaten ja samalla sivuten. Onko jo isompiin pyöriin siirtyneillä tallessa se kaikista ensimmäinen video kultaisilta mopoajoilta?![]()
kuka tohtii aloittaa?Astar kirjoitti:Valitettavasti...Tessustelija kirjoitti:Aihetta lainaten ja samalla sivuten. Onko jo isompiin pyöriin siirtyneillä tallessa se kaikista ensimmäinen video kultaisilta mopoajoilta?![]()
![]()
Tessustelija kirjoitti:Jos meikä sitten aloittaa![]()
2004
http://vimeo.com/16704992
ja vielä mitä. vakio mopoja![]()
hohoho.. NICE!Tessustelija kirjoitti:Jos meikä sitten aloittaa![]()
2004
http://vimeo.com/16704992
ja vielä mitä. vakio mopoja![]()
Tuohan oli kova! nohandereitä ja kaikkeaAstar kirjoitti:2008 ja mankilla
http://www.youtube.com/watch?v=T6oDGl5USZU
Täs ei oo kyl musta pyörä eikä oo palmuja mut gixxerillä lähetää parkkihallista/autotallista pommittaa katuja pitkin ja sit pysähdytää valoihi mistä muija kävelee ohi josta lähetää sit ujosti kumia poltellensimppaR1 kirjoitti:hukassa video missä: musta 1000 gikxeri lähtee parkkihallista/autotallista tykittään pitkin katuja, helvetin komeeta mättöö alusta loppuun... jossain kohtaa pysähtyy kun böönä ylittää suojatien ja lähtee sutien siitä vittuun. oisko ollu niin että postaaja aikoinaan luuli että pätkä on Moskovasta mutta palmut romutti tuon teorian. Kyllä joku tietää![]()
no vittu juurikin tämä!! miten mä muistin et se oli musta.. no kummiskin. kiitos helvetisti!!Eedeli kirjoitti:Täs ei oo kyl musta pyörä eikä oo palmuja mut gixxerillä lähetää parkkihallista/autotallista pommittaa katuja pitkin ja sit pysähdytää valoihi mistä muija kävelee ohi josta lähetää sit ujosti kumia poltellensimppaR1 kirjoitti:hukassa video missä: musta 1000 gikxeri lähtee parkkihallista/autotallista tykittään pitkin katuja, helvetin komeeta mättöö alusta loppuun... jossain kohtaa pysähtyy kun böönä ylittää suojatien ja lähtee sutien siitä vittuun. oisko ollu niin että postaaja aikoinaan luuli että pätkä on Moskovasta mutta palmut romutti tuon teorian. Kyllä joku tietää![]()
http://www.youtube.com/watch?v=1VqAnECMl9U