nokka pystyy kakkosella (125cc)

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
V-Force
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
Viesti:

nokka pystyy kakkosella (125cc)

Viesti Kirjoittaja V-Force » Ke Heinä 23, 2003 5:46 pm

tota...en saa oikee tota mun kawaa nostettuu 2 ylös, eli kanstisko mun ostaa 1-2 piikkii pienempi eturatas tai jotai? vai pitäskö sitä harjotella vaa sitä repäsemistä enemmä?

Rokki StreetFreaX
Viestit: 291
Liittynyt: Su Kesä 30, 2002 12:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rokki StreetFreaX » Ke Heinä 23, 2003 6:23 pm

Pistä suosiolla pienempää eturatasta.. kokeilitko siis kytkimen kanssa vai ihan vaa kaasulla? Se on muuten nii et tollane yks kaks piikkii pienempi eturatas vaikuttaa tosi paljon.

V-Force
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V-Force » Ke Heinä 23, 2003 6:52 pm

tottakai kytkimellä...no onkin jo rattaitten ja ketjujen vaihdon aika :)

Avatar
Cebarist
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2003 12:00 am
Paikkakunta: ---

Viesti Kirjoittaja Cebarist » Ke Heinä 23, 2003 10:07 pm

Miks et vaan alota ykkösellä ja vaihtelet sitten isommalle.....? :upto:
Kaikista helpoin tapa.... keula ylös ykösellä, kakkoselle...kolmoselle jne. :)

V-Force
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V-Force » Ke Heinä 23, 2003 11:07 pm

njoo..no hyvä lähtee ykkösellä ku lähet jostai valoista ni saat ajaa max. 10km/h et se nousee ykkösellä...kovemmasta se ei nouse... :mad: taidan kyl kääntyy ton pienemmän rattaan puolee.. :P

Avatar
Lazz1
Viestit: 603
Liittynyt: La Syys 15, 2001 12:00 am
Paikkakunta: gsx-r 750 -04 ,ktm sx 250 -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lazz1 » To Heinä 24, 2003 2:03 am

KDX:ssä oli potkua tohon hommaan ihan hyvin , vitosella asti ite keula pystyssä pääsin menee.Kakkosella lähdin liikkeelle suht. matalilla kierroksilla jonka jälkeen tuppi nurin ja vetäsy.Jarrulla vastaan sit ettei mene yli.Kakkonen loppuun ja sit tarpeeks kulmaa että voi äkkiä vähän kytkintä käyttää ja kolmosta sisään ja samalla taktiikalla vitoselle asti.Kutosella loppuu sit potku , mutta kyllä tossa vitoselle asti mennessä ollaankin jo menty about 300-500m :) Jarru on _ehdottoman_ tärkeä hallita kunnolla tossa , muuten se menee aika helposti yli.
Ja muutenkin kannattaa aluks harjotella varovasti ja vaa kokeilla ykkösellä nostaa ylös ja sit harjotella pykältää keula pystyssä kakkoselle.

Avatar
Junnu
Viestit: 709
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2003 1:00 am
Paikkakunta: SXF 250, Pro RC, Monkey

Viesti Kirjoittaja Junnu » To Heinä 24, 2003 7:41 am

Samaa mieltä. Se on nyt miehestä kiinni. Mulla oli KMX ja se lähti vakiorattailla vielä 3 nokittaan ilman kytkintä. No tietysti hirmu repimisellä, mutta kuitenkin.
tarpeeks kulmaa että voi äkkiä vähän kytkintä käyttää ja kolmosta sisään
Itse käytän aina kytkintä kun vaihdan. Siksi olenkin ihmetellyt että miksi monet neuvoo keuliessa vaihtamann ilman kytkintä? Joskus olen kokeillut, mutta ei siitä ainakaan mitään hyötyä ollut.?!

Avatar
Cebarist
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2003 12:00 am
Paikkakunta: ---

Viesti Kirjoittaja Cebarist » To Heinä 24, 2003 2:21 pm

No se kyllä on kuskista paljon kiinni millä vaihteella saa keulan ylös, itsekkään en osaa alottaa kunnolla viellä ku ykkösellä .Mä käytän kans kytkintä vaihtaessa... Kestää varmaan vaihteistoki pitempään... tota ilman kytkintä vaihtamista käytetään varmaan noissa +200 km/h keuloissa ettei keula kerkee tippuu alas.... ainakin luulen niin... Jos laitat noin paljon pienemmän rattaan niin normaali ajo on aika paskamaista ku pitää huudattaa konetta aika paljon... :freak2:

V-Force
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V-Force » To Heinä 24, 2003 6:55 pm

no ostan tos samal sen 15 piikkisen etee (16 on vakio) ku ostan uudet rattaat ja ketjut, jos se on paska ajaa tavallisesti, ni sit ostan 16 piikin etee, ja harjottelen sit repii sen ylös...

Avatar
Cebarist
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2003 12:00 am
Paikkakunta: ---

Viesti Kirjoittaja Cebarist » Pe Heinä 25, 2003 12:31 pm

jep... :firing:

V-Force
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V-Force » Su Heinä 27, 2003 7:48 pm

siis voi sviddu...piikistä tippu viikon lopun aikana vauhtii 35Km maximeista! voisko johtuu siitä et mun rajotin putkesta on otettu urti, mut ei sieltä putkesta pois, ni se ois menny jotenki osaks paikoillee....se nimittäi ihmeellisesti vaa hidastu...nyt se ei mee ku 120 tasasella...fittan...no täytyypä huomen kattoo sinne putken sisää mitä sieltä löytyy...
dont ride faster than your guardian angel can fly :)<br>

jesse666
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Elo 15, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Syzuki Rg 125 -88 paska mik

hehe

Viesti Kirjoittaja jesse666 » Pe Elo 15, 2003 8:18 pm

siiis onko teillä kuristetut piikit kun ei keuli kunnnolla..??

V-Force
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V-Force » La Elo 16, 2003 2:12 am

ei ole kuri piikki nyt on jo tehari kii, mut mul on sähkö vika siin ku ei kierrä ku 8, oikeesti kietää 12000....mut kai se selvii ku ostan uuden akun....
dont ride faster than your guardian angel can fly :)<br>

gonzales
Viestit: 50
Liittynyt: La Syys 14, 2002 12:00 am
Paikkakunta: honda, husqvarna

Viesti Kirjoittaja gonzales » La Elo 16, 2003 5:30 pm

No ei se millää akulla selviä, kaasarin säädöt

Avatar
Suitza
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Jopo *kumi puhki*

Viesti Kirjoittaja Suitza » Ma Elo 18, 2003 8:39 am

kuinka paljo vaikuttaa jos laitan tohon täystehoseen TSR:ään 49 piikkisen takarattaan(vakio 45) se ei jaksa nyt vääntää 6 vaihteel ni aattelin jos vaihan takarattaan isommaks ni sit se jaksais? :-?
se jaksaa keulii 1 kaasusta mut kakkosel ei eés kytkimellä...

Vastaa Viestiin