Lähetetty: Ti Maalis 23, 2010 9:57 pm
Upin nettiin ihan kohta.QLX kirjoitti:onko jollain noita lost in smoken videoita koneella kun netissä ei ole kuin 1 video heiltä,olisi mukava nähdä mitä nykyisellä pyörällä on tehty![]()
Upin nettiin ihan kohta.QLX kirjoitti:onko jollain noita lost in smoken videoita koneella kun netissä ei ole kuin 1 video heiltä,olisi mukava nähdä mitä nykyisellä pyörällä on tehty![]()
Kiitän, oishan se kyl pitäny jotenki laulajasta arvaa.serious-sam kirjoitti:static-x otsegolectricDeadBmies kirjoitti: Mut kuka ton biisin esittää..?
Kotoota löytyy full dvd ja oli ihan katotta pätkä, suosittelen.zeby kirjoitti:http://vimeo.com/7754054 ?
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2086&hl=fi#Los_Bastardos kirjoitti:Tiimin nimi oli asennevammaiset, mutta ei varmasti löydy enää mistään! Kaivakaas joku guru se esiin!
juuri tuo, kiitän!zeby kirjoitti:http://vimeo.com/7754054 ?
Aijai, jai ja vielä Manowarin Warriors of the World!Los_Bastardos kirjoitti:Ai vittu, good timesCebarist kirjoitti:http://video.google.com/videoplay?docid ... 2086&hl=fi#Los_Bastardos kirjoitti:Tiimin nimi oli asennevammaiset, mutta ei varmasti löydy enää mistään! Kaivakaas joku guru se esiin!![]()
KiitänCebarist kirjoitti:http://video.google.com/videoplay?docid ... 2086&hl=fi#Los_Bastardos kirjoitti:Tiimin nimi oli asennevammaiset, mutta ei varmasti löydy enää mistään! Kaivakaas joku guru se esiin!
http://thepiratebay.org/torrent/4157257/ jakajia näyttäis vaa olevan täl hetkel 0.jouhka kirjoitti:Onko tieto mistä mahtaa löytyä vanhat POWER leffat? Myydäänkö jossain, löytyykö ilmaisjakona vai mitä häh?
Oliko kyseessä KTM motoilla keulimista? Sitten joku veti myös ympäri (en muista millä pyörällä..) ja viskaa kypärän sit lopuks pusikkoon? Joku tollanen pätkä mulla on JOSSAIN kovollamodekter kirjoitti:esboon amatöörit videoita kaipailisin.
youtubest löytyy cityräppäilyy ja r1 vetoa mut mun mielest niillä oli viel joitain muita videoita.
kuskeina muistaakseni oli jann3 tjsp