Kuinka pitki
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- mekanik
- Viesti:
-
Taitaa tuo 85metriä oli tällä hetkellä epävirallinen Suomen ennätys!? Vai pistääkö joku paremmaksi?kawaman kirjoitti:ExCKO kirjoitti:Tällä hetkellä n. 85 metriä, mutta eiköhän se siitä vielä parane...Rupee olemaan aika hyvän mittaisia Endoja
Olis hauska tietää kuka Suomessa on vetänyt pisimmän matkan etupyörän varassa?
- Bomber#1
- Viesti:
- Pegi
-
-
Sinne suoran pätkälle missä mä oon tota harrastanu niin pistin merkin vanhan ennätyksen kohdalle jonka kävin sitten mittanauhalla mittaamassa ja se oli siis se 85 metriä. No nyt kun kävin kokeilemassa niin mittasin vaan askeleilla kuinka pitkästi meni ton vanhan yli. Ja tietysti on kans vaikea sanoa just se kohta missä se takarengas irtoaa tiestä kun vauhtia on kuitenki jonkin verran, joten ei tää nyt ihan tieteellisen tarkkaa hommaa ole. Mutta toihan oliki "abauttiarallaa" eli toleranssia onkawaman kirjoitti:Ihan uteliaisuuttani kyselen, et miten oot matkan mitannu? En siis epäile suoritustas vaan tarkkuus kiinnostaa![]()
- yahamaha
- Viesti:
-
- yahamaha
- Viesti:
-
Kuulostaa aika hiljaiselta matkaan verrattuna, mutta sinähän sen tiedät? Tietysti tolla jarrun käytön voimakkuudella on merkitystä vai onx tämä toinenkin herra rullaillut samanlaisia matkoja samasta tai jopa kovemmasta nopeudesta!? Se on nimittäin oikeasti pitkä siivuExCKO kirjoitti:Toi mun mittari näyttää päin helvettiä ku se on kalibroitu 21 tuuman eturenkaalle mutta oiskohan todellinen nopeus abauttiayahamaha kirjoitti:Paljos sulla on abauttirallatitallaan vauhtii ku sen takatuupparin tiestä nostat ?120.
-
Vai oikeesti pitkä siivu... Käyppä kattoon yks Fuelmedian video, oisko ollu allstars missä se ruåttinpoika vetää motolla 205metrin stopin. Niin että kyllä nää mun touhut on ihan amatöörimäistä puuhastelua(Paavo M Petäjää lainatakseni).kawaman kirjoitti:Kuulostaa aika hiljaiselta matkaan verrattuna, mutta sinähän sen tiedät? Tietysti tolla jarrun käytön voimakkuudella on merkitystä vai onx tämä toinenkin herra rullaillut samanlaisia matkoja samasta tai jopa kovemmasta nopeudesta!? Se on nimittäin oikeasti pitkä siivuExCKO kirjoitti:Toi mun mittari näyttää päin helvettiä ku se on kalibroitu 21 tuuman eturenkaalle mutta oiskohan todellinen nopeus abauttiayahamaha kirjoitti:Paljos sulla on abauttirallatitallaan vauhtii ku sen takatuupparin tiestä nostat ?120.
![]()
- yahamaha
- Viesti:
Joo no mua itteänikin pikkuse epäilyttää toi nopeus mut en silti epäile yhtään että ei kyseinen henkilö olisi vetänyt PITKÄÄ siivua eturenkaan varassa.
Joo tosiaan se siin Fuelmedian videossa se stoppi irtoo aika vitun kovasta vauhdista mut ei se mun mielestä oo ees kovinkaan pystyssä et vois rullata varmaan vielä pidemmälle jos uskaltas vaan ottaa lisää korkeutta. Se tosin siinä vauhdissa ei oo enää niin hallittavissa se perän korkeus.
Joo no pitää ens kesänä sit mittailla noita omia stoppeja nyt ei toinna sanoo numeroista mitään...
Joo tosiaan se siin Fuelmedian videossa se stoppi irtoo aika vitun kovasta vauhdista mut ei se mun mielestä oo ees kovinkaan pystyssä et vois rullata varmaan vielä pidemmälle jos uskaltas vaan ottaa lisää korkeutta. Se tosin siinä vauhdissa ei oo enää niin hallittavissa se perän korkeus.
Joo no pitää ens kesänä sit mittailla noita omia stoppeja nyt ei toinna sanoo numeroista mitään...