keulia raudalla.

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
huoparulla

keulia raudalla.

Viesti Kirjoittaja huoparulla » Ke Elo 27, 2003 7:22 pm

elikä auttaako kelimisrauta paljon jos vetää kello 12 keulia ,et se ei mee yli.onko kokemusta kellään.siis enduroissa ja semmosissa. :firing: :lol: :upto: :burnout:

sledge

Viesti Kirjoittaja sledge » Ke Elo 27, 2003 9:46 pm

No ei kai niitä nyt perkele kukaan laittais jos ei siitä mitään hyötyä ole.

kawa6r
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kawa6r » To Elo 28, 2003 8:34 am

Joillain näyttää videoiden perusteella olevan sellaisia rautoja ettei pysty keulimaan ympäri vaikka ukko laahautuis perässä roikkuen enää vain stongasta. Sellanenhan toki auttaa siihen ettei ainakaan ympäri mene.

jos rauta on taas liian alhaalla se nostaa takarengasta osuessaan maahan josta voi olla siis pelkkää haittaa. (jarru häviää)

V-Force
Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V-Force » Ma Syys 15, 2003 10:33 pm

SIITÄ ON ITSE ASIASSA HELVETISTI HYÖTYÄ jos on sellanen fiilis et ei uskalla nostaa sitä nokkaa tarpeeks ylös se tuo lisää "rohkeutta" kääntää sitä kaasuu! itse asiassa itse tein tänää sellasen omaan pyörään, ku rupesin harjottelee sit 12 wheeliee, ni nyt se ei pelota enää yhtää laskee se kilpi maaha,vaikkakin otin sen kyllä saman tien pois(sen raudan) ku se vähä niinku oli sen rekisterin tiellä et se ei ottanu maaha ollenkaa. mut kyl kannattaa väsää sellanen ainaki väliaikasesti.
ps. kannattaa kattoo et sen kans pysyy siellä perässä kiinni ja et se on tarpeeks vahvaa ainesta ettei se taivu!
dont ride faster than your guardian angel can fly :)<br>

Bomber#1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Ti Syys 16, 2003 1:10 am

Mä suosittelen, et ensin treenaa takajarrun käytön koteloon ja sit vasta rupee nojailee rautaa vasten. Tosin voihan joku oppia jarrun käytön niinkin, mut mun rauta on ainakin tehty sellaiseen kulmaan, ettei se tuu sieltä takas ilman takajarrua. Toiseks se rauta ei auta, jos mopo lähtee kaatumaan sivulle tai jos rauta osuu vinossa maahan ni se lyö "vastapallon" toiselle puolelle.
Mun raudassa oli se idis, et se pitää peräosan ehjänä ja pystyy treenaa parkkeeraamisia yms. Trikkejä sen avulla... :reyes:
Eiks Vanella ollut aikoinaan, jossain enskassa joku takarauta viritys?

V-Force
Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V-Force » Ti Syys 16, 2003 8:17 am

no munkin rauta on niin että se pyörä menee YLI 90 astetta enne ku se osuu maaha,tai siis osui sillo ku se oli viel kiinni, mut nyt mulla ottaa lokari maaha siinä sanoisko 95 astetta, et ei se sieltäkää kovi helposti tuu alas ilma jarruu,ellei oo joku taikuri :lol: ja mä opin sen takajarrun käytön siinä samalla ku harjottelin sitä kulmaan keulimista
dont ride faster than your guardian angel can fly :)<br>

vane

Viesti Kirjoittaja vane » Ti Syys 16, 2003 10:29 am

Eiks Vanella ollut aikoinaan, jossain enskassa joku takarauta viritys?[/quote]

vanhassa xl:ssä oli hetken aikaa rauta härdelli jonka avulla ekoja kertoja sain kilven maahan (tosin rauta otti heti melkeen kilven jälkeen maahan mut kumminkin) eli kulma oli varmaan jotain 75-85
kun rupes kulma olee kohillaan oli rauta otettava pois et sai semmosia noin 90jä.
tosi ennen niitä kulmia opettelin kyllä varmaan useamman vuoden takajarrun käyttöä. et suosittelen määkin et opetellaan ensin keulii hiljaa jarrua vasten pidempiä keuloja ja sil vast kulmia. muuten voi olla persaus kippee.
nykyinen rauta vtr:ssä on 9 kympissä ja raudan kolina on enää centistä kiinni.

Bomber#1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Ti Syys 16, 2003 11:46 am

Laitoin galleriaan pari kuvaa maailmalta, miten jengi on noita rautoja mopoihinsa asentanut...

S.A

Viesti Kirjoittaja S.A » Ti Syys 16, 2003 10:54 pm

Mitä vit....
No Händ Wheeliet menee näköjään jo vähän joka hepulla nykyään :)
Asiallista. Eikun reenien jatkamista!

S.A

Viesti Kirjoittaja S.A » Ke Syys 17, 2003 9:10 am

vane kirjoitti:Eiks Vanella ollut aikoinaan, jossain enskassa joku takarauta viritys?
vanhassa xl:ssä oli hetken aikaa rauta härdelli jonka avulla ekoja kertoja sain kilven maahan (tosin rauta otti heti melkeen kilven jälkeen maahan mut kumminkin) eli kulma oli varmaan jotain 75-85
kun rupes kulma olee kohillaan oli rauta otettava pois et sai semmosia noin 90jä.
tosi ennen niitä kulmia opettelin kyllä varmaan useamman vuoden takajarrun käyttöä. et suosittelen määkin et opetellaan ensin keulii hiljaa jarrua vasten pidempiä keuloja ja sil vast kulmia. muuten voi olla persaus kippee.
nykyinen rauta vtr:ssä on 9 kympissä ja raudan kolina on enää centistä kiinni.[/quote]

HEI, mä en oo ainut, joka jauhaa jarrunkäyötästä täällä :)
Kiva :)

Street-terrorist

Viesti Kirjoittaja Street-terrorist » Ke Syys 17, 2003 11:12 am

S.A !
Sun juttus ja mielipiteet ei kiinnosta niin kauan kuin sulla on homomankeli alla!
Hoida se prätkä alles ja käy kokeilee sillä sitä takajarrun käyttöä :lol:
Eiköhän yks jos toinenkin meistä osannut takajarrutella POLKUPYÖRÄLLÄ, joskus 10-vuotiaana. :freak: :nono:
Äijä on täysikäinen ja höpöttää jotain fillari juttuja :missile:
Mä arvostan enemmän näitä 15-vuotiaita mopo "Janneja" enemmän kuin tollasia mountain bikereitä!
Sorry vaan, tää ei ole mitään henkilökohtaista, mut aja eka ees piikillä jarrua vasten ja palaa sit aiheeseen.
Kiitos.

Vastaa Viestiin