Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Street-terrorist
-
-
Viesti
Kirjoittaja Street-terrorist » Ma Huhti 26, 2004 11:36 pm

Tätä temppua oon jo pohtinut pitkään et miten tossa tangonpäältä voi tota prätkää ohjata ja hallita
Mä kokeilin tota ihan vain perinteisesti ajamalla ja pikku lipat siitä luonnollisesti syntyi

Ohjaustanko kun ei paljon käänny kun on jalat siinä päällä
Pelimiehet vois heittää pientä tipsiä kädettömälle
-
Jukka85
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Jukka85 » Ma Huhti 26, 2004 11:38 pm
Hmm... En ole koskaan (tehon puutteen takia) päässyt kokeilemaan, mutta luulisin että tossa asennossa se stongan vääntely ei paljoo auta...
anteeks.
-
Kumi-Jusse
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Kumi-Jusse » Ti Huhti 27, 2004 12:02 am
Ite tuli kokeiltua piikillä tuota, eikä tuo nyt mitenkään ihmeellisen vaikeelta tuntunu toi ajaminen, voihan se olla kyllä isommalla pyörällä vaikeeta kääntää mutta tasapainollahan tuo menee.
Millä pyörällä muuten ajat?
-
yahamaha
-
-
-
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja yahamaha » Ti Huhti 27, 2004 10:38 am
Joo kyllä mulla ainaki toi ajaminen ja burnailu tossa asennossa onnistu piikillä ihan helposti koska pyörä oli katettu ja jalat nostin katteiden yli. Tosiaan jos tuolla ylhäällä alat tankoa kääntelemään nii en usko että se enää kovinkaan paljoa vaikuttaa, tommosessa asennossa ku joutuu ihan perkeleesti pitämään jaloillaki jo kiinni stongasta nii luulen että se kääntely on miltei mahdotonta..
-
Bomber90
Viesti
Kirjoittaja Bomber90 » Ke Huhti 28, 2004 2:35 pm
-
HBC7
-
-
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HBC7 » Ke Huhti 28, 2004 2:48 pm
Aika kohtuullisen kokonen takaratas näyttäis kaverilla olevan!!!
-
Bomber#1
-
-
-
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Bomber#1 » Ke Huhti 28, 2004 11:11 pm
kawaman kirjoitti:
Tätä temppua oon jo pohtinut pitkään et miten tossa tangonpäältä voi tota prätkää ohjata ja hallita
Mä kokeilin tota ihan vain perinteisesti ajamalla ja pikku lipat siitä luonnollisesti syntyi

Ohjaustanko kun ei paljon käänny kun on jalat siinä päällä
Pelimiehet vois heittää pientä tipsiä kädettömälle
Mä hain aluksi tuntumaa tohon HC wheelieen, ajelemalla ensiksi ristiin rastiin niin ettei se tuntunut kovin oudolta. Sen jälkeen mä rupesin vain kiihdyttelemään jalat tangon yli heitettynä ja taas kun rupes tuntuu "turvalliselta", rupesin pikku hiljaa sneppailemaan kytkimellä keulaa ilmaan.
Siit se lähtee
-
Street-terrorist
-
-
Viesti
Kirjoittaja Street-terrorist » Su Touko 02, 2004 8:47 pm
Kiitti tipseistä, täytyykin varmaan ajaa ens kerralla mutteriin kahville, jalat tangon yli heitettynä.....
-
Street-terrorist
-
-
Viesti
Kirjoittaja Street-terrorist » Su Touko 02, 2004 8:49 pm
Jumbe kirjoitti:Ite tuli kokeiltua piikillä tuota, eikä tuo nyt mitenkään ihmeellisen vaikeelta tuntunu toi ajaminen, voihan se olla kyllä isommalla pyörällä vaikeeta kääntää mutta tasapainollahan tuo menee.
Millä pyörällä muuten ajat?
Juuh, kyllähän noilla enskoilla on tullut aikoinaan räpättyä ja se on kyllä ihan eri puuhaa ku yrittää samoja juttuja nykyisella gixxerilläni, saatika tuolla kawan vanhuksella