Yamaha FZR 600 stunt pelinä, hyvä vai huono?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

regalityan
Viestit: 10
Liittynyt: To Elo 19, 2010 12:00 am

Yamaha FZR 600 stunt pelinä, hyvä vai huono?

Viesti Kirjoittaja regalityan » To Elo 19, 2010 9:41 pm

Elikkäs, katellu tuossa nyt nuita isompia mopoja kun alkaa piikillä ajo jo tuntua hieman tehottomalta touhulta. :blah:


Tuli vaan tässä vertailtua pyöriä ja Yamaha miehenä haluisin pysyä, niin onko kellään kokemusta tuollasesta FZR kusiaisesta stunt vehkeenä? Miten koneen kestävyyden kansa, kun eikös ainakin 1000cc FZR:issä ole ollut jotain moitittavaa vaihteiston suhteen(vai onko ihan huhu puhetta?)
Entäpä millainen jousitus on ja ajettavuus ylipäätään? Miten näissä ylipäätään paikat kestää ja miten "helppo" on stunt mopona, jos mitään nyt kauhean helpoksi stunt vehkeeksi voipi sanua ylipäätään, kaikkihan sitä vaatii harjottelua.

Kiitoksia vastauksista jos etukäteen. :wavey:

Avatar
kopebe
Viestit: 555
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: honda

Viesti Kirjoittaja kopebe » To Elo 19, 2010 10:02 pm

kysy henkilöltä _TSX_ . ajoi tollaisella 400 kuutioisella yhden kauden!

jaska01
Viestit: 76
Liittynyt: La Syys 06, 2003 12:00 am
Paikkakunta: cbr 600f+ Gas Gas 280 trial

Viesti Kirjoittaja jaska01 » Pe Elo 20, 2010 2:04 pm

pakko kyllä sanoo et FZR ja stuntti touhut on huono yhdistelmä. En suosittelisi...

regalityan
Viestit: 10
Liittynyt: To Elo 19, 2010 12:00 am

Viesti Kirjoittaja regalityan » Pe Elo 20, 2010 5:19 pm

Selvä peli. Onko sitten kokemuksia Hondan kusisaisesta Ceparista stunt vehkeenä, ne taitaa olla ihan suosittuja ja taipua moneen? Ei konekkaan taida olla huonoimmasta päästä?

Avatar
Fella
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Fella » Pe Elo 20, 2010 5:22 pm

Tossa olis kimmoke:n f4i, valmis kilvellinen stunttipeli myynnissä joten juunouvattuduu.

jaska01
Viestit: 76
Liittynyt: La Syys 06, 2003 12:00 am
Paikkakunta: cbr 600f+ Gas Gas 280 trial

Viesti Kirjoittaja jaska01 » Pe Elo 20, 2010 8:40 pm

mikäli budjetti vaan antaa myöten niin tommonen f4i malli on jo ihan luxus laite. Mut vanhemmallakin mallilla pärjää. Ittellä on -95 kuussatku cebari ja en ole rikki saanut vaikka oon kuinka rankonut

Jubek$i
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja Jubek$i » Pe Elo 20, 2010 10:11 pm


regalityan
Viestit: 10
Liittynyt: To Elo 19, 2010 12:00 am

Viesti Kirjoittaja regalityan » La Elo 21, 2010 3:58 pm

Tuohan ku kyllä olis näppärän näkönen ja olonen. :) Mutta liekkö tuo sitten kilvissä? Koska pitäs olla kilvissä ja mielellään papereissa 25kw, niin sais ajaa pikku A kortilla paperien puolesta eikä tarvis rueta kuristeleen ja muutoskatastaan.

Jubek$i
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja Jubek$i » La Elo 21, 2010 9:29 pm

Kilvetön, eikä ole mahdollista saada kilpiin.

regalityan
Viestit: 10
Liittynyt: To Elo 19, 2010 12:00 am

Viesti Kirjoittaja regalityan » Su Elo 22, 2010 8:59 am

Juup, sitten se ei oikein sovellu meikäläisen tarkoitusperiin. Vaikka hyvän näkönen pyörä oliskin.

Dubs
Viestit: 235
Liittynyt: Ke Loka 14, 2009 12:00 am
Paikkakunta: ilmajäähy kawa

Viesti Kirjoittaja Dubs » Ke Syys 01, 2010 5:30 pm

jaska01 kirjoitti:pakko kyllä sanoo et FZR ja stuntti touhut on huono yhdistelmä. En suosittelisi...

Onko jotain erityisiä perusteluja?

regalityan
Viestit: 10
Liittynyt: To Elo 19, 2010 12:00 am

Viesti Kirjoittaja regalityan » Ke Syys 01, 2010 8:30 pm

Dubs kirjoitti:
jaska01 kirjoitti:pakko kyllä sanoo et FZR ja stuntti touhut on huono yhdistelmä. En suosittelisi...

Onko jotain erityisiä perusteluja?
Olishan se toki joo kiva kuulla perustelujakin.

Onko Dubs sulla mitä kokemuksia stunt pyöränä tollasesta FZR:stä?

Avatar
Hane
Viestit: 1430
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Dösä

Viesti Kirjoittaja Hane » Pe Syys 03, 2010 1:21 pm

kopebe kirjoitti:kysy henkilöltä _TSX_ . ajoi tollaisella 400 kuutioisella yhden kauden!
Tai sitte kysyy Cypressiltä joka on korjannu semmosta yhden kesän :lol:
Kuva

regalityan
Viestit: 10
Liittynyt: To Elo 19, 2010 12:00 am

Viesti Kirjoittaja regalityan » Pe Syys 03, 2010 4:24 pm

Hane kirjoitti:
kopebe kirjoitti:kysy henkilöltä _TSX_ . ajoi tollaisella 400 kuutioisella yhden kauden!
Tai sitte kysyy Cypressiltä joka on korjannu semmosta yhden kesän :lol:
Hmm, liekkö joku Yamahan ominaisuus että saa korjata vähän väliä? :lol:

Itellä piikkisen DT:n kansa ollu tekemistä, suurin osa johtu kyllä paskasta tuurista (tai siitä Yamaha laadusta...?). Mutta ei, hyviä vehkeitä nuo Yamahat on.

caferacer
Viestit: 641
Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 12:00 am
Paikkakunta: kona blast

Viesti Kirjoittaja caferacer » La Syys 04, 2010 4:57 am

Hane kirjoitti:
kopebe kirjoitti:kysy henkilöltä _TSX_ . ajoi tollaisella 400 kuutioisella yhden kauden!
Tai sitte kysyy Cypressiltä joka on korjannu semmosta yhden kesän :lol:
moni pyörä on hyvä ja kestävä,sitte ku ikää tulee ne kasvaa äftset ärriksi ja onkelmat alkaa :lol: cypress ku kertos kaikki pikku jutut mitä ollu jammun kans ni tää foorumi rupeis tökkiin ja kaikkien koneet kaatuis ja sitte ei kellään ois kivaa ja kaikki kuolis...
Kuva

Vastaa Viestiin