forum.bomber.fi • Video hukassa - Sivu 8
Sivu 8/13

Lähetetty: Ke Maalis 09, 2011 1:53 am
Kirjoittaja Smoldari
castle kirjoitti:
Smoldari kirjoitti:Löytyykö B bileissäkin näytettyä 10v B-iltavideota netistä?
Tämäkö? http://vimeo.com/6387046
eip :(

Lähetetty: Pe Maalis 18, 2011 8:08 pm
Kirjoittaja Cebarist
Cebarist kirjoitti:Hukassa:

Ruattalainen pätkä. Alussa poppoo kattoo töllöä kadulla, kunnes se ajetaan autolla yli... on lentokenttä,motari ja katu vetoa... En tiedä onko aika kullannut muistot, mutta hyvän fiiliksen nosti päälle se pätkä aikanaan...
Kattos perkele, sehän löyty :D

Jos joku muukin haluaa itelleen niin... Fuelmedia - Extreme days 2
www.megaupload.com/?d=QXRMYZS8

Lähetetty: Pe Maalis 18, 2011 9:08 pm
Kirjoittaja JmasterJ
Cebarist kirjoitti:
Cebarist kirjoitti:Hukassa:

Ruattalainen pätkä. Alussa poppoo kattoo töllöä kadulla, kunnes se ajetaan autolla yli... on lentokenttä,motari ja katu vetoa... En tiedä onko aika kullannut muistot, mutta hyvän fiiliksen nosti päälle se pätkä aikanaan...
Kattos perkele, sehän löyty :D

Jos joku muukin haluaa itelleen niin... Fuelmedia - Extreme days 2
www.megaupload.com/?d=QXRMYZS8
prkl ko viel 10 päivää kaapeli netti nii ei voi ladata...

Lähetetty: La Maalis 19, 2011 12:01 am
Kirjoittaja Smoldari
Fuelmedia! Perkele olin ihan unohtanu. Mulla useampi noiden video koneella vuosien takaa :D Täytyykin katsoa kaikki läpi taas.

Lähetetty: La Maalis 19, 2011 9:49 pm
Kirjoittaja DeadBmies
Cebarist kirjoitti:
Cebarist kirjoitti:Hukassa:

Ruattalainen pätkä. Alussa poppoo kattoo töllöä kadulla, kunnes se ajetaan autolla yli... on lentokenttä,motari ja katu vetoa... En tiedä onko aika kullannut muistot, mutta hyvän fiiliksen nosti päälle se pätkä aikanaan...
Kattos perkele, sehän löyty :D

Jos joku muukin haluaa itelleen niin... Fuelmedia - Extreme days 2
www.megaupload.com/?d=QXRMYZS8
Tää oli erittäin hyvä ja musiikkikin upposi muhun hyvin.. :wavey:

Lähetetty: La Touko 14, 2011 2:09 am
Kirjoittaja konstaapeli
1500hp Lamborghini vs 307rwhp hayabusa -pätkä hukassa. Youtubesta kerran bongasin, mutta nyt ei jälkeäkään.
Busa sai muistaakseni kunnon löylytyksen.

Lähetetty: La Touko 14, 2011 5:15 pm
Kirjoittaja Qazaa
konstaapeli kirjoitti:1500hp Lamborghini vs 307rwhp hayabusa -pätkä hukassa. Youtubesta kerran bongasin, mutta nyt ei jälkeäkään.
Busa sai muistaakseni kunnon löylytyksen.
http://www.youtube.com/watch?v=mxTAbxIA ... r_embedded ?

Lähetetty: La Touko 14, 2011 5:57 pm
Kirjoittaja Colder
Qazaa kirjoitti:
konstaapeli kirjoitti:1500hp Lamborghini vs 307rwhp hayabusa -pätkä hukassa. Youtubesta kerran bongasin, mutta nyt ei jälkeäkään.
Busa sai muistaakseni kunnon löylytyksen.
http://www.youtube.com/watch?v=mxTAbxIA ... r_embedded ?
:wavey:

Lähetetty: La Touko 14, 2011 9:15 pm
Kirjoittaja konstaapeli
Qazaa kirjoitti:
konstaapeli kirjoitti:1500hp Lamborghini vs 307rwhp hayabusa -pätkä hukassa. Youtubesta kerran bongasin, mutta nyt ei jälkeäkään.
Busa sai muistaakseni kunnon löylytyksen.
http://www.youtube.com/watch?v=mxTAbxIA ... r_embedded ?
Kiitän ja nöyrästi kumarran.

Lähetetty: Ma Touko 16, 2011 7:36 pm
Kirjoittaja wiwwe
Video jossa aasian poitsu kierrättää prätkää ja soittaa sillä joitakin sävelmiä. Videon yhteydessä pohdittiin että miten käy jos kytkinvaijeri katkeaa.

Lähetetty: Ma Touko 16, 2011 11:02 pm
Kirjoittaja rgv
wiwwe kirjoitti:Video jossa aasian poitsu kierrättää prätkää ja soittaa sillä joitakin sävelmiä. Videon yhteydessä pohdittiin että miten käy jos kytkinvaijeri katkeaa.


http://www.youtube.com/watch?v=HhwCKAZ7 ... ure=autofb

Lähetetty: Ke Touko 18, 2011 1:01 pm
Kirjoittaja wiwwe
Ei ihme että en löytäny tota videoo kun toi videon nimi on tollanen

Lähetetty: Pe Elo 12, 2011 12:23 am
Kirjoittaja warkka
Joku stunt viteo jossa soi ainakin "In flames - come clarity"
Eikä ollu mikään minuutin tai kaksi oleva lyhyt pätkä, ei kyllä muistaakseen ollu yli puolta tuntia pitkäkään.

Editointikin tais osua jotenkin musien kanssa kohalleen, eli kun soitto alko, alko myös stunttailu tms...

Ihan pois suljettua ei ole sekään, että kyseessä olis ollutkin joku moottorikelkkailu pätkäkin.1

Lähetetty: Pe Elo 12, 2011 12:49 am
Kirjoittaja Henkka57
warkka kirjoitti:Joku stunt viteo jossa soi ainakin "In flames - come clarity"
Eikä ollu mikään minuutin tai kaksi oleva lyhyt pätkä, ei kyllä muistaakseen ollu yli puolta tuntia pitkäkään.

Editointikin tais osua jotenkin musien kanssa kohalleen, eli kun soitto alko, alko myös stunttailu tms...

Ihan pois suljettua ei ole sekään, että kyseessä olis ollutkin joku moottorikelkkailu pätkäkin.1
En kyllä sano varmaksi mutte väittäisin että olis moottorikelkkapätkä. Mahollisesti joku riders of the cold kingdom pätkistä ?

Lähetetty: Pe Elo 12, 2011 1:20 am
Kirjoittaja Smoldari
Henkka57 kirjoitti:
warkka kirjoitti:Joku stunt viteo jossa soi ainakin "In flames - come clarity"
Eikä ollu mikään minuutin tai kaksi oleva lyhyt pätkä, ei kyllä muistaakseen ollu yli puolta tuntia pitkäkään.

Editointikin tais osua jotenkin musien kanssa kohalleen, eli kun soitto alko, alko myös stunttailu tms...

Ihan pois suljettua ei ole sekään, että kyseessä olis ollutkin joku moottorikelkkailu pätkäkin.1
En kyllä sano varmaksi mutte väittäisin että olis moottorikelkkapätkä. Mahollisesti joku riders of the cold kingdom pätkistä ?
Itellä tuli tää ekana mieleen, vaikkei toi biisi kyl muistaakseni soi tossa.. :reyes:
Part1 http://youtu.be/4Z24hA-pe5o
Part2 ei toimi Suomessa...

Autoja, kelkkoja, minimotoja, crossipyöriä ja turbopyörä.

Mulla on koko pätkä koneella kyl.