Omistatko tappajamopon!?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Cepari 600
opa82 kirjoitti:Mistähän johtuu, että isäs haluais sun rakentavan tappajamoponlehmä#1 kirjoitti:Isä just haluis et laittaisin isomman myllyn,kun nurkissa pyörii sellane 125cc kone.Mut mä en haluu laittaa koska mä haluun tehä omalla koneella mahdollisimman nopean.rosvoroope kirjoitti:peelottaako lehmää laittaa toista eli isompaa myllyä loikkijaansa?olisi halvempi,tehokkaampi=nopeampi ja saattaisi vähentää myös muiden vitutusta!! vai eikö isi anna lupaa?![]()
Vähä vitu huono (meinasin pudota tuolilta)
"jatipuintuoliltaoikeestihymiö"
-
hottendaali
- tmz
- Viesti:
näkyy näitä tyhmiä löytyvän vaikka kuinka. "utarehomo" louskuttaa paskaa ja keksii näitä älyttömiä juttuja aina vaan enemmän ja enemmän kun huomaa, että eräät täällä ottavat nuo jutut ihan tosissaan...hottendaali kirjoitti:ei kukaan voi olla noin tyhmä oikeasti kun toi utarehomo, eikö ylläpitäjä voisi antaa bannit sille nulikalle..
- lehm
Mä en oo kuule keksinyt yhtään juttua.tmz kirjoitti:näkyy näitä tyhmiä löytyvän vaikka kuinka. "utarehomo" louskuttaa paskaa ja keksii näitä älyttömiä juttuja aina vaan enemmän ja enemmän kun huomaa, että eräät täällä ottavat nuo jutut ihan tosissaan...hottendaali kirjoitti:ei kukaan voi olla noin tyhmä oikeasti kun toi utarehomo, eikö ylläpitäjä voisi antaa bannit sille nulikalle..
- tmz
- Viesti:
-
hottendaali
- Fasaanijumala
-
-Arska-
opa82 kirjoitti:Mistähän johtuu, että isäs haluais sun rakentavan tappajamoponlehmä#1 kirjoitti:Isä just haluis et laittaisin isomman myllyn,kun nurkissa pyörii sellane 125cc kone.Mut mä en haluu laittaa koska mä haluun tehä omalla koneella mahdollisimman nopean.rosvoroope kirjoitti:peelottaako lehmää laittaa toista eli isompaa myllyä loikkijaansa?olisi halvempi,tehokkaampi=nopeampi ja saattaisi vähentää myös muiden vitutusta!! vai eikö isi anna lupaa?![]()
Nyt sattu Juhaa leukaan...
- angel92
- Viesti:
Samasta syystä kuin sun isäs käski käyttää lusikkaa haarukan siasta.opa82 kirjoitti:Mistähän johtuu, että isäs haluais sun rakentavan tappajamoponlehmä#1 kirjoitti:Isä just haluis et laittaisin isomman myllyn,kun nurkissa pyörii sellane 125cc kone.Mut mä en haluu laittaa koska mä haluun tehä omalla koneella mahdollisimman nopean.rosvoroope kirjoitti:peelottaako lehmää laittaa toista eli isompaa myllyä loikkijaansa?olisi halvempi,tehokkaampi=nopeampi ja saattaisi vähentää myös muiden vitutusta!! vai eikö isi anna lupaa?![]()
-
CBD
Suzuki R
Omistan Suzuki R:än joho asennettu Holset T03 turboahdin, 30mm solexin kaasutin, 125cc RM:än sylinteri, takaratas 28, eturatas 17, kantta hiottu 1,4mm, malossin kiihdytyspumppu,pidon parantamiseksi takarengas 5,5 tuumaa, eturengas 3,5tuumaa, kilpakytkin, runkoa vahvistettu, takajousitus poistettu, keulimisen estämiseksi asennettu ns.WHEELIE BARSIT "keulimisraudat", polttoaineena toimii 109 oktaaninen turbobensa, ALOITAN DRAG RACINGIN AJAMISEN KAUDELLA 2005 FHRASSA----)FDBA.
HUIPUT NOUSEE 1,8 barin ahtopaineilla 189km/h.
0-100km/h:5sekuntia.
varttimailiaika:12,348s.
Kyllä se on tykki
kysymyksiä ja vastauksia vaan vastaan mielelläni.
Kyllä se on tykki
I`M THE BONEHEAD
- Kassikotka
- Viesti:
-
CBD
Suzuki R
Omistan Suzuki R:än joho asennettu Holset T03 turboahdin, 30mm solexin kaasutin, 125cc RM:än sylinteri, takaratas 28, eturatas 17, kantta hiottu 1,4mm, malossin kiihdytyspumppu,pidon parantamiseksi takarengas 5,5 tuumaa, eturengas 3,5tuumaa, kilpakytkin, runkoa vahvistettu, takajousitus poistettu, keulimisen estämiseksi asennettu ns.WHEELIE BARSIT "keulimisraudat", polttoaineena toimii 109 oktaaninen turbobensa, ALOITAN DRAG RACINGIN AJAMISEN KAUDELLA 2005 FHRASSA----)FDBA.
Kyllä se on tykki
Kyllä se on tykki
I`M THE BONEHEAD