nokka pystyy kakkosella (125cc)
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- Viestit: 40
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
- Viesti:
nokka pystyy kakkosella (125cc)
tota...en saa oikee tota mun kawaa nostettuu 2 ylös, eli kanstisko mun ostaa 1-2 piikkii pienempi eturatas tai jotai? vai pitäskö sitä harjotella vaa sitä repäsemistä enemmä?
-
- Viestit: 291
- Liittynyt: Su Kesä 30, 2002 12:00 am
- Viesti:
-
- Viestit: 40
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
- Viesti:
-
- Viestit: 40
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
- Viesti:
- Lazz1
- Viestit: 603
- Liittynyt: La Syys 15, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: gsx-r 750 -04 ,ktm sx 250 -07
- Viesti:
KDX:ssä oli potkua tohon hommaan ihan hyvin , vitosella asti ite keula pystyssä pääsin menee.Kakkosella lähdin liikkeelle suht. matalilla kierroksilla jonka jälkeen tuppi nurin ja vetäsy.Jarrulla vastaan sit ettei mene yli.Kakkonen loppuun ja sit tarpeeks kulmaa että voi äkkiä vähän kytkintä käyttää ja kolmosta sisään ja samalla taktiikalla vitoselle asti.Kutosella loppuu sit potku , mutta kyllä tossa vitoselle asti mennessä ollaankin jo menty about 300-500m
Jarru on _ehdottoman_ tärkeä hallita kunnolla tossa , muuten se menee aika helposti yli.
Ja muutenkin kannattaa aluks harjotella varovasti ja vaa kokeilla ykkösellä nostaa ylös ja sit harjotella pykältää keula pystyssä kakkoselle.
Ja muutenkin kannattaa aluks harjotella varovasti ja vaa kokeilla ykkösellä nostaa ylös ja sit harjotella pykältää keula pystyssä kakkoselle.
- Junnu
- Viestit: 709
- Liittynyt: Ma Maalis 10, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: SXF 250, Pro RC, Monkey
Samaa mieltä. Se on nyt miehestä kiinni. Mulla oli KMX ja se lähti vakiorattailla vielä 3 nokittaan ilman kytkintä. No tietysti hirmu repimisellä, mutta kuitenkin.
Itse käytän aina kytkintä kun vaihdan. Siksi olenkin ihmetellyt että miksi monet neuvoo keuliessa vaihtamann ilman kytkintä? Joskus olen kokeillut, mutta ei siitä ainakaan mitään hyötyä ollut.?!tarpeeks kulmaa että voi äkkiä vähän kytkintä käyttää ja kolmosta sisään
- Cebarist
- Viestit: 793
- Liittynyt: Ti Kesä 10, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: ---
No se kyllä on kuskista paljon kiinni millä vaihteella saa keulan ylös, itsekkään en osaa alottaa kunnolla viellä ku ykkösellä .Mä käytän kans kytkintä vaihtaessa... Kestää varmaan vaihteistoki pitempään... tota ilman kytkintä vaihtamista käytetään varmaan noissa +200 km/h keuloissa ettei keula kerkee tippuu alas.... ainakin luulen niin... Jos laitat noin paljon pienemmän rattaan niin normaali ajo on aika paskamaista ku pitää huudattaa konetta aika paljon...
-
- Viestit: 40
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
- Viesti:
-
- Viestit: 40
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
- Viesti:
siis voi sviddu...piikistä tippu viikon lopun aikana vauhtii 35Km maximeista! voisko johtuu siitä et mun rajotin putkesta on otettu urti, mut ei sieltä putkesta pois, ni se ois menny jotenki osaks paikoillee....se nimittäi ihmeellisesti vaa hidastu...nyt se ei mee ku 120 tasasella...fittan...no täytyypä huomen kattoo sinne putken sisää mitä sieltä löytyy...
dont ride faster than your guardian angel can fly
<br>
-
- Viestit: 40
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
- Viesti:
- Suitza
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Jopo *kumi puhki*