Lähetetty: Ke Maalis 09, 2011 1:53 am
eipcastle kirjoitti:Tämäkö? http://vimeo.com/6387046Smoldari kirjoitti:Löytyykö B bileissäkin näytettyä 10v B-iltavideota netistä?
eipcastle kirjoitti:Tämäkö? http://vimeo.com/6387046Smoldari kirjoitti:Löytyykö B bileissäkin näytettyä 10v B-iltavideota netistä?
Kattos perkele, sehän löytyCebarist kirjoitti:Hukassa:
Ruattalainen pätkä. Alussa poppoo kattoo töllöä kadulla, kunnes se ajetaan autolla yli... on lentokenttä,motari ja katu vetoa... En tiedä onko aika kullannut muistot, mutta hyvän fiiliksen nosti päälle se pätkä aikanaan...
prkl ko viel 10 päivää kaapeli netti nii ei voi ladata...Cebarist kirjoitti:Kattos perkele, sehän löytyCebarist kirjoitti:Hukassa:
Ruattalainen pätkä. Alussa poppoo kattoo töllöä kadulla, kunnes se ajetaan autolla yli... on lentokenttä,motari ja katu vetoa... En tiedä onko aika kullannut muistot, mutta hyvän fiiliksen nosti päälle se pätkä aikanaan...![]()
Jos joku muukin haluaa itelleen niin... Fuelmedia - Extreme days 2
www.megaupload.com/?d=QXRMYZS8
Tää oli erittäin hyvä ja musiikkikin upposi muhun hyvin..Cebarist kirjoitti:Kattos perkele, sehän löytyCebarist kirjoitti:Hukassa:
Ruattalainen pätkä. Alussa poppoo kattoo töllöä kadulla, kunnes se ajetaan autolla yli... on lentokenttä,motari ja katu vetoa... En tiedä onko aika kullannut muistot, mutta hyvän fiiliksen nosti päälle se pätkä aikanaan...![]()
Jos joku muukin haluaa itelleen niin... Fuelmedia - Extreme days 2
www.megaupload.com/?d=QXRMYZS8
http://www.youtube.com/watch?v=mxTAbxIA ... r_embedded ?konstaapeli kirjoitti:1500hp Lamborghini vs 307rwhp hayabusa -pätkä hukassa. Youtubesta kerran bongasin, mutta nyt ei jälkeäkään.
Busa sai muistaakseni kunnon löylytyksen.
Qazaa kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=mxTAbxIA ... r_embedded ?konstaapeli kirjoitti:1500hp Lamborghini vs 307rwhp hayabusa -pätkä hukassa. Youtubesta kerran bongasin, mutta nyt ei jälkeäkään.
Busa sai muistaakseni kunnon löylytyksen.
Kiitän ja nöyrästi kumarran.Qazaa kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=mxTAbxIA ... r_embedded ?konstaapeli kirjoitti:1500hp Lamborghini vs 307rwhp hayabusa -pätkä hukassa. Youtubesta kerran bongasin, mutta nyt ei jälkeäkään.
Busa sai muistaakseni kunnon löylytyksen.
wiwwe kirjoitti:Video jossa aasian poitsu kierrättää prätkää ja soittaa sillä joitakin sävelmiä. Videon yhteydessä pohdittiin että miten käy jos kytkinvaijeri katkeaa.
En kyllä sano varmaksi mutte väittäisin että olis moottorikelkkapätkä. Mahollisesti joku riders of the cold kingdom pätkistä ?warkka kirjoitti:Joku stunt viteo jossa soi ainakin "In flames - come clarity"
Eikä ollu mikään minuutin tai kaksi oleva lyhyt pätkä, ei kyllä muistaakseen ollu yli puolta tuntia pitkäkään.
Editointikin tais osua jotenkin musien kanssa kohalleen, eli kun soitto alko, alko myös stunttailu tms...
Ihan pois suljettua ei ole sekään, että kyseessä olis ollutkin joku moottorikelkkailu pätkäkin.1
Itellä tuli tää ekana mieleen, vaikkei toi biisi kyl muistaakseni soi tossa..Henkka57 kirjoitti:En kyllä sano varmaksi mutte väittäisin että olis moottorikelkkapätkä. Mahollisesti joku riders of the cold kingdom pätkistä ?warkka kirjoitti:Joku stunt viteo jossa soi ainakin "In flames - come clarity"
Eikä ollu mikään minuutin tai kaksi oleva lyhyt pätkä, ei kyllä muistaakseen ollu yli puolta tuntia pitkäkään.
Editointikin tais osua jotenkin musien kanssa kohalleen, eli kun soitto alko, alko myös stunttailu tms...
Ihan pois suljettua ei ole sekään, että kyseessä olis ollutkin joku moottorikelkkailu pätkäkin.1