forum.bomber.fi • Video hukassa - Sivu 4
Sivu 4/13

Lähetetty: Ti Maalis 23, 2010 9:57 pm
Kirjoittaja Hariz
QLX kirjoitti:onko jollain noita lost in smoken videoita koneella kun netissä ei ole kuin 1 video heiltä,olisi mukava nähdä mitä nykyisellä pyörällä on tehty :lol:
Upin nettiin ihan kohta.

Lähetetty: Ti Maalis 23, 2010 10:00 pm
Kirjoittaja DeadBmies
serious-sam kirjoitti:
DeadBmies kirjoitti: Mut kuka ton biisin esittää..?
static-x otsegolectric
Kiitän, oishan se kyl pitäny jotenki laulajasta arvaa. :freak: :wavey:

Lähetetty: Ti Maalis 23, 2010 10:11 pm
Kirjoittaja Hariz
http://mopo.tuuna.us/mp/Team.Lost.In.Smoke.2005.wmv Nyt se on siellä, QLX:sälle ja kaikille muillekin :freak:

Lähetetty: To Maalis 25, 2010 9:39 pm
Kirjoittaja Keppis
Mikä oli videon nimi jossa pari (2-4 jätkää) ajelevat ja kikkailevat, yhdellä on kotari jossa on oranssit sm vanteet ja kypärässä kamera.
Video oli muistaakseni Vimeossa ja on siis suomalainen. Ensimmäinen biisi loppuu siihen kun videossa poltetaan kumia, videon lopussa sanotaan kai "laita se kamera nyt pois".

Lähetetty: Pe Maalis 26, 2010 6:31 pm
Kirjoittaja zeby

Lähetetty: Pe Maalis 26, 2010 8:46 pm
Kirjoittaja adhd_orava
zeby kirjoitti:http://vimeo.com/7754054 ?
Kotoota löytyy full dvd ja oli ihan katotta pätkä, suosittelen.

Lähetetty: La Maalis 27, 2010 2:35 am
Kirjoittaja Cebarist
Los_Bastardos kirjoitti:Tiimin nimi oli asennevammaiset, mutta ei varmasti löydy enää mistään! Kaivakaas joku guru se esiin!
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2086&hl=fi#

Lähetetty: La Maalis 27, 2010 2:42 am
Kirjoittaja Los_Bastardos
Ai vittu, good times :lol:

Lähetetty: La Maalis 27, 2010 4:03 pm
Kirjoittaja Keppis
zeby kirjoitti:http://vimeo.com/7754054 ?
juuri tuo, kiitän! :)

Lähetetty: La Maalis 27, 2010 4:51 pm
Kirjoittaja Colder
Los_Bastardos kirjoitti:
Cebarist kirjoitti:
Los_Bastardos kirjoitti:Tiimin nimi oli asennevammaiset, mutta ei varmasti löydy enää mistään! Kaivakaas joku guru se esiin!
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2086&hl=fi#
Ai vittu, good times :lol:
Aijai, jai ja vielä Manowarin Warriors of the World! :lol: :lol:

Lähetetty: Su Maalis 28, 2010 3:57 pm
Kirjoittaja Tepi
Cebarist kirjoitti:
Los_Bastardos kirjoitti:Tiimin nimi oli asennevammaiset, mutta ei varmasti löydy enää mistään! Kaivakaas joku guru se esiin!
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2086&hl=fi#
Kiitän :wavey:

Hiukan oli ehkä aika kullannut muistoja :lol:

Lähetetty: Ke Maalis 31, 2010 8:03 pm
Kirjoittaja modekter
esboon amatöörit videoita kaipailisin.

youtubest löytyy cityräppäilyy ja r1 vetoa mut mun mielest niillä oli viel joitain muita videoita.

kuskeina muistaakseni oli jann3 tjsp

Lähetetty: Ke Maalis 31, 2010 8:21 pm
Kirjoittaja jouhka
Onko tieto mistä mahtaa löytyä vanhat POWER leffat? Myydäänkö jossain, löytyykö ilmaisjakona vai mitä häh?

Lähetetty: Ke Maalis 31, 2010 8:50 pm
Kirjoittaja squide
jouhka kirjoitti:Onko tieto mistä mahtaa löytyä vanhat POWER leffat? Myydäänkö jossain, löytyykö ilmaisjakona vai mitä häh?
http://thepiratebay.org/torrent/4157257/ jakajia näyttäis vaa olevan täl hetkel 0.

Lähetetty: Ke Maalis 31, 2010 8:54 pm
Kirjoittaja sprayed
modekter kirjoitti:esboon amatöörit videoita kaipailisin.

youtubest löytyy cityräppäilyy ja r1 vetoa mut mun mielest niillä oli viel joitain muita videoita.

kuskeina muistaakseni oli jann3 tjsp
Oliko kyseessä KTM motoilla keulimista? Sitten joku veti myös ympäri (en muista millä pyörällä..) ja viskaa kypärän sit lopuks pusikkoon? Joku tollanen pätkä mulla on JOSSAIN kovolla :D Harva tietää kyllä missä..