Virittäminen

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
-Zone-
Viestit: 336
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am

Virittäminen

Viesti Kirjoittaja -Zone- » Pe Maalis 24, 2006 3:40 pm

Tosi hyvä sivusto, mikäli 2-T viritys kiinnostaa.
http://www.macdizzy.com/2stroke.htm
Eritoten kannattaa tutkia nämä molemmat sieltä :
Cylinder Mapping
1989 Blaster Engine Rebuild
-
Ja lisälukemista. Jenningssin kirja :
http://edj.net/2stroke/jennings/
(Gordon Jenning's Two Stroke Tuners Handbook)

En tiedä kiinnostakko ketään nämä linkit, mutta lisään tähän vielä yhden, mikäli koti dynon rakentaminen kiinnostaa. Lähes kaikki materiaali on englanniksi, mutta tästä suomenkielisestä sivustosta on hyvä lähteä alkuun.

http://www.probyte.fi/info/autolog.htm

Ja kun tuo on luettu, niin sitten vain rakentamaan:

http://www.sportdevices.com/download/index.htm

hanski88
Viestit: 83
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Honda ja Suzuki

Viesti Kirjoittaja hanski88 » Ma Huhti 24, 2006 3:55 pm

Nonii eli pistäkää ny mitä tommoselle 2t pelillle pitäs tehä muutako kaasari ja putki!!! ideoita ja neuvoja kehiin
itse kun tekee, saa mit䠴ulee

Osq
Viestit: 130
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 12:00 am
Paikkakunta: kuollu ja kuopattu

Viesti Kirjoittaja Osq » Ma Huhti 24, 2006 6:42 pm

ajaa kaatopaikalle

...vitsivitsi...

Avatar
Entropia
Viestit: 633
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 1:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Entropia » Ti Huhti 25, 2006 10:16 am

hanski88 kirjoitti:Nonii eli pistäkää ny mitä tommoselle 2t pelillle pitäs tehä muutako kaasari ja putki!!! ideoita ja neuvoja kehiin
mahdollisesti välitykset ja sitte läpät/läppäventtiili. Sitte sen kaasarin säätö ja sylinteri asiansa osaavalle viilaajalle.
EDIT: sitte kantta madaltaa ja palotilaa muokata.

Vastaa Viestiin