2004 Bomber weekendiss

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Tombe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tombe » Ti Kesä 22, 2004 3:44 pm

Joo Jannella oli vähän ongelmia. Alku näytti aina lupaavalta mut sitten vaan tippu alas. Ei tullu sitä onnistumista edes sitten yhden ylimääräsen kerran jälkeen.. Aika samoille viivoille veti, häviten kuitenkin.

Bomber Magazine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Ke Kesä 23, 2004 1:58 pm

ExCKO kirjoitti:
Sir Tepardi kirjoitti:Joku kotari jässikkä se taisi olla, matkaa kertyi joku balttiarallaa 73m.. Ei ole tuo matka ihan saletti, mutta ei se ainakaan paljoa heitä...
Elikkäs se "kotari jässikkä" olin minä.
Pääsin sittenkin lähtemään tuonne B-weekendiin, mutta tuohon kisaan en alunperin ajatellut osallistua kun en ennakkoon ehtinyt ilmoittautua. Mä olin jo katsomossa kun kuulutettiin, että vielä ehtii tulla mukaan jos haluaa osallistua ja päätin sitten lähteä. Tämän äkkilähdön ehkä huomasi myös ajo/suojavarusteista, tai paremminkin niiden puutteesta... :lol:
Osanottajia tuossa kisassa oli viisi. Elikkäs Stuntoholicsien Matti ja Peter, PlanBeen Janne, Rustyriderzien Miguh?? ja sitten allekirjoittanut.
Ei tuo homma mulla nyt ihan putkeen mennyt, mutta paras siivu oli tuo 73metriä mikä kuitenkin näytti riittävän voittoon. Muiden kisaajien tarkkoja tuloksia en muista, tai en edes tainnut kuulla kun ajelen aina korvatulpat päässä :lol: . Oliskohan B1:llä tarkempia tuloksia muistissa???
No enivei, meitsi poistuu foorumilta hetkeksi ja lähtee mopolla reissuun. Soon moro :wavey:
Onneksi olkoon vielä kerran :wavey:
Laittaisitko ExCKO kuitenkin vielä meiliä tähän osoitteeseen: toimitus@bombermagazine.com

Tarvittaisiin noihin tuloksiin yms. Lehteen sinun oikea nimi ja osoitteet...

Kiitos!

sdr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sdr » To Kesä 24, 2004 5:34 pm

hitto kun olisin kanssa osallistunut kisaan, jos olisin tiennyt että ilman ennakkoilmottautumista voi osallistua. noin testiksi vetelin jälkeenpäin, niin 5 kerralla tuli tavallisesti 2-3 50 metrin ylitystä, mutt ei yhtäkään yli 60 metrin. aina vaan alkaa kääntymään sivulle.

godspeed

Viesti Kirjoittaja godspeed » Su Kesä 27, 2004 7:18 pm

sdr kirjoitti:hitto kun olisin kanssa osallistunut kisaan, jos olisin tiennyt että ilman ennakkoilmottautumista voi osallistua. noin testiksi vetelin jälkeenpäin, niin 5 kerralla tuli tavallisesti 2-3 50 metrin ylitystä, mutt ei yhtäkään yli 60 metrin. aina vaan alkaa kääntymään sivulle.
Seli seli ja joo joo........... :upto: :lol: :deal:

Bomber#1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Su Kesä 27, 2004 10:34 pm

ExCKO kirjoitti:
Sir Tepardi kirjoitti:Joku kotari jässikkä se taisi olla, matkaa kertyi joku balttiarallaa 73m.. Ei ole tuo matka ihan saletti, mutta ei se ainakaan paljoa heitä...
Elikkäs se "kotari jässikkä" olin minä.
Pääsin sittenkin lähtemään tuonne B-weekendiin, mutta tuohon kisaan en alunperin ajatellut osallistua kun en ennakkoon ehtinyt ilmoittautua. Mä olin jo katsomossa kun kuulutettiin, että vielä ehtii tulla mukaan jos haluaa osallistua ja päätin sitten lähteä. Tämän äkkilähdön ehkä huomasi myös ajo/suojavarusteista, tai paremminkin niiden puutteesta... :lol:
Osanottajia tuossa kisassa oli viisi. Elikkäs Stuntoholicsien Matti ja Peter, PlanBeen Janne, Rustyriderzien Miguh?? ja sitten allekirjoittanut.
Ei tuo homma mulla nyt ihan putkeen mennyt, mutta paras siivu oli tuo 73metriä mikä kuitenkin näytti riittävän voittoon. Muiden kisaajien tarkkoja tuloksia en muista, tai en edes tainnut kuulla kun ajelen aina korvatulpat päässä :lol: . Oliskohan B1:llä tarkempia tuloksia muistissa???
No enivei, meitsi poistuu foorumilta hetkeksi ja lähtee mopolla reissuun. Soon moro :wavey:
Joo, onnex olkoon vain!
Ei se muillakaan tuubiin mennyt, mutta so what äijä oli paras ja that`s it! :wavey:
Olisin kyllä itsekkin veikannut, että voitto heltiää joltain yli 100metrin rullauksella, mutta toisin kävi :freak: :cool:
Katsotaan 2005 Bomber weekendissä, että millä tuloksella se pokaali sitten irtoaa. :upto:

Bomber#1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Su Kesä 27, 2004 11:15 pm

Tombe kirjoitti:Joo Jannella oli vähän ongelmia. Alku näytti aina lupaavalta mut sitten vaan tippu alas. Ei tullu sitä onnistumista edes sitten yhden ylimääräsen kerran jälkeen.. Aika samoille viivoille veti, häviten kuitenkin.
Näin tosiaan kävi. :nono:
Mulla on ollut tossa mopossa sama "ongelma" aina viime syksystä saakka, eli muutaman pidemmän Endon tehtyä rupee keula tekemään ilkeetä vatkausta puolelta toiselle :-? Ohjausiskari vois olla ratkaisu ongelmaan, mutta en ole sellaista raaskinut Tiikeriin vielä hommaamaan. Swedut oli ainakin täysin sitä mieltä, että iskarilla keula rauhoittuisi myös noissa Endoissa. Tämän takia jouduin siis ottamaan perän alas vaikka Endot olis lähtenyt muuten lupaavasti rullaamaan :(

ExCKO

Viesti Kirjoittaja ExCKO » Su Kesä 27, 2004 11:40 pm

Bomber#1 kirjoitti: Joo, onnex olkoon vain!
Ei se muillakaan tuubiin mennyt, mutta so what äijä oli paras ja that`s it! :wavey:
Olisin kyllä itsekkin veikannut, että voitto heltiää joltain yli 100metrin rullauksella, mutta toisin kävi :freak: :cool:
Katsotaan 2005 Bomber weekendissä, että millä tuloksella se pokaali sitten irtoaa. :upto:
Kiitos, kiitos...
Ja eiköhän sitä taas ens vuonnakin paikalla olla... :wavey:

Vastaa Viestiin