Mit

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Jopi17
Viestit: 27
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Jopi17 » La Joulu 25, 2004 8:35 pm

Tylyttäjä kirjoitti:Jos luette omat juttunnu joskus 10v päästä niin ehkä hiffaatte mikä niissä risoo...
Niin jos sitä ei joku oo siihen vaikka suutuspäissään telottanu... :upto: :firing: LEHMÄ#1

Avatar
rosvoroope
Viestit: 680
Liittynyt: Su Touko 16, 2004 12:00 am
Paikkakunta: KX500

Viesti Kirjoittaja rosvoroope » Su Joulu 26, 2004 2:09 am

Mikä minulla on mopoolioita vastaan?












































mikä minulla on mopo-olioita vastaan?






























































mikä minulla on mopoolioita vastaan?















































mikä minulla on mopoo..%¤//"&&%¤#/&..lllehmiä vastaan?









































mmmopo lllehmät..

















MOPO LEHMÄT!!!!
































VIHAAN MOPOLEHMIÄ!!!!!!!!!!!
:firing:

pommi
Viestit: 1
Liittynyt: To Kesä 30, 2005 12:00 am
Paikkakunta: yamaha dt50x vm.-04

joo

Viesti Kirjoittaja pommi » Ti Marras 15, 2005 11:36 pm

voi vittu ku on siistii ajaa 750cc pyöräl... jos vituttaa mopoilijat niin paljon ni pitäisköhän jokanen 50kg painva mopopoika istuttaa 150 heppasen kyykyn kuskiks? Vai pelottaako sua se et ne mopopojat todennäkösesti on sua parempia kuskeja joku kaunis päivä?

juhanousiainen
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 12:00 am

Viesti Kirjoittaja juhanousiainen » Ti Marras 15, 2005 11:43 pm

Niitä vituttaa mopopojat tällä foorumilla, koska te ette tänne kuulu eikä ketään kiinnosta teidän peeveen viritys vinkit.

MadeInFinland2
Viestit: 420
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja MadeInFinland2 » Ti Marras 15, 2005 11:54 pm

Pommi voi pommittaa ittensä vaikka suohon. Näitä aiheita ei tarvi nostella. :angry:

Avatar
Zheba
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 1:00 am
Paikkakunta: sukisuki

Re: joo

Viesti Kirjoittaja Zheba » Ke Marras 16, 2005 1:04 am

pommi kirjoitti:voi vittu ku on siistii ajaa 750cc pyöräl... jos vituttaa mopoilijat niin paljon ni pitäisköhän jokanen 50kg painva mopopoika istuttaa 150 heppasen kyykyn kuskiks? Vai pelottaako sua se et ne mopopojat todennäkösesti on sua parempia kuskeja joku kaunis päivä?
Ja tuo oli mielestäsi hyvä tapa kirjoittaa ensimmäinen viesti forumiin?
Kaivelee vissiin kovasti kun melkein vuoden vanha aihe piti nostaa esiin.

Kerrataans vielä:

TÄMÄ ON MOOTTORIPYÖRILLE TARKOITETTU SIVUSTO!!!

Noin. Ja tuskin kenelläkään yleisesti on mitään mopoilijoita vastaan, mutta pysyisittekö kiltisti siellä motot.netissä ja vauvalehden sivuilla, ja palatkaa sitten takaisin kun teillä on siihen edellytykset. Mitä ne on? -kysyy pikkupommi...
Tajuat sen muutaman vuoden päästä, jos sinulla on aivot.

Näköjään olet pidemmän aikaa jo taustalla ollut hiljaa, ja nyt vasta avasit sanaisen arkkusi, tosin olisi ollut huomattavasti fiksumpi idea pitää kiinni se vielä.

-Pidä suusi kiinni, ja anna muiden luulla että olet tyhmä.
Avaa se, niin todistat sen...

Lisätään vielä että tuskin kukaan pelkää että jostain mopoilijasta kasvaa parempi kuski. Itse ainakin toivon näin käyvän, jos vaikka tulevana kesänä kuolleiden määrää saataisiin pikkuisen pudotettua.

Avatar
Kapanos
Viestit: 253
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Hajapussi

Viesti Kirjoittaja Kapanos » Ke Marras 16, 2005 1:07 am

Jep tuskin herroilla on mitään mopoilioita ja muitakaan vastaan jos ei kysellä tyhmiä,kommen toida tyhmyyksiä,tehdä tyhmiä topiikkeja ym. Kyllä näil hemmoilla on sen verran järkee päässä ettei ne ihan turhaan mitään lehmä#1 ala vihaa jonkun mopon takia :)

Vai? :upto:

Avatar
AaKooHoo
Viestit: 206
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Rullatuoli

Viesti Kirjoittaja AaKooHoo » Ke Marras 16, 2005 4:04 pm

no lehmä#1 jos pakittaisit takas sinne navettaas lypsämää sitä lehmää? ei millään pahalla mutta


ei näin! :nono:
Olen oppinut uskomaan, että jos johonkin asiaan luottaa liikaa niin se ei tule toimimaan. Kohtalon ivaa.

MadeInFinland2
Viestit: 420
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja MadeInFinland2 » Ke Marras 16, 2005 4:11 pm

AaKooHoo kirjoitti:no lehmä#1 jos pakittaisit takas sinne navettaas lypsämää sitä lehmää? ei millään pahalla mutta


ei näin! :nono:
Heippa vaan, mopoilija. ET SATTUNUT HUOMAAMAAN ETTÄ AIHE ON VUODEN VANHA. Joten pää kiinni. :mad:

Lukkoa tälle, kiitos. :D

Viestiketju Lukittu